𝕯𝖗𝖆𝖈𝖔 𝕰𝖉𝖌𝖊𝖜𝖔𝖗𝖙𝖍

333 10 11
                                    


🍩ԅ( ͒ ۝ ͒ )


(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖: ℝ𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕍𝕒𝕣𝕚𝕖𝕥𝕪𝔽𝕣𝕦𝕚𝕥, 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘!! 𝕄𝕪 𝕡𝕠𝕠𝕣 𝕡𝕖𝕟𝕘𝕦𝕚𝕟 𝕕𝕠𝕟𝕦𝕥 𝕓𝕠𝕪 :( )

ℙ𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕤 𝕤𝕦𝕔𝕙 𝕒 𝕓𝕦𝕟𝕕𝕝𝕖 𝕠𝕗 𝕤𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖, 𝕞𝕪 𝕓𝕠𝕚!!!!

𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕥 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕒 𝕔𝕪𝕓𝕠𝕣𝕘 𝕠𝕗 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕤𝕠 𝕥𝕖𝕔𝕙𝕟𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪, 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝/𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕔𝕙𝕠𝕠𝕤𝕖 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕚𝕤 𝕤𝕚𝕞𝕚𝕝𝕒𝕣 𝕥𝕠 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥'𝕤 𝕠𝕣 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣'𝕤. ℍ𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕤 𝕚𝕥.

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕪𝕠𝕦𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕞, 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕠𝕣𝕟 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕕𝕒𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝔻ℕ𝔸, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕕𝕚𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕥 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕞, 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕦𝕟𝕜𝕟𝕠𝕨𝕟. 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕒 𝕓𝕚𝕥 𝕔𝕙𝕚𝕝𝕕𝕚𝕤𝕙 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕙𝕚𝕞, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤 𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕠𝕣𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕗 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕤𝕚𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘𝕤 (𝕨𝕙𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕠𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕦𝕣𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟 𝕕𝕠𝕨𝕟).

𝔹𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕪, 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥'𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣'𝕤 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖, 𝕝𝕠𝕝.

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕤 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕣𝕖𝕒𝕥𝕖𝕤𝕥 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕝𝕕, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕚𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕙𝕦𝕣𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕕𝕠𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕠𝕣𝕖𝕤 𝕒𝕝𝕝 𝕓𝕪 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗, 𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕥𝕠𝕦𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖𝕨𝕠𝕣𝕜. 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟, 𝕦𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕟 𝕖𝕩𝕡𝕖𝕣𝕥 𝕒𝕥 𝕔𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘.

ℍ𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖𝕤 𝕢𝕦𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦, 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕤𝕚𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘𝕤, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕖𝕟𝕛𝕠𝕪. ℙ𝕙𝕪𝕤𝕔𝕚𝕒𝕝 𝕥𝕠𝕦𝕔𝕙 𝕚𝕤 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕡𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖, 𝕒 𝕗𝕖𝕨 𝕙𝕦𝕘𝕤 𝕚𝕤 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕟𝕚𝕔𝕖.

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now