(ℝ𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪: 𝕍𝕒𝕣𝕚𝕖𝕥𝕪𝔽𝕣𝕦𝕚𝕥. 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘 :]! 𝔸𝕟𝕕 𝕀'𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 𝕠𝕣 𝕣𝕠𝕞𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔, 𝕝𝕠𝕝)
𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕠𝕟 𝕒𝕣𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕁𝕠𝕟 '𝕒𝕔𝕔𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥𝕒𝕝𝕝𝕪' 𝕔𝕣𝕒𝕤𝕙𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕣 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕚𝕘 𝕒𝕤𝕤 𝕗𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟-𝕥𝕣𝕖𝕖. 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕚𝕤 𝕦𝕟𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕨𝕙𝕪 𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕓𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕁𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟.
"𝕃𝕠𝕠𝕜, 𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕙𝕖𝕣𝕖!" 𝕁𝕠𝕟 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕒𝕟 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕖𝕕𝕝𝕪 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕤𝕡𝕣𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕒 𝕓𝕚𝕘 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟, 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕚𝕤 𝕠𝕕𝕕𝕝𝕪 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕠𝕗 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕚𝕥𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕚𝕕𝕕𝕝𝕖 𝕠𝕗 𝕒 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥.𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕗𝕦𝕣𝕣𝕠𝕨𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕓𝕣𝕠𝕨𝕤. '𝕋𝕠𝕠 𝕔𝕠𝕟𝕧𝕖𝕟𝕚𝕖𝕟𝕥...'
"𝕀'𝕝𝕝 𝕘𝕠 𝕚𝕟 𝕥𝕠 𝕒𝕤𝕜 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕨𝕟𝕖𝕣 𝕚𝕗 𝕨𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕙𝕖𝕣𝕖," 𝕁𝕠𝕟 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘. "𝕊𝕥𝕒𝕪 𝕙𝕖𝕣𝕖!" 𝕙𝕖 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕤 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕪𝕖𝕣.
𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕡𝕣𝕠𝕥𝕖𝕤𝕥, 𝕁𝕠𝕟 𝕣𝕦𝕟𝕤 𝕒𝕨𝕒𝕪.
'... 𝕗𝕦𝕔𝕜.'
.
.
.
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕣𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕓𝕖𝕧𝕖𝕣𝕒𝕘𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕦𝕕𝕕𝕖𝕟𝕝𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕒 𝕝𝕠𝕦𝕕 'ℂℝ𝔸𝕊ℍ!!'
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕤𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕦𝕣𝕚𝕠𝕦𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕. 𝕐𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕟𝕕𝕠𝕨, 𝕚𝕥'𝕤 𝕒 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟 𝕔𝕒𝕣 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕨𝕠 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕓𝕠𝕪𝕤. 𝕆𝕟𝕖 𝕙𝕒𝕤 𝕤𝕚𝕝𝕧𝕖𝕣/𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕝𝕠𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕞𝕖𝕣𝕒𝕝𝕕 𝕘𝕣𝕖𝕖𝕟 𝕖𝕪𝕖𝕤, 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕤 𝕓𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕔𝕖𝕒𝕟 𝕓𝕝𝕦𝕖 𝕖𝕪𝕖𝕤. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕔𝕦𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕡.
𝕐𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕚𝕟𝕕𝕠𝕨, 𝕚𝕥'𝕤 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕙𝕒𝕤 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕚𝕥'𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕝𝕠𝕟𝕖𝕝𝕪 𝕥𝕠 𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖. 𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕠𝕧𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒 𝕔𝕠𝕦𝕡𝕝𝕖 𝕠𝕗 𝕞𝕠𝕟𝕥𝕙𝕤 𝕒𝕘𝕠 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕒𝕔𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕚𝕤 𝕘𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕠𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪.
"𝕊𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕀 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕥𝕙𝕖𝕞?" 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕤𝕜 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗. 𝔹𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕦𝕕𝕕𝕖𝕟𝕝𝕪 𝕤𝕖𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕒 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕚𝕒𝕣-𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟. 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕤𝕒𝕨 𝕚𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕠𝕧𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕔𝕣𝕖𝕖𝕡𝕪 𝕤𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕓𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖. 𝔸𝕝𝕤𝕠, 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕦𝕞𝕠𝕣𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥, 𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕒 𝕙𝕦𝕘𝕖 𝕣𝕖𝕕 𝕗𝕝𝕒𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦.
"𝕊𝕙𝕚𝕥𝕥𝕥𝕥!!"
𝔹𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕪𝕡𝕚𝕔𝕒𝕝 𝕪𝕠𝕦, 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕚𝕕𝕚𝕠𝕥𝕚𝕔 𝕓𝕠𝕪𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟, 𝕙𝕠𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕥'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕠𝕠 𝕝𝕒𝕥𝕖...
.
.
.
𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕁𝕠𝕟'𝕤 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞, 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕚𝕥 𝕒𝕟𝕪𝕞𝕠𝕣𝕖, 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕤 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕙𝕚𝕞. 𝔹𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕤𝕦𝕕𝕕𝕖𝕟𝕝𝕪 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕤, 𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕤 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕒 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 [𝕐𝕠𝕦𝕣 ℍ𝕒𝕚𝕣 ℂ𝕠𝕝𝕠𝕣] 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕡𝕒𝕟𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕒𝕧𝕚𝕝𝕪, 𝕚𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕒𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕣𝕦𝕟 𝕒 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕥𝕙𝕠𝕟.
"𝕐𝕠𝕦... 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥𝕥𝕒 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕙𝕖𝕣𝕖!!" 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕒𝕟𝕒𝕘𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕦𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕠𝕦𝕥, 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕣𝕠𝕝 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕥𝕙.
"ℍ𝕖𝕪, 𝕔𝕒𝕝𝕞 𝕕𝕠𝕨𝕟. 𝕋𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕕𝕖𝕖𝕡 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕥𝕙," 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕣𝕦𝕔𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦. "ℕ𝕠𝕨, 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕒𝕟?"
"𝕃𝕠𝕠𝕜, 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕝𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟, 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕚𝕤 𝕔𝕣𝕖𝕖𝕡𝕪 𝕒𝕤 𝕗𝕦𝕔𝕜, 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖!!"