𝕿𝖎𝖒𝖔𝖙𝖍𝖞

174 5 8
                                    


( -_-; )



(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 𝕟𝕠𝕥𝕖: 𝕄𝕐 𝔹𝔸𝔹𝕐!!! 𝕄𝕚𝕟𝕖!)

ℙ𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:

𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕚𝕤 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕕 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕙𝕖𝕒𝕣 𝕙𝕚𝕤 𝕜𝕚𝕟𝕕𝕟𝕖𝕤𝕤 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕠𝕣𝕕𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖 𝕚𝕥 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕤 𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥. ℍ𝕖'𝕤 𝕞𝕪 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖'𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕒𝕕𝕠𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕥𝕤𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕖.

ℍ𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞:

𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕙𝕖'𝕤 𝕔𝕦𝕥𝕖, 𝕤𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕠𝕒𝕔𝕙 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕞.

𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕦𝕤𝕥 𝕓𝕖 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕣𝕞 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕪𝕓𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕖𝕤𝕥𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕖𝕚𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕁𝕠𝕟, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕠𝕟𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕣𝕦𝕝𝕪 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪, 𝕠𝕣 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗, 𝕒 𝕓𝕚𝕥 𝕤𝕙𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕣𝕠𝕧𝕖𝕣𝕥𝕖𝕕, 𝕕𝕖𝕡𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦.

ℍ𝕖 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕘𝕣𝕖𝕒𝕥 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕚𝕘𝕦𝕣𝕖 :].

𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕔𝕜 𝕠𝕣 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕠𝕕, 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕠𝕣 𝕤𝕥𝕦𝕗𝕗 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕕𝕚𝕗𝕗𝕚𝕔𝕦𝕝𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖.

𝕆𝕧𝕖𝕣𝕒𝕝𝕝, 𝕙𝕖'𝕤 𝕒 𝕘𝕣𝕖𝕒𝕥 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣.

𝕀𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟, 𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕞𝕖𝕥 𝕁𝕠𝕟 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟. 𝔹𝕦𝕥 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪, 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕄𝕠𝕣𝕗𝕠𝕤𝕚 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕤𝕥 𝕝𝕚𝕗𝕖, 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥 𝕙𝕚𝕞.

ℝ𝕠𝕞𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:

𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕠𝕕, 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕖𝕖 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕠𝕟 𝕘𝕠𝕥 𝕝𝕠𝕤𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥, 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕔𝕒𝕞𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕤𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕝𝕠𝕤𝕥.

𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕓𝕦𝕞𝕡 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕛𝕠𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕒𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟 (𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕥𝕠 𝕁𝕠𝕟'𝕤 𝕕𝕚𝕤𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖). 𝕁𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕘𝕠𝕟𝕖, 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞, 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕗𝕠𝕣 𝕁𝕠𝕟. 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕖𝕒𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕘𝕣𝕖𝕖𝕟 𝕡𝕚𝕝𝕝𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕠𝕠 𝕤𝕦𝕤𝕡𝕚𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤, 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕣𝕖𝕤𝕦𝕝𝕥𝕤 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕤𝕡𝕖𝕟𝕕 𝟜 𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤 𝕕𝕠𝕕𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕟𝕤𝕥𝕖𝕣𝕤, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕜𝕚𝕔𝕜 𝕠𝕡𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣.

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now