𝒟𝒾𝒻𝒻ℯ𝓇ℯ𝓃𝓉𝒾𝒶𝓁 𝒯𝓇ℯ𝒶𝓉𝓂ℯ𝓃𝓉:
𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕤 𝕔𝕒𝕤𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕖𝕖𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕪 𝕠𝕔 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞."𝔻𝕒𝕄𝕟~~ 𝔹𝕒𝕓𝕪 𝕓𝕠𝕪!!" 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥𝕤 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕤 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕡𝕦𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕞. 𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕚𝕟 𝕖𝕞𝕓𝕒𝕣𝕣𝕒𝕤𝕤𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙𝕤.
...
𝕄𝕠𝕣𝕗𝕠𝕤𝕚 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕤 𝕒 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕔𝕣𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕠𝕟𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖.
"𝕐𝕠, 𝕕𝕒𝕣𝕝𝕚~"
"🅕🅤🅒🅚 🅞🅕🅕!!! 🅟🅘🅖🅔🅞🅝 🅢🅗🅘🅣!!" *𝕚𝕟𝕤𝕖𝕣𝕥 𝕞𝕚𝕕𝕕𝕝𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣𝕤*
ℐ 𝒹ℴ𝓃'𝓉 𝒽𝒶𝓋ℯ 𝒻𝒶𝓋ℴ𝓇𝒾𝓉𝒾𝓈𝓂:𝕄𝕪 𝕠𝕔: 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕚𝕤𝕞!
𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕔𝕠𝕞𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕓𝕝𝕠𝕠𝕕 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕: [ℝ𝕖𝕕𝕒𝕔𝕥𝕖𝕕], 𝕨𝕖 𝕘𝕠𝕥 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕒 𝕔𝕒𝕣 𝕔𝕣𝕒𝕤𝕙...𝕄𝕪 𝕠𝕔: 𝕃𝕞𝕒𝕠, 𝕕𝕖𝕤𝕖𝕣𝕧𝕖𝕕.
𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪, 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝 𝕤𝕔𝕣𝕒𝕥𝕔𝕙 & 𝔸𝕟𝕥𝕠𝕟𝕚𝕠, 𝕦𝕟𝕙𝕒𝕣𝕞𝕖𝕕 𝕓𝕦𝕥 𝕗𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥𝕖𝕟𝕖𝕕: 𝕎𝕖'𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕔𝕒𝕣 𝕔𝕣𝕒𝕤𝕙...𝕄𝕪 𝕠𝕔: 𝕆ℍ 𝔽𝕌ℂ𝕂!! 𝔸ℝ𝔼 𝕐𝕆𝕌 𝔾𝕌𝕐𝕊 𝔸𝕃𝕃 ℝ𝕀𝔾ℍ𝕋??!!! 𝕀 𝕊𝕎𝔼𝔸ℝ 𝕀'𝕄 𝔾𝕆𝕀ℕ𝔾 𝕋𝕆 𝕂𝕀𝕃𝕃 𝕋ℍ𝔼 ℙ𝔼ℝ𝕊𝕆ℕ 𝕎ℍ𝕆 ℂ𝔸𝕌𝕊𝔼𝕊 𝕋ℍ𝕀𝕊 ℂ𝔸ℝ ℂℝ𝔸𝕊ℍ!!
𝕁𝕠𝕟 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕: 𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪...
𝕄𝕪 𝕠𝕔 𝕓𝕝𝕚𝕟𝕜𝕤 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞: ... 𝕀... 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟, 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕝𝕪 𝕤𝕚𝕞𝕡 𝕓𝕒𝕤𝕥𝕒𝕣𝕕.
ℱℴℴ𝒹:
𝕄𝕪 𝕠𝕔: 𝕆𝕞𝕘, 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠! 𝔻𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕓𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤? 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕤𝕠 𝕘𝕠𝕠𝕕!
𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠: ℕ𝕠, 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕓𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥, 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕤𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕠( ^ ▽^)𝕠
𝕄𝕪 𝕠𝕔: ... *𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕠𝕟 𝕒 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝 𝕡𝕚𝕖𝕔𝕖 𝕠𝕗 𝕡𝕒𝕡𝕖𝕣* 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖. 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 (˘ ◡˘🌸)!
𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕡𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥. 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕥 𝕚𝕥 𝕚𝕟 𝕔𝕦𝕣𝕚𝕠𝕤𝕚𝕥𝕪, 𝕒 𝕓𝕚𝕥 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕖𝕕:𝔻𝕖𝕒𝕣 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥:
𝕀 𝕤𝕨𝕖𝕒𝕣, 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕠𝕟 𝕘𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕘𝕠𝕕𝕕𝕒𝕞𝕟 𝕥𝕣𝕒𝕤𝕙, 𝕀'𝕞 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕦𝕣𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕕𝕠𝕨𝕟.
𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕓𝕝𝕚𝕟𝕜𝕤: [𝕞𝕒𝕤𝕠𝕔𝕙𝕚𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕤̶𝕚̶𝕞̶𝕡̶ 𝕞𝕠𝕕𝕖 𝕠𝕟]... 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕒𝕜𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕠𝕗𝕥𝕖𝕟.