ψ (` ∇') ψ
(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖: 𝕄𝕪 𝕓𝕖𝕝𝕠𝕧𝕖𝕕)ℙ𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:
𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕁𝕠𝕟 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕤 𝕒 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕦𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕒 𝕡𝕖𝕣𝕗𝕖𝕔𝕥 𝕧𝕖𝕤𝕤𝕖𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕄𝕠𝕣𝕗𝕠𝕤𝕚, 𝕞𝕒𝕪𝕓𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕔𝕦𝕝𝕥 𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕠𝕣 𝕤𝕞𝕥𝕙, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕥𝕠𝕩𝕚𝕔.
𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕙𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞:ℍ𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕪 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖. 𝔹𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕖𝕟'𝕥 𝕖𝕩𝕒𝕔𝕥𝕝𝕪 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖, 𝕙𝕖'𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕓𝕦𝕓𝕓𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕩𝕥𝕣𝕠𝕧𝕖𝕣𝕥 𝕓𝕠𝕪, 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕠𝕗 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕦𝕟 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕤𝕚𝕤𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕞. 𝔹𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖'𝕤 𝕥𝕠𝕠 𝕡𝕠𝕡𝕦𝕝𝕒𝕣.
𝕌𝕟𝕥𝕚𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕪 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕔𝕔𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕥𝕣𝕚𝕡 𝕠𝕟 𝕒 𝕣𝕒𝕟𝕕𝕠𝕞 𝕤𝕥𝕠𝕟𝕖 (𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕡𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖), 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕒𝕝𝕝 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕥𝕠𝕦𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕.
"𝔽𝕦𝕔𝕜!"
"ℍ𝕖𝕪, 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?"
𝕐𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖 𝕁𝕠𝕟, 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕚𝕤 𝕗𝕦𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕟. "𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕤? 𝔸𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?""𝕐𝕖𝕒𝕙, 𝕀 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕤𝕠," 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕣𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕦𝕥𝕗𝕚𝕥. "𝔹𝕦𝕥 𝕀 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕞𝕖𝕒𝕟."
𝕁𝕠𝕟 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖𝕤 𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕠𝕟𝕤𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕠𝕝𝕕𝕤 𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕. "𝕄𝕪 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕤 𝕁𝕠𝕟, 𝕡𝕖𝕣𝕙𝕒𝕡𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥."
𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕. "𝕄𝕪 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕤 𝕐/ℕ 𝕃/ℕ, 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕐/ℕ 𝕠𝕣 ℕ/ℕ (𝕟𝕚𝕔𝕜𝕟𝕒𝕞𝕖)."
𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕓𝕖𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤, 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤. 𝕊𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕧𝕖𝕤𝕤𝕖𝕝, 𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒 𝕔𝕦𝕝𝕥 𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕄𝕠𝕣𝕗𝕠𝕤𝕚, 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕠𝕟 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕒𝕧𝕖, 𝕡𝕠𝕨𝕖𝕣, 𝕞𝕠𝕟𝕖𝕪, 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕛𝕠𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕞. 𝔹𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖, 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕖𝕔𝕝𝕚𝕟𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕟𝕧𝕚𝕥𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕦𝕤𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕤𝕙𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕒𝕪 '𝕪𝕖𝕤'.