𝕾𝖑𝖊𝖊𝖕 𝖂𝖊𝖑𝖑?

257 9 4
                                    

(Yeah, I used a prompt for this. Requested by Wintheuselessperson)


𝕐/ℕ 𝕃/ℕ, 𝕒𝕟 𝕖𝕩-𝕖𝕞𝕡𝕝𝕠𝕪𝕖𝕖 𝕠𝕗 𝕄𝕪𝕖𝕣𝕤 ℂ𝕠𝕣𝕡𝕠𝕣𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕚𝕤 𝕟𝕠𝕨 𝕒 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝔼𝕕𝕘𝕖𝕨𝕠𝕣𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝔹𝕝𝕒𝕜𝕖. 𝕋𝕙𝕖𝕪'𝕣𝕖 𝕒 𝕤𝕔𝕚𝕖𝕟𝕥𝕚𝕤𝕥, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕝𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕖𝕣𝕗𝕖𝕔𝕥 𝕔𝕝𝕠𝕟𝕖, 𝕨𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕤 '𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝔼𝕕𝕘𝕖𝕨𝕠𝕣𝕥𝕙'.

ℍ𝕖 𝕞𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕓, 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕓 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕥𝕖𝕕. 𝕋𝕖𝕔𝕙𝕟𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪, 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕠𝕟 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕥𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕞, 𝕤𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕣𝕠𝕞𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕙𝕚𝕞.

𝔹𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕖𝕤.

.
.
.


𝕐/ℕ 𝕚𝕤 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕓𝕖𝕕𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕡𝕖𝕒𝕔𝕖𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪. 𝕋𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕔𝕣𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕠𝕡𝕖𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕒 𝕕𝕒𝕣𝕜 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕘𝕣𝕖𝕪 𝕘𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕥 𝕐/ℕ'𝕤 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣𝕞. 𝕋𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕤 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕔𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕟𝕒𝕡𝕤 𝕒 𝕗𝕖𝕨 𝕡𝕙𝕠𝕥𝕠𝕤.

𝕋𝕙𝕖 𝕤𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕐/ℕ 𝕨𝕒𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕕𝕖𝕖𝕡 𝕤𝕝𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕦𝕣𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕗𝕣𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪, 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕦𝕣𝕔𝕖. 𝔹𝕦𝕥 𝕗𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕚𝕤 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕚𝕥'𝕤 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖.

𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕖𝕟𝕠𝕞𝕖𝕟𝕠𝕟 𝕙𝕒𝕕 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕕𝕒𝕪𝕤, 𝕐/ℕ 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕥𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕦𝕝𝕡𝕣𝕚𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗, 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕗𝕒𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕒𝕝𝕝𝕤 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡. 𝕐/ℕ 𝕘𝕣𝕦𝕞𝕓𝕝𝕖𝕤 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕒𝕝𝕝𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡.

𝕋𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 𝕒𝕡𝕡𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕐/ℕ 𝕚𝕤 𝕡𝕣𝕖𝕡𝕒𝕣𝕖𝕕. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕘𝕣𝕒𝕓 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕒𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕝𝕒𝕞𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕨 𝕚𝕥 𝕕𝕚𝕣𝕖𝕔𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨, 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕞𝕡 𝕙𝕚𝕥𝕤 𝕚𝕥𝕤 𝕒𝕣𝕞, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕣𝕦𝕟𝕤 𝕒𝕨𝕒𝕪.

"ℍ𝔸!" 𝕐/ℕ 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙𝕤 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 𝕣𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕨𝕒𝕪.

.
.
.

𝕐/ℕ 𝕣𝕖𝕥𝕦𝕣𝕟𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥'𝕤 𝕞𝕒𝕟𝕠𝕣.

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕞𝕒𝕘𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕒𝕡𝕡𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒 𝕔𝕦𝕡 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖/𝕠𝕣 𝕤𝕞𝕥𝕙 𝕖𝕝𝕤𝕖. "𝕐/ℕ, 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕜𝕒𝕪?"

𝔼𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕐/ℕ 𝕙𝕒𝕤 𝕤𝕦𝕔𝕔𝕖𝕤𝕤𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪 𝕓𝕖𝕒𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕝𝕒𝕞𝕡, 𝕚𝕥'𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕦𝕟𝕜𝕟𝕠𝕨𝕟 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕪'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕚𝕞𝕖. 𝕊𝕠 𝕐/ℕ 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕦𝕡 𝕒𝕝𝕝 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥, 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕣𝕖𝕤𝕦𝕝𝕥𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕔𝕚𝕣𝕔𝕝𝕖𝕤 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕖𝕪𝕖𝕤. "𝕐𝕖𝕒𝕙 𝕪𝕖𝕒𝕙, 𝕟𝕠 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪," 𝕐/ℕ 𝕪𝕒𝕨𝕟𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕝𝕒𝕣𝕘𝕖 𝕤𝕚𝕡. "ℍ𝕠𝕨' 𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦?"

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙𝕖𝕤. '𝔸𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕞𝕖?? >/////<' ℍ𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕣𝕖𝕔𝕠𝕞𝕡𝕠𝕤𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕤. "𝕀'𝕞 𝕘𝕠𝕠𝕕, 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦."

𝕐/ℕ 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕤.

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕤𝕜𝕤, "𝔻𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕨𝕖𝕝𝕝? 𝕐/ℕ."

𝕐/ℕ 𝕤𝕙𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕. "ℕ𝕠, 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕖𝕤 𝕞𝕪 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡. 𝕀 𝕥𝕣𝕪 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕠𝕝𝕚𝕔𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕟𝕠 𝕖𝕧𝕚𝕕𝕖𝕟𝕔𝕖."

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕓𝕝𝕚𝕟𝕜𝕤 𝕒 𝕗𝕖𝕨 𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤. "𝕆𝕙 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪?"

"𝕐𝕖𝕒𝕙. 𝔹𝕦𝕥 𝕝𝕦𝕔𝕜𝕚𝕝𝕪, 𝕀 𝕙𝕚𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕝𝕒𝕞𝕡 𝕪𝕖𝕤𝕥𝕖𝕣𝕕𝕒𝕪!"

"𝕆𝕙?"

"𝕐𝔼𝔸ℍ!! 𝕀'𝕞 𝕤𝕠 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤," 𝕐/ℕ 𝕓𝕣𝕒𝕘𝕤. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕖 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠'𝕤 𝕒𝕣𝕞, 𝕚𝕥'𝕤 𝕔𝕠𝕧𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕓𝕒𝕟𝕕𝕒𝕘𝕖𝕤. "𝕌𝕙, 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠, 𝕨𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕒𝕥?" 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕡𝕠𝕚𝕟𝕥 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕕𝕒𝕘𝕖𝕤.

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕤 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕤𝕪𝕣𝕚𝕟𝕘𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥. "𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣? 𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕪𝕖𝕤𝕥𝕖𝕣𝕕𝕒𝕪."

𝕐/ℕ'𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕥𝕦𝕣𝕟 𝕨𝕚𝕕𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕤𝕥𝕖𝕡 𝕓𝕒𝕔𝕜. "𝕎𝕙𝕒𝕥?"

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕞𝕞𝕖𝕕𝕚𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕣𝕦𝕟𝕤 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕟𝕤𝕖𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕪𝕣𝕚𝕟𝕘𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕐/ℕ'𝕤 𝕤𝕜𝕚𝕟, 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕦𝕓𝕤𝕥𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕗𝕒𝕚𝕟𝕥 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠'𝕤 𝕙𝕦𝕘.

"𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪, 𝕕𝕒𝕣𝕝𝕚𝕟𝕘~ 𝕐𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕖 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕨, 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕟𝕠𝕨 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕒𝕤 𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥," 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕦𝕞 𝕒 𝕤𝕨𝕖𝕖𝕥 𝕝𝕦𝕝𝕝𝕒𝕓𝕪 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕐/ℕ 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕖𝕕𝕣𝕠𝕠𝕞. "𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦"

.
.
.

𝕐/ℕ 𝕨𝕒𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕕𝕖𝕖𝕡 𝕤𝕝𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟. 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕖𝕖 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕖𝕒𝕕 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕣𝕜 𝕤𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨.

𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕤 𝕓𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕨𝕒𝕜𝕖 𝕦𝕡. "𝔻𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕨𝕖𝕝𝕝? 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕖, 𝕀 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕪𝕠𝕦."


(𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪, 𝕀 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕚𝕥'𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥, 𝕓𝕦𝕥 𝕀'𝕞 𝕝𝕒𝕫𝕪.)

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now