𝕻𝖔𝖑𝖞 𝕽𝖎𝖛𝖆𝖑𝖘

343 9 35
                                    

(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖: ℝ𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪 ℝℝ𝔸ℕ𝕎ℝ, 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘 :𝔻 !! 𝕐𝕠𝕦 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕒 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣, 𝕀'𝕞 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕒 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖𝕣. 𝕃𝕆𝕃.)


𝕐/ℕ 𝕃/ℕ, 𝕥𝕙𝕖 𝕖𝕩𝕡𝕖𝕣𝕥 𝕠𝕗 [𝕐𝕠𝕦𝕣 𝔹𝕖𝕤𝕥 𝕊𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥], 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥 𝕚𝕤 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪... 𝕒𝕧𝕖𝕣𝕒𝕘𝕖.

𝕋𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕗𝕖𝕤𝕤𝕠𝕣 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕚𝕞𝕡𝕣𝕠𝕧𝕖, 𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕥𝕦𝕥𝕠𝕣𝕤, 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕒𝕥 𝕕𝕚𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥𝕤.

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕒𝕥 [𝕐𝕠𝕦𝕣 𝔹𝕖𝕤𝕥 𝕊𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥], 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕓𝕪 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕖𝕒𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖, 𝕤𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕖𝕔𝕙𝕟𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕣𝕚𝕧𝕒𝕝𝕤. 𝕊𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕖𝕥𝕚𝕥𝕚𝕧𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕗𝕦𝕟 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕣𝕒𝕕𝕖𝕤 (𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕚𝕟 [𝕐𝕠𝕦𝕣 𝔹𝕖𝕤𝕥 𝕊𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥]. 𝕐𝕒𝕤, 𝕢𝕦𝕖𝕖𝕟! 𝕊𝕝𝕒𝕪~).

𝕐𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕥𝕠𝕠.


𝕆𝕟 𝕒 𝕤𝕦𝕟𝕟𝕪 𝕕𝕒𝕪, 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕦𝕣𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕟𝕖𝕥, 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘.

"ℕ𝕠𝕨, 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕠 𝕨𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖?" 𝕒𝕟 𝕠𝕓𝕟𝕠𝕩𝕚𝕠𝕦𝕤 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕕.

"ℕ𝕠𝕥 𝕟𝕠𝕨, 𝕂𝕣𝕦𝕖𝕘𝕖𝕣," 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕣𝕦𝕟𝕥 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕖𝕤𝕤𝕒𝕘𝕖, 𝕙𝕠𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕥𝕖𝕩𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕒𝕧𝕠𝕚𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕞𝕖𝕒𝕟𝕚𝕟𝕘𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕔𝕠𝕟𝕧𝕖𝕣𝕤𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟. 𝕌𝕟𝕗𝕠𝕣𝕥𝕦𝕟𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪, 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕖𝕩𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦.𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕣𝕠𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕚𝕥 𝕦𝕡. "𝕋𝕙𝕖 𝕗𝕦𝕔𝕜 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥?"

"ℍ𝕠𝕨'𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 [𝕐𝕠𝕦𝕣 𝕎𝕠𝕣𝕤𝕥 𝕊𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥] 𝕘𝕣𝕒𝕕𝕖?" 𝕙𝕖 𝕤𝕟𝕖𝕖𝕣𝕤.

𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕒 𝕞𝕚𝕕𝕕𝕝𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕚𝕘𝕟𝕠𝕣𝕖 𝕙𝕚𝕞, 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕢𝕦𝕖𝕖𝕟/𝕞𝕒𝕥𝕖𝕣𝕚𝕒𝕝 𝕘𝕦𝕣𝕝 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖. 𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕡𝕦𝕥 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝔹𝕝𝕦𝕖𝕥𝕠𝕠𝕥𝕙 𝕖𝕒𝕣𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕞𝕦𝕤𝕚𝕔. 𝔹𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕒𝕟𝕟𝕠𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕚𝕤𝕙 (𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥) 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕠𝕟 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕓𝕪 𝕡𝕣𝕠𝕧𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦.

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now