𝕯𝖗𝖆𝖈𝖔 𝕰𝖉𝖌𝖊𝖜𝖔𝖗𝖙𝖍

235 8 2
                                    

(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖𝕤: ℍ𝕖'𝕤 𝕔𝕦𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕚𝕥)


𝔸𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟: ℍ𝕠𝕨 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟? ℍ𝕠𝕨 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕚𝕥 𝕘𝕖𝕥?

𝕎𝕖𝕝𝕝~ 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕤𝕟'𝕥 𝕠𝕓𝕧𝕚𝕠𝕦𝕤 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙. ℍ𝕖 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕔𝕦𝕕𝕕𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕖𝕤, 𝕚𝕤 𝕤𝕦𝕡𝕖𝕣 𝕤𝕨𝕖𝕖𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕦𝕤𝕖 𝕒𝕔𝕥𝕤 𝕠𝕗 𝕤𝕖𝕣𝕧𝕚𝕔𝕖, 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕔𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕣 𝕓𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦, 𝕠𝕣 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕡𝕝𝕦𝕤𝕙𝕚𝕖𝕤 (?). 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕚𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕟𝕤𝕖, 𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕙𝕠𝕚𝕔𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟𝕒𝕝 𝕤𝕡𝕒𝕔𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕖𝕡𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕠𝕠 𝕝𝕠𝕟𝕘, 𝕙𝕖 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕓𝕦𝕥 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪, 𝕙𝕖'𝕝𝕝 𝕕𝕠 𝕚𝕥 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪.


𝔹𝕝𝕠𝕠𝕕: ℍ𝕠𝕨 𝕞𝕖𝕤𝕤𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕚𝕥 𝕔𝕠𝕞𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕕𝕒𝕣𝕝𝕚𝕟𝕘?

ℙ𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕞𝕖𝕤𝕤𝕪, 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒 𝕝𝕠𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕒𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕖𝕝𝕤𝕖 𝕥𝕠𝕦𝕔𝕙𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦. 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕦𝕣𝕕𝕖𝕣 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖, 𝕤𝕠 𝕙𝕖'𝕝𝕝 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕥𝕠 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕠𝕗𝕗 𝕤𝕨𝕖𝕖𝕥𝕝𝕪. 𝕀𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕤𝕥, 𝕙𝕖'𝕤 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕣𝕒𝕓 𝕙𝕚𝕤 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟 𝕜𝕟𝕚𝕗𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕝𝕖𝕒𝕟 𝕦𝕡 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕓𝕝𝕠𝕠𝕕. 𝕆𝕙 𝕙𝕠𝕟𝕖𝕪, 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕒𝕤𝕜 𝕨𝕙𝕪 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖'𝕤 𝕤𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕄𝕒𝕣𝕥𝕚𝕟𝕚 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕠𝕣𝕜 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥.


ℂ𝕣𝕦𝕖𝕝𝕥𝕪: ℍ𝕠𝕨 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕣𝕖𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕕𝕒𝕣𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕓𝕕𝕦𝕔𝕥𝕖𝕕? 𝕎𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕞𝕠𝕔𝕜 𝕥𝕙𝕖𝕞?

ℕ𝕠, 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕨𝕙𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕔𝕜 𝕪𝕠𝕦? 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥, 𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖𝕤 𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕥𝕣𝕖𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥, 𝕝𝕠𝕧𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕.


𝔻𝕒𝕣𝕝𝕚𝕟𝕘: 𝔸𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕒𝕓𝕕𝕦𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕕𝕠 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕕𝕒𝕣𝕝𝕚𝕟𝕘'𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝?

ℕ𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕦𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟.

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now