Arkadaşlar kusuruma bakmayın bir kaç gündür bölüm atamadım aklıma yazacak bir şey gelmedi ve kitabın güzel gitmesi için biraz bekledim büyük bir ihtimalle bir kaç gün daha bekleyip öyle yazmaya devam edeceğim sınavlar başlamadan iki bölüm daha atmayı düşünüyorum sınav zamanı bölüm atamicağım lütfen kusuruma bakmayın iyi okumalar sizleri seviyorum.
🌼
Hatırlatma;
Abi tayfası ile de sarılmıştım. Sonra da hep birlikte kahvaltıya oturduk ve Akman abinin Berfin ablaya zorla yedirmeye çalıştığı ve Berfin ablanın yemek istememesiyle geçti yani kısacası çok güzel bir sabah kahvaltısı idi. Uzun zamandır bu kadar kalabalık bir kahvaltı yaptığımı hatırlamıyorum.
______________________________________
Şuan kendi evimimdeydim. Ve eşyalarımızı topluyordum . Arsen hanımlardan çıkmadan önce bize bir teklif sunmuşlardı. Bize onlarda yaşamamızı istediklerini söylemişlerdi. Benim için sıkıntı yoktu ama Bolat rahat edemeyebilirdi.
Ona sorduğumda ise ben nereye gidersem oraya geliceğini ayrıca hamile olduğum için bunun iyi bir fikir olduğunu söylemişti. Bunun üzerine bende teklifi kabul etmiştim.
Ordan Bolatla beraber ayrılmıştık ilk beni eve bırakmış sonra da ise gitmisti . Bende evde ki odamıza çıkıp kıyafetlerimizi , albümleri , takıları , parfümler , saatler gibi şeyleri toplamaya başlamıştım. Bizim odamızda olan herşeyi hallettiğim de ise aşağı kata inip orada ki çerçeveleri toplamış ve bir sırt çantasına koymuştum.
Mutfakta olan benim yemek seti şeyimi de toplamıştım. Bunlar ban Bolat'ın hediyesiydi gastronomi bölümüne başladığımda bana bu seti hediye etmişti ve çok işime yarıyordu.
Kıyafet, takılar ve makyaj malzemeleri gibi şeyler toplam 7 valiz olmuştu . İki tane de büyük sırt çantası vardı ve sonunda bitmişti. Dolapta kalan meyveler ve yemekleri karşı komşumuza vermeyi düşünüyordum çünkü evde bozulucaklardı.
Birşey unuttum mu diye etrafı kontrol ederken aklıma kütüphane geldi hemen oraya gittim raflarda okumadığım veya çok fazla beğendiğim kitapları bir koliye koydum.
Herşey bittiğinde ise Arsen hanımın aradım.
" Alo"
"Şey Arsen hanım ben eşyaları topladım her şey hazır ama biraz büyük bir araç göndermeniz lazım çünkü toplam 7 tane bavul falan oldu biraz fazla yani."
"Yok kızım ne fazlası az bile o. Neyse ben bizim büyük olan aracı gönderiyorum içine biz sığıyor isek bavullar da sığar Arat ve Arman abini de gönderiyorum yardım etsinler taşıma da hamile halinle sakin bir şeyi kaldırma bozuşuruz yoksa."
"Tamam Arsen hanım bir şeye dokunmuyor ve koltuğa uzanıp onları bekliyorum."
"Görüşürüz kızım dikkatli gelin."
"Görüşürüz "dedim ve kapattım.
Gerçekten de çok yorulmuştum ve eve varınca direk yatıp uyumak istiyordum. Kendimi koltuğa atıp onlar gelene kadar dinlenmeye karar verdim bir yarım saat sonra kapı çalınca kalkıp açtım. Arman ve Arat abim karşımda duruyordu.
"Hoşgeldiniz "dedim gülen yüzümü onlarda bana aynı şekilde karşılık verdi .
"Şey geçin içeriye bavullar üst katta sırt çantaları ve koliyi ben alırım."dediğim de kaşlarını çattılar.
" Sen geçip araba da bizi bekliyorsun zaten hamile halinle bu kadar iş yapmışsın . Kendini zorlamaman lazım. "Bunu diyen Arman abiydi.
Bende mecburen başımı salladım. Ve eşyaların yerini gösterip telefonumu aldım anahtarı da onlara verdim onlara eşyaları bagaja yerleştirince. Arat abi evin kapısı kilitleyip sürücü koltuğuna geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )
Teen FictionEvliliğimin 2. yılında hamile olduğumu henüz yeni öğrendim ve çok mutlu olmuştum . Eskiden yaşadığım karmaşa ve mutsuzluk yoktu. Hayat sanki sen çok mutlu ve karmaşık olmayan bir hayat yaşadın al birazda böyle yaşa der gibi önüme DNA testini koymu...