🌼16.BÖLÜM

5.6K 339 28
                                    

    2 AY SONRA :

         Selin yengemin doğumundan 2 ay geçmişti . Berfin yengem ise 1 ay öne doğum yapmıştı . Benim doğum yapmama 1 ay vardı ancak erken doğum riskim vardı . Bu arada cinsiyetlerini öğrenmiştik .

    Biri kız biri erkekti . Berfin yengemin bebeği ise yani yiğenim o da erkekti . Nasıl böyle tutturduklarına dair bir fikrim yoktu.

   Sancılarım arasıra oluyordu. Ve genellikle babaları geldiğinde içeriden beni tekmeliyorlardı .

   Ben onlarla her ne kadar güzel güzel konuşup tepki vermelerini beklesemde ikisi de sadece babasına tepki veriyordu .
Bu benim her ne kadar bir yandan canımı sıksa da bir yandan aralarında şimdiden oluşan bağ hoşuma gidiyordu .

    Tabi hoşuma gitmesi Bolat'a naz yapmayacağım anlamına gelmiyordu . İtiraf edeyim ona biraz çektirmiştim .

     Bu arada abim ve Ezel abla . Abimin daha önceden aldığı iki sokak arkada ki küçük villaya geçmişlerdi . Abim ve Ezel abla arasında birşeyler oluyordu ancak hala anlamış değildim . Yakında çıkardı kokusu.

   Şuan ise Akgün abimin odasında onun konuşmasını bekliyordum .

   " Hani ben sana bir kızdan bahsetmiştim ya . Sende bana açıl demiştin . "

    " Evet abi. Açıldın mı yoksa . " Büyük bir heyecanla sorduğum soruya üzgün bir şekilde cevap verdi .

   " Ben buna açılıcaktım . Ama öyle sade bir şekilde olmasını istemedim. Kar kürelerini çok seviyor. Ben de ona kar küresi alıp , yanına bir not yazıp ona göndermek istoyordum. Neyse işte ben kar küresi almak için bu büyük AVM' ye gittim . Orda onu gördüm . Bir adamın kolunda gülerek yürüyorlardı . Sevgilisi olan birine yavşamak bana ters o yüzden birşey yapmadan oradan çıktım . " Her ne kadar abim olsa da bu ona vurmayacağım anlımına gelmediği için kafasına hafif bir şekilde vurdum .

   " Ya abi sen afedersinde salakmısın . O adamın sevgilisi olduğunu nereden biliyorsun . Sordun mu ? "

    " Hayır "

    " Eee belki  kardeşi , abisi , ikizi , kuzeni onları da geçtim bir arkadaşı olabilir . Git kızla adam akıllı konuş. Sevgilisi yoksa bile bu gidişle sen açılmadığın sürece olucak gibi ." Dediğimde gözleri kocaman açıldı .

    Bende onu biraz düşünmesi için yalnız bıraktım. Canım salatalık çekmişti.

    Dikkatli bir şekilde asansöre ulaştım . Tuşuna bastım ve mutfağa indim . Dolaptan üç tane salatalık çıkardım . Yavaş adımlarla salona giderken Akgün abim hızla önümden geçip bağırdı .

    " Ben gidiyorum önemli  bir işim var . "

     Böyle olucağını bilseydim bu konuşmayı önceden yapardım. Boş verip paytak adımlarla salona geçtim. Koltuğa koca karnım yüzünden zar zor oturdum . Salatalığın birini karnımın üzerine koyup öbürünü kemirmeye başladım .

    Koyafetlerim bana olmuyordu. Bu yüzden geöen gidip Bolat ile büyük beden kıyafetler almıştık . Üzerimde büyük bir siyah eşofman ile Bolatın tişörtleri sen biri vardı .

    Kendi tişörtlerimde vardı ancak onunkiler daha güzeldi . Televizyon izlerken yanağıma kondurulan öpücük ile olduğum yerde sıçradım. Arkama baktığımda ege olduğunu gördüm .

   " Hala "

   " Halam ."

   " Annele babam yoklay . Beni buyaya bıyaktılay . Babaanneme öyle dediley." Atalay abimlerde yeni bir eve taşınmışlardı yan tarafımızda ki eve . Uzun zamandır yalnız kalamadıkları için bugün başbaşa olmaya karar vermişlerdi o yüzden de Ege bugün bizimleydi .

Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin