Hatırlatma;
Doktor gelip karnıma soğuk jeli sürdü. Cihazda bir kaç birşey yapıp aleti karnımda gezdirmeye başladı ekranda ne gördüyse baya bir şaşırmış gibiydi.______________________________________
Doktorun halini gören Bolat biraz endişelenmişti.
" Kötü birşey mi var noldu niye öyle bakıyorsunuz." doktor halimizi görünce hafif şaşkın bir tebessümle bize bakmış ve konuşmaya başlamıştı.
" Hayır hayır kötü birşey yok bilgilerinizde bir bebek olarak görünüyordu ama ben şuan iki tane görüyorum bakın." Diyip bize işaret parmağıyla iki küçük siyah noktayı göstermişti.
" Yani şimdi benim ikizlerim mi olucak " hafif titrek bir sesle bunları söylemiştim. Şuan hem endişeli hem de acayip derce de mutluydum .
" Evet ikizleriniz olucak ve gayet sağlıklılar. Mide bulantısı ve canınızın bir şeyler çekmesi veya daha çok yorulma ve uyuma gibi şeyler normal hamilelere göre daha erken ve daha çok olabilir . " demiş ve bir peçete vermişti ben tam alıcakken Bolat benden önce davranmış ve yavaş hareketlerle karnımı silmeye başlamıştı gerçekten de narin bir şekilde sildi.
Kazağımın eteklerini tutup aşağıya çekti ve pantolonumun fermuarını çekip düğmesini kapattı. Hafif doğrultup kot ceketi kollarımdan geçirdi. Sonra anlının anlıma bastırdı.
" Seni çok seviyorum. Sizi çok seviyorum." Yüzünde muhteşem bir gülümseme vardı bende onun gibi gülümsedim.
" Bizde seni çokkkk seviyoruz " dedim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım neyse ki doktor çıkmıştı yoksa bunu yapamazdım.
" Hadi birtanem gitmemiz, lazım. Birazdan DNA testi yapılıcak biliyorsun . "
" Ah bide bu vardı demi tamamen aklımdan çıkmış." Oflaya puflaya yataktan kalktım. Doktorun yanına gittik.
" Yapmanız gereken anneye ve bebeklere iyi bakmanız ikizlere hamile olduğunuz için biraz zorlanıcaksınız o yüzden kendinizi çok yormayın bol bol meyve yemenizi öneririm. Ara sıra egzersiz yapmanızda sizin açınızdan iyi olabilir."
" Tamam dediklerinizi yaparız iyi günler size." demiş ve benim elimi tutup kapıya yönlendirmişti. Tekrar danışma kısmına gelip DNA testinin yapılaçağı odayı öğrenmiş. Ve asansöre binmiştik bizden hariç kimse yoktu.
" Sence cinsiyetleri ne olucak." birden aklıma gelmiş ve sormuştum ben bir kız bir erkek istiyordum ikisi de ona benzesin.
" Ben bir kız bir erkek olmasını ve ikisininde sana benzemesini istiyorum.Senin gibi güzel ,enerjik tatlı ,utangaç olsunlar."tabi bunları dediğinde benim yanaklarım çoktan kızarmıştı. Beni bu ortamdan kurtaran asansörün durması olmuştu.
Kata geldiğimizde bize söylenen odanın önüne geldik yan taraftaki isim kartında Arman KARMAN yazıyordu komik duruyordu istemsiz bir şekilde ağzımdan bir kıkırtı kaçtı . Benim neye güldüğümü anlamak için benim baktığım yere bakan Bolat 'ta gördüğü gibi kendini tutamamış küçük bir gülme sesi çıkarmıştı ağzından.
Bolat hemen kendini toplamış ve ciddi bir şekilde kapıyı çalmıştı ama benim aklım hala orda olduğu için gülme sesi çıkmasın diye dudağımın kenarını dişliyordum. İçeriden gel sesi geldiğinde kimseye bakmadan Bolat'ın beni yönlendirdiği taraftaki deri ikili koltuğa oturdum hemen yanıma da Bolat oturmuştu.
Doktora baktığımda genç duruyordu 25 lerinde falandı . Masanın üzerinde ki kalemliğin orda yazan isim ve soyisimi görünce kendimi tutamamış gene gülmüştüm ama biraz sesli olmuştu sanırım çünkü doktor çatık kaşlarıyla bana dönmüştü. Tabi buna herkes dahil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )
Roman pour AdolescentsEvliliğimin 2. yılında hamile olduğumu henüz yeni öğrendim ve çok mutlu olmuştum . Eskiden yaşadığım karmaşa ve mutsuzluk yoktu. Hayat sanki sen çok mutlu ve karmaşık olmayan bir hayat yaşadın al birazda böyle yaşa der gibi önüme DNA testini koymu...