Hatırlatma;
Yemekler yendikten sonra hepimiz salona geçmiştik ben Akman abinin yanına oturmuştum. Benim yan tarafımda da bir kadın vardı sanırım Akman abinin bahsettiği eşiydi.______________________________________
Akman abiye hafif yaklaşıp fısıltılı bir şekilde konuştum.
" Yanımda oturan kadın benim yengemi " sorduğum soru komik gelmiş olmalı ki hafif güldü .
" Evet çok güzel demi ." diyince gözlerimi kısarak yan taraftaki yenge hanım ablaya baktım Allah'ı var güzeldi ama benim kadar değil.
" Hı hı güzel güzel ama benim kadar değil ." Dedim gene fısıltıyla söylemiştim.
" Evet minik kimse senin kadar güzel değil." Zafer kazanmışçasına gülümsedim ve yenge hanım ablaya döndüm. Ters köşe nasıl yapılır iyi izleyin.
" Yenge hanım abla sen gibi güzel hanım hanımcık alımlı ve sayamadığım pek çok özelliği olan bir kadın nasıl olduda Akman abi gibi biriyle evlendi." dediğimde Akman abi bana dehşetle bakmıştı ama diğer herkes gülüyordu.
" Çok merak ediyorum peki Uraz sana nasıl baktı ? " Bunu beklemiyordum.
" Ben güzel ,zeki , tatlı , hanım hanımcık , insan gibi insanım bana bakmicakta kime bakıcaktı ." diye sordum egoyla tabi gene beklemediğim bir cevap geldi.
" Tabikide bizim karakoldaki Sevim hanıma hatırladın mı sen onu? " hatırlatmıştım o şıklığı Bolat'a aşıktı zamanında gerçi hala bir şeyler var ama neyse evlendik çoluğa çocuğa karıştık sonuçta ne gerek var kıskançlıklara.
Ben içimden kendi kendime konuşurken salonda bir sessizlik olmuştu dönüp baktığımda bütün KARMAN erkeklerinin kaşları çatılmıştı. Sanırım Urazın kim olduğunu sorguluyorlardı tabi Günay bey ve Akman abi hariç.
Bu gergin ortamı dağıtmak için Arsen hanım konuşmaya başladı.
" Evet kızım siz tanışmadınız o yüzden ilk herkes kendini tanıtsın"
Onun konuşmasının ardından en büyükleri olduğunu düşündüğüm adam konuşmaya başladı .
" Adım Atalay 1. abinim , 30 yaşındayım,evliyim, 4 yaşında Ege adında oğlum var , Şirketin başındayım " ona sadece kafamı salladım . Atalay abinin yanında oturan adam konuşmaya başladı.
" Adım Akgün ikinci abinim, 28 yaşındayım, bekarım ve sevgilim yok, Baskomiserim ,"
" Beni tanıyorsun zaten minik " bunu söyleyen tahmin edersiniz ki Akman abiydi. O 26 yaşındaydı ve savcıydı ,evliydi henüz çocuğu yoktu.
" Adım Arman 4. Abinim , Akmanın ikiziyim, 26 yaşındayım, doktorum , bekarım ve sevgilim yok."
" Adım Alaz 5. Abinim , kalp cerrahıyım, 24 yaşındayım, bekarım ve sevgilim yok."
" Adım Arat 6. Abinim , 23 yaşındayım , Şirkette avukatlık yapıyorum, bekarım ve sevgilim yok."
" Bende Ahu Afşin DEMİR, 21 yaşındayım , gastronomi bölümünden daha dün mezun oldum bir restorantım var . Evliyim." Dediğim de salonda bunu bilmeyen herkes büyük bir şok geçirmişti.
' Ahunaz bunlar senin ikizlere hamile olduğunu öğrenince ne yapıcaklar çok merak ediyorum şimdi.'
Fatma söyleyene kadar aklımda değildi ama bende merak etmiştim şimdi acaba ne yapıcaklar.
Arsen hanım konuşmaya başladı.
" Bize kendinden bahseder misin neleri sevip sevmediğininden falan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )
Genç KurguEvliliğimin 2. yılında hamile olduğumu henüz yeni öğrendim ve çok mutlu olmuştum . Eskiden yaşadığım karmaşa ve mutsuzluk yoktu. Hayat sanki sen çok mutlu ve karmaşık olmayan bir hayat yaşadın al birazda böyle yaşa der gibi önüme DNA testini koymu...