4 AY SONRA
Çook mutluydum. Annem , babam , abilerim , akrabalarım , kocam ve eğer erken doğum olmazsa 3 ay sonra doğacak olan ikizlerim . Doktor ikizlere hamile olduğum için erken doğum olma riskinden bahsettiği de Bolat bana hiçbir iş yaptırmamaya başlamıştı .
Hatta bu riski annemlere de söylemişti . Bunu duyan annemlerse mutfaktan tek başıma su almama bile izin vermiyor eve yeni aldığı genç çalışana yapmasını söylüyordu .
Her ne kadar kendim yapabileceğimi söylememe rağmen beni takmadıklarında çok sinirlenmiş ve onlara biraz kızmış olabilirim.
Kızmam sonucunda artık çok uzak olmadığı sürece dışarı kendi başıma çıkabiliyor , kendi işlerimi kendim hallediyordum.
Bu arada Doğan amcamın eşi yani Selin yengemin doğumuna çok az kalmıştı . Tam 9 aylık hamileydi ama beyefendi inat edip bir türlü doğmamıştı . Doktorların dediğine göre bir haftaya doğabilirmiş . Selin yengem normal doğum yapacağı için hastanede kalmak istememişti doğum yakın olduğu için amcam işlerini evden yürütüyordu .
Annemlerin yaşadığı evin yakınlarında ki çoğu villa satılıktı amcamlarda bunu fırsat bilerek almıştı . Yani dedemler hariç herkes burdaydı . Onlar biz şehirde yaşayamayız diyip geri gitmişlerdi .
Karşımızda ki ve yanımızda ki iki villa satın alınmıştı ama hala yerleşen yoktu . Onlar diğer villalara göre bir tık daha küçüktü ancak çok güzellerdi .
Neyse gelelim Berfin yengeme . Yengem tek çocuğa hamile olmasına rağmen karnı normalden büyüktü ve 8 aylık hamileydi . Onun doğum yapmasına daha 2 ay vardı.
Yani hepimiz sırayla doğum yapıcağız gibiydi .
Şuan ise saat geceydi ve yatağımızda oturuyordum . Bolat bugün nöbete kalıcaktı. Benim canımda acayip derecede karpuz çekmişti . Tam da mevsimiydi . Ama Bolat yoktu.
Abimlerde işten dolayı yorgun oldukları için uyandırmak istemiyordum ama canım çok çekmişti işte .
En sonunda dikkatli bir şekilde yataktan kalktım . Yapacak birşey yok ben o karpuzu yemeden uyuyamazdım çünkü o yüzden abimlerde birini uyandırmak zorundaydım .
Odadan çıkıp sessiz adımlarla Akgün abimin odasının önüne geldim uyuduğunu bildiğim için kapıyı yavaş bir şekilde açtım ama odasında yoktu .
Kaşlarımı çatıp Alaz abimin odasına geldim ama o da odasında yoktu . Gerilen sinirlerim ile Arat abimin odasına gittim ama tahmin edersiniz ki o da yoktu.
Son şansımı deneyip Arman abiöin odasına girdim ama yoktu . Kesin oyun oynuyorlardı . Atalay abim ve Akman abim evli olduğu için onların odalarına bakmadım, Koray abim görevi olduğu için gitmişti o yüzden direk bilgisayar odasına girdim .
Doğru tahmin pijamaları ile kulaklarına taktıklaeı kulaklıklarla oyun oynuyorlardı . Ben onları düşünüp bir saat boyunca kendime engel olmaya çalışmıştım onlar ise oturup keyif çatıyordu .
Bana en yakın olan Arat abimin kulaklığı çekip çıkardım o korkuyla bana dönünce onu takmayıp diğerlerine de aynı şeyi yaptım .
Herkes koltuktan kalkmış telaşla bana bakıp soru sordular . Hepsi aynı anda aynı cümleyi nasıl soruyordu .
"" İyi misin güzelim ""
" Değilim . Ben uykumdan yiğenlerinizin canı karpuz çektiği için uyandıkm . Size haber vericektim ama dedim ki onlar işten geldiler yorgun argın dinlensinler . Bir saat yatakta oturup kendime engel oldum . Ama en sonunda dayanamayıp odalarınıza geldim ama bir bakıyorum kimse yok . Neden çünkü beyefendiler oyun oynuyorlar hemde gecenin bir köründe . " Bu kadar uzun konuşmama alışmışlardı çünkü onlara biraz çektirmiş olabilirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )
Novela JuvenilEvliliğimin 2. yılında hamile olduğumu henüz yeni öğrendim ve çok mutlu olmuştum . Eskiden yaşadığım karmaşa ve mutsuzluk yoktu. Hayat sanki sen çok mutlu ve karmaşık olmayan bir hayat yaşadın al birazda böyle yaşa der gibi önüme DNA testini koymu...