🌼11.BÖLÜM

8.4K 399 11
                                    

  Bu gün ki bölümü atalayin ağzından okuyorsunuz umarım beğenirsiniz. Kısa bir bölüm oldu ancak güzel olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar . Sizleri seviyorum...

ATALAY KARMAN'DAN

  Hayatımı çok güzel geçirdiğim söylenemezdi. Her ne kadar mutlu bir evliliğim ve tatlı bir oğlum olsa da her şeyin bir öncesi vardı .

  Ben ve Semanın da bir öncesi vardı elbette . 3 yıllık evliyim ancak 4 yaşında bir oğlumuz vardı bunun nedeni ise bir süre ayrı olmamızdı.

  Biz Sema ile zorunlu olarak ayrılmıştık. Zaten severek evlenmemiştik . Annemin isteği üzerine evlenmiştik . Annem artık evlenip yuva kurmamı istiyordu. Benimse kalbimde henüz biri yoktu . Annem söylemlerine devam edince en son bulduğu bir kızla evleniceğimi söylediğimde çok sevinmişti.

  Bana Sema'dan bahsetmişti. Bende severim belki umuduyla onunla görüşmeye başlamıştım. Ana sınıfı öğretmeni idi .

   ( Arkadaşlar Semaya meslek verdim mi hatırlamıyorum verdiysem de kusura bakmayın . İster kafanızda o meslek olarak isterseniz bu meslek olarak canlandırabilirsiniz )

  Bir süre görüştükten sonra iyi biri olduğuna karar vermiştim. Onunla bir evlilik yürütebilirdik . Ancak o bunu istemiyordu . Onun ailesi bu duruma zorluyormuş o da kabul etmiş. Eğer evlenirsek birlikte olmayı yani o özel geceyi yaşamayı kabul etmişti. Onun dışında bir süre daha evli kalmayı yani ailesi peşini bırakana kadar evli kalmayı kabul etmiş daha sonra ise benden boşanarak kendine yeni bir hayat kurmak istediğinden bahsetmişti.

  Kabul etmiştim bunu . Sema ile evlendiğimizde ayrı bir eve çıkmıştık. Bir ay boyunca ilk gece harici birlikte olmamış aynı yatakta bile yatmamıştık . Bir ay böyle geçmişti . Ailesi bir ay boyunca sadece bir kaç kez arayıp sormuştu.

  Durum böyle olunca Sema boşanarak gitmek istediğini söylemişti. Benim için sorun değildi ama aileme ne diyeceğimi düşünüyordum.

  Sema da bunu düşünüyor olucak ki bana kalmadan o bir çözüm bulmuştu . Onlara Semanın beni terk ettiğini söyliyecektim . İlk başta kabul etmemiştim. Ancak çok ısrar edince kabul etmek zorunda kalmıştım.

  Sema ile boşanmış ve yollarımızı ayırmıştık . Ailemle de bu konuyu aynen Sema ile kararlaştırdığımız şekilde anlatmıştım. Yaklaşık sekiz buçuk ay sonra Sema gelmişti kucağında yeni doğmuş bir erkek çocuğu ile ona bu çocuğun kim olduğunu ve neden geldiğini sorunca bana onun bizim bebeğimiz olduğunu söylemişti.

  Doğduğu ay ile bizim birlikte olduğumuz tarih uyuşuyordu ancak bir kerede hamile kalması imkansız gibi bir şeydi. Ona hemen DNA testi yapmak istediğimi söylemiştim. O da bana hak verip kabul etmişti. Kimsenin haberi olmadan DNA testini yapmıştık. Sonuç pozitifti o benim oğlumdu .

  Onu ilk kucağıma aldığımda sanki biraz bile sıksam kırılıcakmış gibi hissediyordum . Komusu beni cennetteymişim gibi hissettiriyordu . Sema ile eve gittiğimizde ailem ile kavga yaşamıştık. Onlara olanların hepsini anlattığımız da biraz da olsa durulmuştular. Gerçi sinirlerinin geçmesinin en büyük nedeni minik oğlumdu .

  Onu görünce çok büyük şoka uğramışlardı zaten . Sema geldikten sonra annemler ile yaşamaya karar vermiştik.

  Sema ile dört beş ay boyunca gerek olmadıkça konuşmamıştım. Kızgındım ona bebeğin benden olduğunu bilmesine rağmen saklamıştı  resmen benden . Her ne kadar doğumdan bir kaç gün sonra yanıma gelmiş olsalar da . Ben ne ilk tekmesini hissedebilmiştim ne de kalp atışlarını dinlemiş kız mı erkek mi olucak heyecanını yaşayabilmiştim .

  Onunla o beş ay boyunca aynı odada kalmış aynı yatakta yatmıştık . Her ne kadar uzak durmaya çalışsamda bir şey beni ona çekiyordu . Daha fazla katlanamadım . Onunla konuşmaya başladım . Yakınlaştık biraz daha sonra daha ilerisi oldu aşık olduk birbirimize . Daha sonra ise evlenmiştik zaten .

  Bizim hikayemiz bu kadardı hüzün ve kırgınlık dolu ama aynı zaman da da sevgi dolu . Henüz bu durumu yeni yeni atlatmış ve unutmuşken kardeşimin aslında kardeşim olmadığını öğrenmiştim.

   Bu beni bitirmişti. Herhangi bi ön yargım yoktu . Ama insandım ben korkularım vardı ama Sema sayesinde korkularımı yenmiştim başarmıştım .

  Bazen Sema hamile kalmasa yine de birbirimizi bulup severmiydik diye düşünüyordum bu biraz imkansız gibi geliyordu . Kesin başka birileri ile evlenirdik . Gerçi Semayı başkası ile düşünmek bile beni delirtiyorken olması imkansız gibiydi .

  Aklımda ki düşünceleri silip kollarımın arasında uyuyan karımı daha sıkı sardım kollarımla .

  Ahu'yu bulduktan sonra burada bir otele gelmiştik. Abimin burada evi vardı ancak küçüktü . Annem , babam , Ahu ve Uraz orda kalırken . Kardeşlerim ve karımla birlikte biz otelde kalıyorduk . Aslında Sema ve Ege de abim de kalıcaktı. Ancak ben istememiştim. Onlardan ayrı uyumayı sevmiyordum .

  Saatin çok geç olmasından dolayı göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı. Bende daha fazla direnmeyerek kendimi uykuya teslim ettim .

   Arkadaşlar haftada bir bölüm anca atabilirim . Çünkü sınavlarım 4 gün sonra başlıyor ve benim çalışmam lazım kitaba çok fazla bölüm atamayacağım. İyi okumalar...

Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin