🌼FİNAL

6.3K 275 29
                                    

10 AY SONRA ;

     Gözlerimi gelen ağlama sesleri ile açtım yan tarafıma dönüp baktığımda tek uyananın ben olmadığımı anladım .

    Yataktan hızla kalktım benimle aynı anda Bolat'ta kalkmıştı .

  " Ben bakarım uyu sen birtanem . " Dediğimde Bolat direk itiraz etti .

   " Hayır tek başına idare edemezsin . Ayrıca sende yorgunsun . " Birşey demedim çünkü haklıydı .

    Kendi odamızdan çıkıp Asya ve Arda'nın yani bebeklerimizin odalarına girdik . İkiside ağlıyordu .

    Arda genelde Asya'nın ağlamaları ile uyanıyor ve ağlıyordu . Ben Asya'yı kucağıma alırken Bolat'ta Arda'yı kucağına aldı .

    Odada bulunan ikili koltuğa ilerleyip oturdum ve güğsümü açıp Asya'yı emzirmeye başladım . Arda babasının kucağına gittiğinde sakinleşmeye başlamıştı zaten . Arda Asya'ya göre sakindi hatta birçok bebeğe göre fazla sakindi .

    Sadece Asya ağladığı veya çok fazla acıktığında ağlıyordu onun haricinde sakindi .

    Asya ise bizi en çok zorlayandı . Maalesef birçok şeye ağlıyordu ve çok fazla inatçıydı . Bizi görmediği her saniye huysuzlanıyordu .

    Gözlerim kapanıyordu ki Asya'nın göğsümü ısırması ile yüzümü buruşturdum .

   " Kızım ısırma ama . " Bolat yanımıza gelip koltuğa oturdu kucağında ki Arda ise merak ve sessizlik ile bana bakıyordu.

  " Anneyi ısırmak yok babam . Canı yanıyor . " Kızım ilk başta kaşlarını çattı ardından birkez daha ısırınca bu sefer ben kaşlarımı çattım çünkü canım gerçekten yanıyordu .

  " Isırmak yok annem . " Kaşları düzeldi ve masum masum bakmaya başladı . Böyleydi işte ilk başta yapıyor yapıyor sonra masum masum bakıyor ya da ağlıyordu .

   Dudaklarını çektiğinde onu kucağımdan indirip Bolat'a verdim ve bu kez kucağıma oğlumu aldım . Onu emzirirken sanki canımın acımasını istemez gibi yavaş yavaş emiyordu.

   Oğlum merhametli olucaktı . Kızımda öyle olacaktı tabiki de ama sanki biraz cadılık vardı onda.

   Arda benim , Asya'da Bolat'ın kucağında uyuya kalınca ikimizde yavaşça ayağa kalkıp beşiklerine yatırdık .

   Onları ayırmak istemediğimiz için büyük bir beşik almıştık ve aynı yere yatırıyorduk . Neredeyse her sabah onları birbirlerine sarılmış bir şekilde uyurken buluyorduk ve bu görüntü çok güzeldi .

    Yavaş adımlar ile odadan çıktık. Ben rahat bir nefes verirken Bolat direk belimden tutup odamıza yönlendirmişti . 

    Odaya girip yatağa uzandık Bolat beni kendine çekip sıkıca sarıldı ardından saçlarıma bir öpücük kondurdu .

   " Seni çok seviyorum. " Birden dediği şey ile şaşırsamda bende karşılık verdim .

  " Bende seni çok seviyorum . "

   " İyi geceler Afşinim . Tatlı ve bizli rüyalar . " Dediğine gülümsedim .

  " İyi geceler Bolatım. Tatlı ve bizli rüyalar . " Gözlerimi onun kokusu ile kapatıp kendimi derin bir uykuya bıraktım.

  ⌛⏳

     Sabah erken kalkmış ve Bolat'ı seyrediyordum . Yüzünün her santimini ezbere biliyordum ve bu ezbere bildiğim yüzden bir gün ayrılabileceğim ihtimali canımı çok yakıyordu .

Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin