Bölümü gece 1:23 de yazmaya başlıyorum nasıl olucağına dair bir fikrim yok ancak bu gece bitirip atmak istiyorum sizleri seviyorum . Nasıl bir bölüm olduğunu siz okuyup bende yazıp öğreneyim ...
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
HATIRLATMA :
Çalan kapı zili ile evde kimse olmadığı için kapıyı ben açmaya gittim .
Kapıyı açtığım an karşımda Koray abim kucağında taşıdığı bir kadın ve kadının da kucağında taşıdığı bebeği görünce çığlık attım.
Abimin bir bebeği onu da geçtim benim yengem mi vardııı ?
_________________________________________
Ağzım açık onlara bakarken abim konuştu .
" İçeride açıklicam güzelim . " O şokla kafamı salladım abim ayakkabılarını çıkarıp kucağında ki kadın ve onun da kucağında ki bebekle salona geçti .
Birkaç dakika sonra anca kendime gelip kapıyı kapatıp peşlerinden salona girdim .
Kadını koltuğa bırakmış kendiside yanında oturuyordu . Tam karşılarına geçip gülümseyerek kadına bakmama rağmen abime yönelik konuştım .
" Abi maşallah bizden hızlı çıktın . Ne ara bana yenge getirdin de ardından çocuk yaptın . " Alayla söylediklerim ile abim derin bir nefes verdi.
" Güzelim evde başka kim var . "
" Herkes dışarıda abi . " Söylediklerime kaşlarını çattı .
" Seni hamile halinle tek mi bıraktılar. "
" Yok be abi aslında annemde benimleydi ama bir arkadaşı çağırdı . İlk başta gitmem dedi de ben ikna ettim ne zamandır evde . " Kaşları düzeldi . Bende kaş göz ile kadınla bebeği gösterince derin bir nefes aldı .
" Güzelim sana ölen eşimi anlattım zaten . O öldüğü gün bebeğim içinde öldü dediler ama ben inanmadım . Ölmeden önce zaten doğum yapmıştı . Her neyse ben ne kadar ölmediğini savunsam da bana inanmadılar. Bende gizliden gizliye bebeğimi araştırmaya başladım . En sonunda bir iz buldum . Geçen göreve gidiyorum dediğimde kızımı almaya gitmiştim . Kızımı buldum . Yanında da Ezel vardı . Yani bu hanımefendi . " Ezel ablanın kucağında ki bebeği aldı ve konuştu . " Bu da Asena benim biricik kızım . " Özlemle söyledikleri ile gözlerim doldu .
Oturduğum yerden kalkıp abimin yanına sıkıştım . Ona sıkıca sarılınca karşılık verdi.
Onun için zordu . Benim karışmam gibi birşeydi bu . Onu belki çok anlayamadım ama destek olabilirdim. Aklımda bir soru daha vardı Ezel abla niye burdaydı peki .
Abim sanki aklımı okumuş gibi cevap verdi .
" Ezel bu süreçte sürekli Asena ' nın yanında olup onu büyüttüğü için Asena onu annesi zannediyor . O yüzden bizimle kalıcak . " Kafamı salladım ve o sırada aklıma dank eden şeyle hızla ayağa kalktım .
" Ay ben nasıl düşünemedim . Açsınızdır siz bekleyin birşeyler hazırlayayım . " Tam arkamı dödüğüm sırada abimin sert sesini duydum .
" Afşin " derin bir nefes alıp sesini biraz yumuşattı . " Zaten düşük riskin var . Birde yemek hazırlayayım diyorsun . Otur şuraya ben hazırlarım . " Beni kolumdan çekip kalktığım yere oturttu . Asenayıda Ezel ablanın kucağına verdi .
Abim sert adımlarla salondan çıkınca üzgün gözlerle arkasından baktım . Tam o sırada mızmızlanma sesleri gelince Ezel ablaya döndüm Asena uyanmış birşeyler mırıldanıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )
Teen FictionEvliliğimin 2. yılında hamile olduğumu henüz yeni öğrendim ve çok mutlu olmuştum . Eskiden yaşadığım karmaşa ve mutsuzluk yoktu. Hayat sanki sen çok mutlu ve karmaşık olmayan bir hayat yaşadın al birazda böyle yaşa der gibi önüme DNA testini koymu...