🌼13.BÖLÜM

7.1K 339 18
                                    

  Hatırlatma;
     " Yok az çalış sen bende az yerim ."dediğimde küçük bir kahkaha attım daha sonra oturduğu yerden kalkıp yanımda ki sandalyeye oturdu .

" Şaka yaptım . İstediğin kadar ye . Bu sizin sağlığınız için iyi birşey . "Dediğinde gülümsedim ve ona sarıldım. Bolat'ı çok seviyordum o benim şansım gibi birşeydi .

Bizim sevgi dolu sarılmamızı bölen Bolat'ın çalan telefonuydu.

_________________________________________

    Cebinden telefonu çıkarttığında arayan kişiyi göz ucu ile görmüştüm. Bizim kafede ki Rasim şefti .

  " Alo . Evet yanımda. Veriyim ."diyip telefonu bana uzatınca anlamasam da aldım . Büyük ihtimalle birşey olmuştu.

  " Efendim Rasim amca"

  " Heh Ahu kızım. Sen bizim restoran için başında duracak birini arıyorsun ya ."

  " Evet Rasim amca de ne olmuş ?"

" Biz o iş için bir ilan asmıştık . Bugün o ilan için bir çocuk geldi . Şimdi karşımda oturuyor . Üniversite öğrencismiş işe ihtiyacı varmış . "Dediğinde bir kaç saniye düşündüm.

" Tamam Rüstem amca. Alın işe , ders programına göre gelip gitsin . Zaten yapıcağı pek birşey yok . "

" Tamam Ahu kızım. Hadi görüşürüz."

" Görüşürüz Rüstem amca."telefonu kapatıp Bolat'a verdim . Telefonu alıp cebine koydu.

" Kahvaltı bittiyse ben
topluyorum . "

" Bitti. Bende sana yardım edeyim ."dediğimde hemen itiraz etti.

" Hayır bebeğim sen yorulma  . Zaten yola çıkarız birkaç saate . Yolda zaten yorgun düşüceksin . O yüzden sen salona Arsen annelerin yanına geç ben geliyorum ."dediğinde mecbur kalktım.

   Çünkü ne kadar itiraz etsem de kabul etmiceğini biliyordum . Salona geçtiğimde annem ve babamı sarılmış bir şekilde film izlediğini gördüm . Bu görüntü içimi ısıttı. İnşallah bizde ileride onlar gibi olurduk . Aşkımız sevgimiz hiç bitmezdi .

   Kapıda daha fazla durmayarak karşılarında ki koltuğa geçtim . O kadar dalmışlardıki anca ben koltuğa oturunca beni fark etmişlerdi. Bana kocaman gülümsediler .

  " Günaydın kızım ."babama gülümseyerek cevap verdim .

   " Size de günaydın."

  " İyi misin kızım ? Ağrın sızın var mı?"annemden gelen soruya direk cevap verdim .

  " Yok anne çok iyiyim . " Ardından hemen devam ettim . "Anne abim ne zaman gelir ?"dediğimde güldüler .

  " Yarım saate burda olur . Zaten saat bir olmuş üç saat sonra uçak kalkıcak . Eğer eşyaların varsa topla kuzum . " Dediğinde kafamı salladım. Onlarla beraber televizyon izlemeye başladım . Çünkü eşyalarımız zaten çantada idi .

   Yaklaşık on dakika sonra yanımda bir beden hissettim . Kokusundan bunun Bolat olduğunu anladım .

   Annemlerde biraz çekinsem de sırtımı hafif bir şekilde göğsüne yasladım . Kollarını karnıma sarıp beni iyice kendine çekti .

  Bende rahat bir pozisyona gelip televizyon izlemeye başladım . Yaklaşık 45 dakika sonra anahtar sesi gelince abimin geldiğini anladım .

   Yerimden kalkıp hızla girişe gittim. Ondan biraz çekinsem de özlemiştim . Diğerlerinden farklıydı benim için bunun nedenini bende bilmiyordum ama daha sıcak , güvenli ve huzurlu hissettiriyordu .

Ahu Afşin (Gerçek Ailem) ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin