mrb mrb
WEDNESDAY
Eskrim dersi. Bayılıyorum.
Herkesin amaçsızca birbirine saldırdığı odada dümdüz ilerliyordum. Bianca'nın yanına gidecekken eğitimci beni durdu.
Hepimizi sıraya girdikten sonra bizi eşleştirmeye başladı. İğrenç aptalın tekiyle eşleşecektim.
"Wednesday Addams, Enid Sinclair."
Enid mi ? Kılıç tutabiliyor olması bir mucize.
"Kader bizi yine bir araya getirdi Addams."
"Kader değil, konuşmayı bile zar zor beceren biri getirdi."
Herkes yerlerine geçtiğinde pozisyonlarımızı aldık ve işaretle başladık.
Enid şaşırtıcı bir şekilde kılıç tutabiliyordu ama ondan daha tuhafı bu kadar güçlü olmasıydı. Bu kadar güce rağmen korkak küçük bir kurt olması komik denecek seviyedeydi.
Gardını düşürmesi için onu hafif darbeler ile şaşırttıktan sonra dengesinde olan en küçük değişiklikte puan alabilmek için pozisyon aldım.
Başarılı bir şekilde ilk puanımı aldıktan sonra Enid'in daha hırslı bir şekilde saldırmaya başladığını gördüm. Beni yenmeyi bu kadar çok mu istiyor ?
Sadece bir ders olduğu için mi yoksa sayı aldığım için mi ? İki türlüde ilginç çünkü Enid'in hırs yaptığı tek konunun Poe Cup olduğunu biliyordum.
Enid'in gittikçe sertleşen darbelerine aynı sertlikte karşılık vermeyi sürdürdüm.
Artık onun darbelerini karşılayamayacağımı anladığımda ondan uzaklaştım ve saldırı anında sayı aldım.
Karşılaşmamız bittiğinde Enid'in bu hareketi nedense içimde bir şüphe, bir his uyandırmıştı.
Bu his sapığımdan aldığım mesajda hissettiğim his gibiydi. Ve yalnızca bir his olarak kalmasını umut ediyorum.
Bu arada Tyler'ın kaçtığı duyurulmuştu. Nerede olduğu hiçbir şekilde bilinmiyordu fakat intikam için döneceğini anlamak zor olmasa gerek.
Imgeleme yeteneğim artık beni daha zz rahatsız ediyordu. Her ne kadar Goody artık bana yardımcı olamayacak olsada kendimde iyi idare ediyordum.
Avluda yürürken Bianca'nın grubuyla ciddi bir şeyler konuştuğunu görünce yanlarına gittim.
"Neler oluyor ?" diye sordum.
"Bugün 4. cinayet gerçekleşti. Şehirde bir seri katil var."
Bugün duyduğum en iyi haber. Odama çıktım ve Enid yine o rezalet şarkılardan birini dinliyordu.
"Enid, bana yardımcı ol internette araştırma yapmam gerekiyor."
Enid kafasını sallayarak onayladığında bilgisayarına oturduk ve Enid bir seyler yaparak bir arama sayfası açtı.
Bir süre araştırdıktan sonra yeteri kadar bilgi not ettiğimi düşünerek araştırmayı bıraktık.
En son Hyde'ı Bulma Operasyonu'ndan kalma panoyu temizleyip onu Seri Katili Bulma Operasyonu'na çevirdim.
Şimdi, ilk cinayet ormanda işlenmişti. Hiç beklenmedik değil mi ?
İkinci cinayet ise ormana çok zıt olan bir yerde işleniyor, neredeyse 57km uzağında.
Bu cinayetlerin birbiriyle bağlantılı olduğunu anlamak bu şekilde oldukça zor. Fakat diğer 2 cinayette aynı şekilde zıt bir konumda 57km'lik farkla işleniyor.
Ve tüm kurbanlar 16 yaşında. Umarım doğum günümden önce onlardan biri olabilirim.
Diğer ilginç nokta ise kurbanların hepsinin sol kolunun kesilmesiydi. Hyde olayında uzuvlar koparılıyordu, bir diriltme büyüsü için.
Fakat bunun neden olduğu hakkında bir fikrim yok. Belkide katilin imza bırakma şeklidir. Oldukça basit görünüyor.
Cinayetlerin hepsi 3 gün arayla işlenmiş. Son cinayetin üzerinden yalnızca 1 gün geçti. Bu da demek oluyor ki 2 gün sonra sıradaki cinayet olacak.
Katilimiz rotasına sadık görünüyor. Bu yüzden son cinayet noktasından 57km uzaklıkta bir yer seçilmeli.
4 yön olarak düşünürsek ilk seçenek nehir kenarı olacaktır.
İkinci seçenek ise şehir merkezi.
Üçüncü seçenek ise köprünün üstü.
Ve son seçenek, Nevermore.
Hangisi olacağını tahmin etmek zor değil.
Şakaydı.Doğru bir planla katili bu 4 seçenekten birinde bulmak zor olmayacaktır. Hâlâ vaktim var.
"Aman Tanrım Wednesday, yine yapıyorsun." dedi Enid.
Arkamı dönmeden cevap verdim:
"Neyi ?""O korkunç pinterest dekorunu."
Siktir, neredeyse gülümseyecektim.
"Büyütülecek bir şey değil. Yazma saatim geliyor."
Enid kafasını sallayarak onayladı ve şarkıyı kapattı. O iğrenç şeye şarkı demek her ne kadar doğruysa.
Eski romanımı bitireleri birkaç ay olmuştu. Bu süre boyunca mümkün olduğunca yazmadım ve dinlendim. Artık devam edebilirim, özellikle harika bir seri katil ortalıkta dolaşıyorken.
Hiçbir şekilde kanıt bırakmıyordu, yalnızca işaretler, plan saatleri ve konumu her zaman sabitti yakalanmak için büyük bir açık bırakıyor bu da kendine ne kadar güvendiğini gösteriyor ve son olarak bıraktığı imzalar...
Tam bir ilham kaynağı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friday Night //WenClair
FanfictionNevermore tatilinde ilk sapığına sahip olan Wednesday bu konu ile oldukça ilgilenmeye başlar. Tatilin ardından yeni bir okul yılında onu bekleyen karanlık şeyler onu neredeyse gülümsetecekti.