Full Moon

864 106 45
                                    

yorum yazsaniza amk kasarlari

WEDNESDAY

Bugün dolunay vardı. Enid ilk defa okulda kurda dönüşecekti ve bu onun için oldukça önemliydi.

Her ne kadar okul dışında da sürüsüyle birlikte dönüşüyor olsada okul bunun için daha zordu. Ve Enid henüz tam kontrol sahibi değildi. Bu yüzden akşam onu diğer kurtlar gibi kafese götüreceğim ve dönüşüm süresince yanında olacağım.

Sabah uyanıp odadan çıktığımda bir grup insanın Bianca'nın etrafında olduğunu gördüm. Ona sarılıyordular ve Bianca okul formasını giymiyordu.

Yanlarına gittiğimde Bianca'nın okuldan ayrıldığını öğrendim. Annesinin yanına gideceğini söyledi. Nedense şüpheli geliyordu.

Umursamadım ve onları orada bırakarak derse gittim. Her zamanki gibi Xavier'ın yanı boştu.

"Günaydın Wednesday." dedi Xavier.

"Günaydın."

Geçen sene Hyde olduğundan şüphelenip onu tutuklatmıştım. Bir arkadaşlık için güzel bir başlangıç. Xavier nedense bana karşı bazı 'hisler' besliyordu fakat ona herhangi bir his beslemeye oldukça uzaktım.

"Merhaba arkadaşlar ben Jessica Lister yeni bitki bilimi öğretmeninizim. Bugün konumuz Venus flytrap eminim hepiniz bir tane görmüşsünüzdür... Girin !"

Ders kapının çalışmasıyla yarıda kesilmişti. Mrs. Huston yanında Nevermore forması giyen, siyah kısa saçları ve mavi gözleri olan biriyle derse girdi.

"Bugün Ophelia'ya yeni bir öğrencimiz katılıyor. Ve kendisi bir kurt. Ona göre arkadaş gruplarınızdan birisine katılır. İyi dersler."

Mrs. Huston çıktığında herkesin gözleri ona takılmıştı.

"Evet hoş geldin. Adın nedir ?" diye sordu Mrs. Lister.

"Alicia Martin."

Mrs. Lister kafasıyla onu onayladığında Alicia Bianca'nın yerine geçti.

Çoktan arkamda oturan Yoko ve Enid'in onun hakkında konuşmaya başladığını duyabiliyordum.

Ders bittiğinde birkaç kişi Alicia ile tanıştı. Çantamı sırtıma taktığım sırada Alicia Enid ile tanışmaya gelmişti.

Enid tabiki oldukça samimi bir şekilde onunla tanışmış ve sarılmıştı.

Telefonumun titreşimini hissettiğimde sapığımdan bir mesajım olduğunu gördüm. Epeydir yazmıyordu.

Alicia ve Enid'in sarılışına kötü bakışlar atarken çekilmiş bir fotoğrafımı göndermişti. Hemen etrafıma bakındım fakat sınıf neredeyse boştu.

Telefonu kapattım ve sınıftan çıktım. Enid'in arkamdan koşuşunu duyabiliyordum.

"Wednesday!"

Durdum ve ona baktım. Yürümeye başladığında onunla beraber yürüdüm.

"Sence Alicia nasıl ? Bence oldukça havalı biri ve bir alfa ! Kurda dönüştüğünde nasıl göründüğünü çok merak ediyorum. Bugün onunla beraber kafeslere gideceğiz."

Son söylediği ile durdum.

"Bir şey mi oldu ?" diye sordu Enid.

"Bu akşam seni kafeslere ben götürürüm diye düşünmüştüm."

"Oh, böyle bir şey yapmak isteyeceğini düşünmemiştim. Umurunda bile değildir diye düşünüyordum. Her neyse, sende gelebilirsin tabi."

Neden böyle hissediyordum ? Sinir ve üzüntünün karışımı yoğun bir his vardı içimde. Kardeşim Pugsley ilk ve son kez benden daha iyi bomba patlatınca böyle hissetmiştim.

"Hayır gelmeyeceğim. Zaten yazma saatim ile çakışıyordu, iyi oldu."

Tekrar önüme döndüm ve onu beklemeden yürümeye başladım.

Saat gece olmuştu. Enid çoktan yeni en yakın arkadaşıyla çıkmıştı. Çellomu alıp balkona çıktım.

Yalan söylemiştim yazma saatimle çakışmıyordu. Bugün Enid'i götüreceğim için sabah yazma saatimi tamamlamıştım.

Şey notalarımı açtığında çalmaya başladım.

medyadan dinleyebilirsiniz

Sonlara geldiğim zaman kurt ulumalarını duymaya başladım.

Enid Alicia'nın bir alfa olduğunu söylemişti ve bunu gerçekten görmek istiyordum.

Çellomu bıraktım ve hızlıca odadan çıktım. Şey ile birlikte kafeslerin olduğu bölüme geldiğimizde etrafta koşuşturan 6-7 tane kurdu gördük.

Bağlı olan tek bir kişi vardı fakat o Enid değildi.

Arkamdan gelen sese döndüğümde simsiyah ve kırmızı gözleri olan kurtla karşılaştım.

Diğerlerinden kesinlikle daha büyüktü.

Bana yaklaşmaya devam ettiğinde onu durdurmak için elimi üzerine koydum.

Ve lanetim tarafından ele geçirildim.

"Bir sürüye sahip olmak istemiyorum, yalnız dolaşmak daha çok hoşuma gidiyor baba."

"SAÇMALAMA! HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN ZAVALLI ALFASIN !"

Gözlerimi tekrar açtığımda Enid beni tutuyordu.

"İyi misin Wednesday ?"

Kafamı sallayarak onayladım ve etrafıma baktığımda Alicia'nın insana dönüştüğünü gördüm.

İmge gördüğümü bildiğini anlamıştım. Sadece ne gördüğümü bilmiyordu.

Yalnız bir alfa ?
Tam bana göre bir karar olurdu.

Friday Night //WenClairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin