Clue

769 109 23
                                    

arkadaslar yorum yapip fikrinizi belirtmeye seri baslamaniz gerek her an tikanabilirim ve sonraki bolumu goremeyebiliriz

WEDNESDAY

Nevermore'un biraz ilerisindeki ormana gelmiştim. Geçen dönem epey olay gerçekleşen ormanın bu yılda boş kalacağını düşünmüyorum.

Geçtiğim ağaçların her birine dokunarak bir imge görmeyi bekliyordum, bu epey yardımcı olabilirdi.

Devam ederken birkaç dalın kırıldığını duydum. Duymamış gibi davranarak adımlarıma devam ettim. Arkamdan gelen birinin olduğunu hissedebiliyordum.

Ağaçların daha sık olduğu bir yere girip hızlıca birinin arkasına saklandım. Birkaç saniye geçmeden Alicia'nın geldiğini gördüm.

Hiç düşünmeden cebimdeki bıçağı çıkardım ve Alicia'yı omzundan tutup kendime çektim, bıçağı boynuna dayadım.

"Neden beni takip ediyorsun Alicia Martin ?" diye sordum buz gibi sesimle.

"Bırak beni Addams gücün yetmez."

Haklı olduğunu biliyordum. Sadece vazgeçmek kanımda yok.

"Önce soruma cevap ver." dedim.

Derin bir nefes verdi ve;
"Seri katilin sen olduğunu düşünmüştüm bu yüzden takip ettim." dedi.

Boynundaki kollarımdan çevik bir hamleyle kurtuldu ve beni geri gitti.

"Ayrıca burası artık benim sürümün ormanı Wednesday Addams."

Gözlerinin kırmızı olduğunu ve kulaklarının kurt formunda olduğunu gördüm.

"Neden böylesin ?" diye sordum kafamla kulaklarını göstererek.

"Daha iyi görmek ve duymak için yarı kurt formundayım. Alfalara özel bir yetenek."

Kafamı sallayarak onayladım ve bir adım yaklaştım ona.

"Demek sürünün ormanı ? Yalnız bir alfa olmak istediğini sanıyordum."

Kaşlarını çattı ve üzerime geleceği sırada Enid'in bağırışını duyduk.

"Wednesday!"

Sesten hemen sonra Enid geldi.

"Oh, beraber miydiniz ?"

Alicia konuşmama izin vermeden cevapladı;
"Evet, beraber ipucu arıyorduk."

Enid kafasını sallayarak onayladı.

"Wednesday kütüphaneye gideceğim gelmek ister misin ?" diye sordu Enid.

Onayladım. Enid ile yürümeye başladığımızda Alicia kıpırdamıyordu.

Her nereye gidecek ise bilmemizi istemiyordu. Bu kızda bir şeyler var ve iyi olmadığını biliyorum.

Ne olduğunu öğrendikten sonra eti kemiklerinden ayrılana kadar ona işkence edeceğim.

Enid ile yürümeye devam ederken dokunduğum son ağaçta lanetim beni ele geçirdi.

Nevermore her zamankinden karanlık görünüyordu. Bahçe hiç olmadığı kadar sessizdi. Bir kişinin bağırışı hariç.

"Ajax dikkat et !"

"Wednesday iyi misin?"

Gözlerimi açtığımda Enid'in kollarındaydım. Yavaşça doğrulmama yardım ettiğinde elleri hala üzerimdeydi. Kendimi geri çekince o da ellerini çekti.

Ayağı kalktığımda sordu;
"Ne gördün ?"

"Yeni cinayeti Nevermore'da gerçekleşecek ve galiba o kisi Ajax." diye cevapladım.

"Hazırlıklı olmalıyız." dedi Enid.

Kafamı sallayarak onayladım.

2 Gün Sonra

Vakit gelmişti. Belkide birkaç saat sonra saldırı gerçekleşecekti.

Şey yerini almıştı. Onun işi dikkat dağıtmaktı.

Yanıma şemsiyemin içindeki kılıcı, ve vücudumun belirli noktalarına yerleştirdiğim bıçakları alacaktım. İşim son vuruşu yapmaktı.

Ve Enid kurda dönüşüp saldırının çoğunu gerçekleştirecekti. Bilin bakalım sorun ne?

Enid sabahtandır o aptal alfayla ve hala gelmedi. O kızı gerçekten öldüreceğim.

Eldivenlerimi takarken kapı açıldı. Enid gelmişti 

"Neredeydin ?" diye sordum kısaca.

"Çok üzgünüm." dedi yakınıma gelerek. "Alicia bana birkaç şey öğretiyordu kurda dönüşmek hakkında."

"Ona çok fazla güveniyorsun, belki de  düşmanımız o, dikkatli olmalısın." dedim.

Enid kaşlarını çattı.

"Herkesten şüphelenemezsin Wednesday." dedi.

Şemsiyemi elime alırken cevapladım;
"Harika, artık onun tarafındasın. Belki beraber beni öldürmeye çalışırsınız (!)"

Enid gözlerini devirdi.

Camdan dışarıya baktığımda havanın neredeyse imgemdeki gibi göründüğünü gördüm.

Vakit gelmişti.

Bakalım seri katilimiz ne kadar iyi.

Ya da yeni alfamız.

Friday Night //WenClairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin