Stupid Alpha

824 103 75
                                    

yorum atmayi unutmayalim lutfen tsk
sizce nasil gidiyor ? olmasini istediginiz bir sey var mi ?

WEDNESDAY

Enid ile birlikte bahçeye indik.

Yalnızca vampirlerden birkaç kişi ve Ajax vardı. Ajax kitap okuyordu.

Enid yanına gitmek istediğinde kolundan hafifçe tutarak engel oldum.

"Ajax dikkat et !"

Birinin bağırmasıyla o tarafa döndüm. Ve Ajax'a baktığımda çoktan kafasına top gelmişti.

"Yani imgen bu muydu ?" diye sordu Enid.

Önce ona sonra ayağımın dibine gelen topa baktım. Topu elime aldığımda lanetim beni ele geçirdi.

Köprüden birkaç görüntü ve Enid'in çığlıkları.

"Gitmemiz gerek, cinayet köprüde işlenecek." dedim.

Enid ile birlikte hızlıca koşmaya başladık. Şey'de arkamızdan geliyordu.

Ormanın içine geldikten kısa süre sonra köprüye ulaştık fakat çok geçti.

Çoktan kanlar içinde yatan bir kız vardı. Enid çığlık atıyordu.

İmge görebilmek için ona dokunmam gerekiyordu, eğildiğim anda ağaçtan biri atladı.

Hemen kolumdaki bıçağı elime doğru indirip ağaçtan atlayan kişiye fırlattım.

Kolayca kurtulup belinden bir kılıç çıkardı ve üzerime doğru geldi. Katilimiz kılıç kullanıyor. Harika.

Enid ise şoka girmişti.

Şemsiyemdeki kılıcı çıkardım ve ilk saldıran ben oldum.

Katilin yüzünde maske vardı ve tamamen siyahlar içindeydi, kafası dahil hiçbir yeri görünmüyordu.

Fakat benden güçlüydü.

"Enid kendine gel, yardıma ihtiyacım var."

Omzuma doğru gelen kılıç darbesinden kaçmak için eline tekme attım.

Az önce Enid'e ona ihtiyacım olduğunu mu söyledim ben ? Ve karnıma tekme yedim.

Yere düşünce kılıcımda düşmüştü.

"Enid !" diye bağırdım.

Şey arkadan gelip katilin bacağına yapıştı ve birkaç saniyeliğine dikkati dağıldığında sırtımdaki bıçağı alıp bacağına geçirdim.

"Wednesday dönüşemiyorum." dedi Enid.

Harika.

Katil bacağındaki bıçağı hiç düşünmeden çıkardı ve arkasına dönüp Enid'e fırlattı.

Hemen diğer kolumdaki bıçağı elime indirdim ve onun fırlattığı bıçağı havada vurarak Enid'e gelmesine engel oldum.

Katil hemen ardından döndü ve bana tekme attı.

Tekrar yere düştüğümde bu sefer kafam taşa çarptı. Hatırladığım son şey buydu zaten.

Gözlerimi revirde açtım. Hemen yerimden doğrulduğumda başımdaki acıyı hissettim.

Oda boştu. Kalktım ve kendime aynada baktım. Alnımın sağ köşesinde dikiş vardı, fazla önemli durmuyor.

Eşyalarımı aldım ve revirden çıktım. Enid dışarıdaydı.

Çıktığımı görünce hemen yanıma geldi.

"Wednesday iyi misin ?" diye sordu omzuma dokunarak. Geri çekildim ve elini ittim.

"İyi değilim Enid. Tek bir görevin vardı ve onu bile başaramadın !" dedim sinirle.

"Özür dilerim, Alicia ile defalarca çalışmıştık neden böyle oldu hiç bil-" sözünü kestim.

"Görünen o ki o aptal alfa sana hiçbir şey öğretemiyor ! Her gün yanına gidiyorsun ve saatler geçiriyorsunuz ne yaptığınız hakkında en ufak fikrim bile yok. Eskiden odada olmadığın zamanları ödül gibi görürdüm fakat şimdi sürekli o alfayla olman sinirimi bozuyor Enid ! Seni bir başkasıyla görmekten nefret ediyorum."

Siktir. Ne demiştim ben ?

Enid bana şaşkınlıkla bakarken hic beklemeden oradan uzaklaştım.

Neden böyle demiştim ? Neden Enid'in Alicia ile konuşmasıyla bu kadar ilgilenmiştim ? Neden duygularımı kontrol edememiştim ? Neden bu kıskançlık duygusu bir türlü geçmiyor ?

Bir sürü neden sorusu olmasına rağmen çünkü ile başlayan tek bir cümlem dahi yoktu.

Enid ile olan hiçbir şeye anlam veremiyordum. Onunla olduğum anlar eskisinden çok daha farklı hissettiriyor ve anlam veremiyorum. Bu beni çıldırtacak.

"Wednesday Friday Addams. Sorunlu bir çocuk olduğunu biliyordum fakat bu kadar hızlı sorun çıkartabileceğini dürüst olmak gerekirse tahmin etmemiştim." dedi Mrs. Huston.

"Katili aramak sana düşmüyor. Neden bu tarz şeylere bu kadar meraklısın bilmiyorum ama seni ilgilendiren bir konu yok. Bırakta polisler işini yapsın." diye ekledi.

"Görünen o ki polisler işini yapamıyor Mrs. Huston.  Çoktan 5 kişi öldürüldü ve bunlardan biri Nevermore'a çok yakındı. Bu katil buraya kadar gelecek ve ben burada oturup hiçbir şey yapamadan durmayacağım." dedim ve odadan çıktım.

Hayatımda ilk defa ne yapacağımı bilmiyorum. Şimdiye kadar onlarca planım hazır olmalıydı fakat doğru düzgün düşünemiyordum.

Katile dövüşte yenildiğim için kendime kızgınım. Ve bir türlü Enid'i düşünmeyi bırakmadığım içinde sinirliyim.

Her şey şu an çok fazla geliyor.

Odaya geldiğimde Enid'in odada olmadığını gördüm. Gittim ve Enid'in yatağına uzandım.

Biraz renk işkencesi iyi gelecektir.

Friday Night //WenClairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin