Bölüm 1

872 35 14
                                    

Ne düşüneceğimi ,nasıl hissedeceğimi bilemiyordum.Dün yemekte Kaya ,Yıldız , o kadın , Halit ve Şahika'yı gördüğümden beri iyi değildim.Özellikle o kadınla Kaya'yı...

Ve şimdi de Kaya için hazırlanan doğum günü partisinde de o kadın olacaktı eminim,Şahika böyle bir fırsatı asla kaçırmazdı.Haftalar önce bu parti için ben bir takım planlar yapıp heyecanlanırken şimdi Kaya'nın yanında ben değil o kadın vardı.Kaya da onun yanında olmasına izin veriyordu ve bu beni delirtiyordu.Boşandığımız gün evdi parti verildi, sonrasında o yemek ve şimdi de parti.Olanlara nasıl tepki vermem gerektiğini bilemiyordum belki aşırı tepki gösteriyordum ama haklıydım.

O sinirle hemen odama gittim salonda volta atarken Canerin beni sakinleştirmeye çalışması en son istediğim şeydi.Dolabımı açtım ve gece için giyinecek bir şeyler aradım.Madem onlar boşandığımız günden beri partiliyordu ki -bu dönemde yıldızın benim yanımda olması gerekirken onlarla eğleniyordu- ben de partileyebilirdim.Eğlenmek ve mutlu olmak en çok benim hakkımdı ve bu insanlar için hayatımı mahvetmeyecektim,değmezlerdi çünkü...

Siyah bir elbise gözüme ilişti.Nasıl bir yere gideceğime karar vermemiştim spontane gerçekleşecekdi her şey.Elbiseyi çıkardığım an vazgeçmiştim daha cüretkar giyinmeye karar verdim sütyen şeklinde bir crop aldım ve altına da derin yırtmaçlı bir etek giydim.Eteğim ise kısaydı.Güzel bir makyaj yapıp yenilendim.Saçlarımı dalgalandırdım ve kırmızı rujumu sürdüm hazırdım.Bolca parfüm sıktım ve canerin boğucu sorularına aldırmadan evden çıktım.

Nereye gideceğim konusunda tek bir fikrim yoktu.Ama bu gece eğlenecektim.Arabaya bindim ve barların olduğu bir yere sürdüm.Rastgele bir ara sokaktaki bara girdim.Çok kalabalıktı ve de çok gürültülü.Bir kere daha bu mekanların bana göre olmadığını anladım.Bar kısmına oturdum galiba bugün bu çılgın gibi dans eden sarhoşların eğlencesine katılmayacaktım,başından beri kötü bir plandı.Barmenden bir kokteyl istedim.Kokteylimi içerken yanıma biri oturdu.Ona döndüm ve o da bana bakıyordu.Nerdeyse ağzımın içine girecek gibiydi.O an kaşlarım çatıldı.En son istediğim şey birinin bana sarkmasıydı gerçi eğlenceli olabilirdi.Adama daha dikkatli bakmaya başladım.Vay Canına...Bu adam gerçekten karizmatikti.

Kayadan ayrıldığımdan beri-ki bu boşanmamızdan yana değil neredeyse hisseleri öğrendiği günden beri aramızda uçurumlar vardı- hayatıma hep one night stand ilişki yaşayarak mı devam etsem diye düşündüm.Aşk beni hep çok yaraladı ve üzdü.Oysa bu durumda bir bağlılık yoktu, sorumluluk yoktu,sadece eğlenecektik sonra da kendi hayatımıza devam edecektik.Canım yanmayacaktı çünkü bağlanmayacaktım.

Evet işte tam da şu an buna karar verdim.Bu adamla tek gecelik bir şey yaşayıp hayatıma devam edecektim.Kaya'yı da bu şekilde atlatmaya ve unutmaya çalışacaktım...

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin