Bölüm 8

624 29 19
                                    

ENDER
Kayaya bugün Fatih ile konuştuğumu söyleyecektim.Bu şekilde böyle öğrenmesi en son isteyeceğim şeydi.

E:Kaya?

K:Selam.

F:Kaya Bey n'aber?

K:İyi Fatih Bey.Siz nasılsınız?

F:Ben de iyiyim Kaya Bey.

Bu resmiyet fazlasıyla gericiydi.İkisinin arasında soğuk bir savaş vardı.Benim yüzümden...

K:Ender toplantıya geç kalıyoruz.

E:Doğru.İyi günler Fatih.

F:Ender beni dinlediğin ve kendimi açıklama fırsatı verdiğin için teşekkür ederim.

Bilerek yaptığı o kadar belliydi ki.Kayanın sinirlerine zar zor hakim olduğunu görebiliyordum.Bütün her şeye rağmen sakinliğini korumaya çalışıyordu.

E:Aşkım hadi içeri girelim.Yeterince geç kaldık

Kayanın elinden tuttuğum gibi kapıya ilerledim.Kaya bu davranışıma şaşırmıştı ve Fatihin de bozulduğunu görmüştüm.Tek bildiğim bu ikiliyi birbirinden bir an önce uzaklaştırmam gerektiğiydi.

Odama geçmiştik.Paltomu askısına asarken Kayanın sinirlerini kontrol etmeye çalıştığı ses tonu odada yankılandı.Yine de yüksek çıkmıştı.

K:Neden aşağıda öyle yaptın?

E:Nasıl yaptım?

K:Aşkım diye hitap ettin elimden tutup sürükledin nispet yapar gibi.

E:Kaya birincisi nispet yapmadım o kim ki ben ona nispet yapayım umrumda değil o ikincisi yeniden denemeye karar vermedik mi?Niye bu şekilde hitap etmeyeyim?

K:Yeniden denemek mi?Zaman istemiştin.

Şimdi daha da şaşırmıştı ama bakışları yumuşadı.

E:Evet zaman istedim ama bizim için zaman istedim.Yavaş yavaş...

Ellerimizi birleştirdik ve ben onun ellerini belime koydum tam öpüşecekken odanın kapısı tıklatıldı.O korkuyla ikimizde hızla geri çekildik.

E:Gir

Odaya gelen Yasemindi.

Y:Ender hanım toplantınız başlamak üzere.Halit bey haber vermemi istedi.

E:Tamam Yasemin hemen geliyorum.

Yasemin odadan çıktıktan sonra Kayaya döndüm.

E:Gitmem gerek.

K:Bu konu burda kapanmadı Ender.Hala şaşkın ve kızgınım.Daha konuşmamız gereken çok şey var.

E:Tamam ama akşama kadar çok doluyum biliyorsun.

K:Peki.Sana kolay gelsin.

Bana bozuk bir şekilde odadan çıkıp gitmişti.Ben de toplantı odasına gittim.

Toplantı çok gergin geçmişti Halit de oldukça sinirliydi.Halitin odasına geçtik

E:Halit biraz sakin mi olsan?

H:Sakin mi? Ender acil bir yatırımcı bulmalıyız.Aksi takdirde dar boğaza düşeceğiz.

E:Tamam bulunur yatırımcı.

H:Bulduğumuz yatırımcı Şahikayla değil bizimle samimi olmalı Ender.Kendimize ittifak olacak birini bulmalıyız.

E:Geçenlerde bir adam diyordun sen?

H:Evet onunla buluşacağım yarın akşam.Yemek yiyeceğiz teklifi umarım hala geçerlidir ona göre yeni yatırımcımız o olacak.

E:Kimdi bu adam?

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin