Bölüm 22

645 38 27
                                    

KAYA
Oldukça sakin bir şekilde asistanımı yanıtladım.

K:Gelsin...

A:Peki efendim...

Asistan çıktıktan sonra Fatih içeri girdi.Onu görmemle sinirlerim gerilmişti.Burayü tesadüf eseri gelmeyeceğinden emindim.Kesinlikle Enderle konuşmuştu.

K:Fatih seni beklemiyordum açıkçası...

F:Neden geldiğimi tahmin ediyorsundur...

K:Ender...

F:Evet.

K:Seni pek ilgilendirmemesi gereken bir konu.

F:Enderi seviyorum diye beni suçlayamazsın.

K:Enderi sevdiğin için suçlamıyorum.Ama her seferinde böyle aramıza girmeye çalışman normal bir şey mi sence?

F:Kaya ben isteseydim Ender zaten benimle olurdu.

K:Fazla iddialı.Peki neden istemedin?

F:Çünkü mutlu olmayacaktı.Ben o mutlu olsun diye kendi mutsuzluğumu çekmeye hazır bir adamım.

K:Ha fedakarlık yaptın kendince...

F:Evet ve hala daha yapmaya çalışıyorum.Buraya gelmiş sevdiğim kadın ile onun sevdiği adamın arasını düzeltmeye çalışıyorum.

K:Seni Ender yolladı di mi?Tartışmamızı anlattı.

F:Hayır.Ender bana hiçbir şey anlatmadı.Neden tartıştığınızı da bilmiyorum ,ben başka bir konuya açıklık getirmek için geldim.

K:Getir o zaman.

F:Şu aldatma mevzusu...Zamanında Ender bana ikinizin Şahikanın oyununa geldiğini anlattı.İkinizde birbirinizi aldattığınızı sanıp ayrıldınız...Ve bu Şahikanın oyunuydu.Dün Enderi aradığımda hala bu mevzuyu aşamamanızdan dolayı oldukça üzgündü.

K:Enderi aradım derken?Niye Enderi arıyorsun sen?Niye sana anlatıyor bunları,sen kimsin ki?

F:Sen dinlemeyince bana anlatmak zorunda kalıyor demek ki...Onu buna sen mecbur bırakıyorsun.

K:Bak...

F:İkide bir lafımı kesme.Gerçekten burda bir şeyler için çırpınıyorum senin aksine.Ender onun seni aldatabileceğini düşünmene gerçekten çok kırılmış durumda Kaya.Ben ona güvenirken o bana nasıl güvenmez diye düşünüyor ve çok ama çok üzgün...Üstüne üstlük o seni aldatmadı.Yapmadığı şeylerle onu suçluyorsun ,hepsi kız kardeşinin bir oyunu...

K:Bunları neden Ender bana açıklamıyor peki?Neden sen anlatıyorsun?

F:Çünkü Ender sana bir şeyleri ispat etmeye çalışmaktan çok yoruldu.Ona inanmaman,güvenmemenden çok yoruldu.Bunları sana anlatmakla boşa uğraşmak istemiyor çünkü ona inanmayacağını düşünüyor.

Açıkçası Enderin bunları benimle değil bu adamla paylaşmış olması,onunla dertleşmesi fazlasıyla canımı sıkmıştı.Fatihin Enderin iç dünyasını bilmesi ,Enderin ona dökülmesi kendimi berbat hissettirdi.

F:Ama ben Ender gibi anlatmamazlık yapmayacağım.Şahika size bir oyun kurdu.Oyunun delilleri elimde var,elime ulaştıktan sonra geldim.

K:Sana neden inanayım?Karşıma gelmiş kız kardeşimi kötülüyorsun.

F:İşte Enderin sıkıldığı adam.Memnun oldum tanıştığıma.

K:Çok komiksin.Madem elinde var göster.

F:Hayır,bu kadar kolay olmaz.Sevdiğin kadın için ki Enderi sevip sevmediğinden emin değilim,biraz sen çabala.Oyunu çözmeye çalış.

K:Benimle eğlenmeye mi çalışıyorsun?

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin