ENDER
Fatih ve Şahika bize şok içinde bakarken konuklar bizi alkışlıyordu.Fatih bana inanmayarak "gerçek mi bu" der gibi sorgulayıcı bir bakış attı.Kaya baş parmağıyla çenemden tuttu ve öpüştük.Herkesin bizi alkışladığını duyuyordum.Öpüşmemiz bitince gözlerimi açtım ve Fatih olduğu yerde değildi.Şahika sinirle olduğu yerde durarken Caner onu kenara çekti.
C:Bu özel gün için burda bulunabilirsin.Ne de olsa canından çok sevdiğin abiciğinin nikah daveti bu.
Ş:Caner bütün bunlar-
C:Bak Şahika bugün için Kaya da ablam da senin burda bulunmana laf etmezler tabii daveti mahvetmemen şartı ile.
Ş:İyi peki.
E:İyicene anladın umuyoruz Şa hi ka.
Ş:Anladım Ender.
E:Biliyor musun bana yenge demen galiba daha çok hoşuma gidiyormuş
Sinir bozucu gülüp yanlarından uzaklaşıp Kayanın yanına geldim.Beni belimden tuttu ve bizi tebrik eden konuklarla tek tek tokalaştı.Davetlilerle sohbet ediyorduk.Tam istediğim gibi sakin bir davet geçiriyorduk.Yiğit ile Caner Şahikayı kontrol altında tutuyordu.Uzaktan onları görebiliyordum.
K:İyi misin?
E:İyiyim de Şahika olay çıkaracak diye korkuyorum.
K:Korkma hiçbir şey yapamaz.Bana yaranmak için uslu duracaktır.Sakinleş ve eğlenmeye çalış.
Kaya elini şaklattı ve arkada sakin hoş bir müzik çalmaya başladı.Elimden tutup beni dans pistine getirdi.Güzel bir şekilde dans etmeye başladık.Beni belimden güzelce kavrayıp güzelce dans etmeye başladı.Kaya çok uyumlu bir partnerdi onla dans ederken hiç olmadığım kadar rahattım.Dansın sonunda beni yatırıp tekrar öptü.
Akşama doğru davetliler gitmeye başladı ve güzel davetimiz de son buldu.
E:Şimdi nereye gidiyoruz kocacım sana mı bana mı?
K:Bana tabii ki.
E:Yıldızlar?
K:Onlar yoklar.
E:Onlara başka bir yer mi buldun?
K:Gibimsi.
C:Ne gibimsi enişte?Abla Yıldızlar şu an bizdeler sen o yüzden Kayayla artık yeni olan aslında eski evinizde yaşayabilirsin yani.
E:Ne?
K:Halledeceğim aşkım.Sonuç olarak şu an benim ev yani bizi evimiz boşta.
E:Caner Yıldızlar yarına kadar o evden taşınacak tamam mı?
C:Abla bir yer bulamazlarsa
E:Bize ne?
K:Tamam şu anda bunu tartışmayalım.
Ş:Abi?
Kaya Şahikaya döndü
Ş:Eşyalarımı almak için eve gelebilir miyim?
E:Biz eşyalarını hazırlattık Şahikacım.Yollarız sana sevgili görümcem.
Ş:Abi izin ver geleyim.
Kaya bana baktı.Ben de gözlerimi kapatıp açarak tamam dedim
K:İyi,gel.
Eve doğru yola çıktık.Caner ve Yiğit ise taksiye binip diğer eve gitmişti.Biz ise eve vardığımızda Şahikanın bavulları kapıda hazır duruyordu.
K:Al ve çık git lütfen
Ş:Abi konuşmalıyız.
K:Konuşacak bir şey kalmadı Şahika.Kalbini kırmak istemiyorum.Her şeyi zorlaştırıyorsun