Bölüm 16

663 31 43
                                    

ENDER
Kaya hala gelmemişti ve ben de meraktan ölmek üzereydim.Kaya gelene kadar oyalanmak için getirdiğim eşyaları yerleştirmeye başlamıştım..Diş fırçasının yanına benimkini koymuştum.Bu görüntüyü tekrar görmek hoşuma gitmişti.

Birkaç parça kıyafet de getirmiştim.Burda kaldığım günler bir şeylerim olsun diye.Onları da tek tek askılara takıp dolabıma dizdim.Yatak odasına makyaj malzemelerimi bıraktım.Belirli kişisel eşyalarımı hemen yatağımın yanındaki şifonyerin çekmecesine koydum.

Evde olmak çok güzeldi.Yiğit döndüğünde eminim ki çok mutlu olacaktı Ayrılık sürecinde Canerle onu birlikte tatile yollamak en iyisi olmuştu.Onlar dönmeden biz Kayayla sorunlarımızı hallettik ve onlara bir açıklama yapmak zorunda değildik artık.

Kaya biraz daha geç kalırsa açlıktan ölecektim.Televizyon karşısındaki koltuğa oturdum ve bacaklarımı uzattım.Elime de tabletimi alıp alışveriş sitelerine göz atıyordum.Arkada ses olsun diye televizyonu açmıştım.Tam uykuya dalma halindeydim ki kapı kilidinin açıldığını duydum.Kapı tarafına baktığımda Kayayı görmüştüm.

K:Biraz geciktim ama.

E:Biraz daha gecikseydin açlıktan ölecektim aşkım.

Yalandan gülümsedim ve gözlerimi devirdim.

K:Yeseydin sen ,beni beklemeseydin keşke.

E:Çok özür dilerim sizi beklediğim için Kaya bey.

K:Hayatım ondan dolayı demediğimi gayet iyi biliyorsun ya.

E:Tamam ya şu an tartışmak istemiyorum,yemek yemek istiyorum.

K:Fatma nerde?

E:Yok o izin verdim.

K:Başbaşayız yani.

E:Şahika her an damlayabilir.Gerçi o da baya geç kaldı.

K:Şahika bugün dışarda eğlenecekmiş

E:Çok geç gelecek yani?

K:Evet öyle...

E:Hallettin mi?

K:Hallettim.

E:Kaya biraz detay versen ne konuştunuz?

K:Konuşmam gereken her şeyi konuştum.Fatih artık bizi rahatsız etmeyecek ederse sonuçlarına katlanırlar.

E:Yani sen susacaksın bu duruma öyle mi?

K:Karşılıklı sözler verdik.

E:Ama bizim şirket, hisselerimiz

K:Hem Halite hem Şahikaya anlatacağım.Yatırımcı olarak 2 aylık bir deneme süreci konulmuş maalesef 2 ay sonra bu ortaklığı bitirebiliris.O zamana kadar da misliyle onlardan faydalanacağız tabii ki.

E:2 ay uzunmuş

K:Evet uzun biraz...

Yemeği yedikten sonra televizyonun karşısındaki yerime geri geçtim.Kaya da şarap ve kadehlerle geldi.

K:Biraz eğleniriz diye düşündüm.

E:Hımmm şarap

K:En sevdiğin

Uzandım kadehlerden birini aldım.Kaya kadehimi doldurdu,sonra da kendininkisini.Hafif bir yudum aldım.Kaya da koltuğa iyicene yerleşince bacaklarımı onun bacaklarının arasına yerleştirdim.Ayaklarım bacak arasından sallanırken bir yandan elimle ensesini ovuyordum.Ara ara da saçlarını okşuyordum.Bana gülümseyerek bakıyordu.

E:Böyle başbaşa kalmayalı baya uzun zaman oldu sanki.

K:Oldu evet.Evliyken de başbaşa kalamıyorduk pek.

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin