Bölüm 48

481 28 30
                                    

ENDER
Kayanın gerilen çenesiyle beraber kötü bir telefon konuşması gerçekteştirdiğini anlamıştım.Pür dikkat onu izlemeye başladım.En sonunda sessizliğini bozdu ve telefondaki kişiye cevap verdi.

K:Gelsin.

Telefonu kapattı,kaşlarımı çatmış bir biçimde onu sorguluyordum.

E:Kim geliyor?

K:Ezgi

E:Ezgi mi?

Ş:Abi bu bir şaka mı?

Kaya sinirli bir şekilde ayağa kalktı.

K:Bakın herkes sakin kalacak.Tek kelime etmek yok.Bana bırakacaksınız anlaşıldı mı?

Şahikayla ikimiz de birbirimize baktık.Elbette ki Kayaya bırakmayacaktık.

K:Sessizliğiniz beni korkutuyor hanımlar.

Y:Baba zorlama.İkiye birsin seni çiğ çiğ yerler.Bırak halletsinler.

Ş:Akıllı insanın hali bir başka tabii

K:Anlamadım?

Yiğit ile Caner minik kıkırdamasıyla Kaya bozulmuştu.İçimden bir ses Kayaya güvenmem gerektiğini söylüyordu.Ayağa kalkıp, yanına geldim.Elimi omzuma koydum.

E:Tamam sana bırakıyoruz her şeyi.

Kaya şaşırarak bana döndü ve şaşkınlığının arasından minik tebessüm etti.Şahika anlamaz bir biçimde bir bana bir Kayaya baktı ve en sonunda bakışlarını benim üzerimde gezindirdi.

Ş:Ne diyorsun sen Ender?

E:Duydun Şahikacım.Kayaya bırakıyoruz.

Ş:Ama-

Kapının çalmasıyla herkes o yöne baktı.Nurgül hanım kapıyı açmak için mutfaktan çıktı.Ben de Elayı kucağıma aldım ve Yiğitin yanına oturdum.Ela huysuzlansa da Yiğitin onun saçını okşamasıyla sakinleşti.

Nurgülün kapıyı açmasıyla Şahika da boştaki pencere önündeki tekli koltuğa oturdu.Belli ki olayları full hd izlemek istiyordu.Ezgi içeri girdiğinde böyle karşılanmayı beklemediğinden yüzüne şaşırmış bir ifade takmıştı.

Ezgi:İyi akşamlar herkese.

Kaya önce bizlere bakındı,biz hiçbirimiz cevap vermeyince yanıtladı.

K:İyi akşamlar.Gece gece seni buraya ne getirdi merak ettim doğrusu.Bir an önce konuya gir istersen.

Ezgi:Konu Levent...Bakın ben hapse girmek falan istemiyorum.

Sinirimin bozulmasıyla bir kahkaha koydum.Şahika da aynı şekilde bir kahkaha patlattı.Kaya da Ezgi de bize bakıyordu.Kayanın bakışlarından sonra kendimi susmak için zorladım.

Ezgi:Kaya ciddiyim.Bak Levent beni bir yem olarak kullandı.Şu an ona fazlalık geldim ve beni başından en kolay atmanın yolu düşmanının eline koz vermesi.Yeni bir planı var onun benden başka.Beni harcayıp yoluna devam edecek

Ş:Yani bir piyonsun öyle mi?

Ezgi:Bu Levent için böyle.

Ş:Piyonsun.

Şahikanın lafını tekrarlamasıyla Ezginin bozulmuş yüzü bana inanılmaz bir keyif vermişti.Dudaklarımı birbirime bastırarak gülmemek için kendimi tuttum.

K:Sana neden inanalım?

Ezgi:Bana inanmak zorundasınız çünkü.

K:Ezgi bak anlamadığın şeyler var.Bu tarz oyunlar bizim pek umrumuzda değil.İşimizi hisselerimizi elimizden almak istiyorsanız,alın!Sıfırdan kendimize daha önce kaç kere iş kurduk.Üstelik hepimiz başarılı insanlarız.

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin