Sabah uyandığımda başım ağrıyordu.Aslında çok içmemiştim ama dün gecenin sonucu hafif bir baş ağrım vardı.Başımı döndürmemle yanımda yatan adamı gördüm.Tek gecelik bir şey yaşamak istemiştim ve yaşamıştım.Her şeyi çok net hatırlıyordum.
Burdan bir an önce gitmeliydim.O uyanmadan.Bunun tek gecelik bir şey olarak kalabilmesi için...O sadece benim adımı biliyordu benim hakkımda başka hiçbir şey öğrenememişti.
Yerden kıyafetlerimi aldım ve hemen giyindim.Çantamı telefonumu da alıp etrafta bir şeyim olmadığını kontrol ettim.Bir taksi bulup bara gitmeliydim.Arabamı ordan almam lazımdı.Caner eminim beni çok merak etmiştir.Ah Caner...Ona haber bile vermedim.Telefonuma baktım ama şarjı çoktan bitmişti.Beni deli gibi aradığından emindim.Marinadan dışarı çıktım biraz yürüdükten sonra yola çıktım.Şansıma bir taksi geliyordu.Çevirdim.Bara vardığımda hemen arabama dönüp uzaklaştım.Dün gece vakit geçirdiğim bu adamın...adı neydi?...Fehmi miydi yok yok Macit...yok neyse ne işte benim hakkımda en ufacık bir iz bile bulmasını istemiyordum.
Eve vardığımda Caner salonun ortasında panikle volta atıp birilerini arıyordu.Beni görünce yüzünde bir rahatlama hissettim ardındansa yüzünde oluşan şey öfkeydi.
C:Abla nerdesin sen?
E:Burdayım Canercim.
C:Abla Allah aşkına bütün gece meraktan ödüm öldüm dirildim.Telefonla aradım telefonuna bakmadım.Zaten evden bir hışımla çıkıp gittin ve sabah geri dönüyorsun.Başına bir şey mi geldi diye bütün gece uyuyamadım ben ya
E:Ahh Caner sakin ol biraz tamam.Nefes al arada.Canım sıkıldı dışarı çıktım telefonumun da şarjı bitmiş.Ben bu yaştan sonra hesap mı vereceğim?
C:Abla inanamıyorum bu olayda bile üste çıkmaya çalışıyorsun.Bir mesaj atsan zaten bu halde olmazdım seni düşünen de kabahat.Başına bir şey geldi mi diye meraktan ölen de kabahat.Ha ama aynısını ben yapsam yemediğim azar kalmazdı
E:Canercim tamam uzatma.Haber vermeliydim haklısın kapatalım artık bu konuyu
C:Konuyu kapatmak için soruma cevap verE:Ne sorusu?
C:Nerdeydin?
E:Nerdeyse nerdeydim şu an sağ salim bi şekilde evdeyim işte
C:Ay iyi tamam abla hiç çekilecek halde değilsin.Gidiyorum ben Emirle iş arıyoruz malum
E:İyi şanslar
KAYA
Sabah kalkar kalkmaz başımda hafif bir ağrı hissettim.Parti benim için yapılınca biraz içmenin zararı olmaz diye düşünmenin bedeliydi bu.Kendime gelmek için hemen duşa girdim ve çıktım.Üzerime şık bir takım elbise giydim.Yukarı çıktığımda Fatma çoktan sofrayı hazırlamıştı.Mutfakta kahvaltı için bir şeyler daha hazırlıyordu.Şahika sabah toplantısı olduğu için çıkmıştı ve Yiğit...oğlumu şimdiden çok özlemiştim...Giden bir kadını ikna etmek çok zordu...Umarım o annesiyle benim yaşadığım şeyleri yaşamaz.Enderle çok şey yaşamıştım daha olanı biteni sindiremeden Şahika hayatıma Nihali sokma derdindeydi.Ve Ender de bunu anlamıştı.O gün Nihale saldıracak sanmıştım.Kıskançlığı hoşuma gitmiyor değildi.Ender gibi biri genelde kıskanç yapıya asla sahip değildir.Bundan dolayı kendimi çok özel hissetmişimdir hep...
Ben böyle düşüncelere dalmışken çalan kapıyla kendime geldim.Fatmaya seslenip bakacağımı söyledim ve kapıyı açtığımda bir kargo vardı.
K:Buyrun?
P:Ender Ekinci adına bir teslimat vardı.
K:Ender hanım burda yaşamıyor.Taşındı.