KAYA
Biz kahvemizi Ender de meyvesuyunu içtikten sonra kalktık.Yiğit eve gitti.Biz arabayla planladığım yere gidiyorduk.Ender bir yüzüğüne bir bana bakıyordu.Daha sonra gülümseyerek camdan dışarıyı izlemeye başladı.K:Keyfiniz yerinde galiba Ender Hanım?
E:Fazlasıyla Kaya Bey.
K:Bunu duyduğuma sevindim.
E:Nereye gidiyoruz?
K:Sürpriz
E:Orhandan dün bu yüzden mi yardım istedin?
K:Ne?Ne alakası var?B-Ben başka bir şey için-
E:Ka yaaa ,ben anlarım yalan söyleme.
K:Üf iyi tamam.Ama bayılacaksın.
E:Ondan şüphem yok.
Gülümseyerek bana bakıyordu.Elinin tersiyle yanağımı okşamaya başladı.Elini tutup dudağıma götürdüm ve öptüm.Sıcacık bir gülümseme bahşetti bana.Sonra uzanıp yanağımdan öptü.Gülmeye başladım.
K:Ender araba kullanıyorum.Kaza yapacağız.
E:Sağa çek o zaman.
K:Olmaz.Sürprizi erteleyemem.
E:Kaya şu an istediğim şey sürpriz değil.
K:O istediğin şey hiç olmaz Ender hanım.
E:Sabahki kontrolde gayet iyiydi.
K:Biliyorum ama risk alamayız.Kanaman yeni durdu.Değerlerinse hala olması gereken değerlerde değil.
E:Haklısın...
K:Asma suratını.Bak her şey yoluna giriyor.
Elindeki yüzüğe bakıp gülümsemeye çalıştı.
E:Giriyor di mi?
K:Giriyor aşkım.
Arabayı durdurdum.O da şaşkınca etrafa bakındı.Manzaraya karşı kulübe tarzı bir evin önündeydik.
E:Burayı biliyor muyum?
K:Bilmem biliyor musun?
E:Burayı hatırlıyorum.Burası bizim-
K:Bizim kulübemiz...Birlikte yapmıştık.Gençken kaçamak buluştuğumuz yer...İlklerimizin yeri...İlk evimiz...İlk birlikte yemek yaptığımız yer...İlk beraber uyuduğumuz yer...
E:İlk beraber seviştiğimiz yer...
Bunu söylemesine güldüm.
K:Evet.İlk çocuğumuzu yaptığımız yer bir de.
O da güldü.
E:Tamam bu komikti.
K:Her şeyin o ilk zamanlardaki gibi çok güzel olmasını istiyorum.
E:Kaya...
Duygulanmıştı ama şu an dağılmasına izin veremezdim.
K:İnelim mi?
Evet anlamında kafasını salladı.İndik ve kulübenin kapısına doğru yürüdük.Kapıyı açtım ve içeri girince şoke oldu.
E:Tamam bir dakika ,burası hatırladığım gibi değil.
K:Evet değil.O zamanlar elimizdeki imkanlarla küçük döküntülü bir yer yapmıştık.Şimdi burayı tamir ettirdim daha da güzelleştirdim.Tabii Orhanın sayesinde...Ufak birkaç dokunuş.
E:Eskisinden çok daha güzel.
Arkadan ona sarıldım.O ise şaşkın bir şekilde içeriye bakıyordu.