Bölüm 14

621 35 47
                                    

ENDER
Ertesi gün uyandığımda kendimi çok rahat hissediyorum.Çok tanıdık bir yere uyanmışım gibi...evime...evimize.Esnemek için kollarımı açacakken Kayanın beni sarmaladığını fark ettim.Bütün ağırlığını üzerime bırakmış,başı göğsümde uyuyordu.Hatta hafif horluyor gibiydi.Bu haline istemsizce güldüm.Birkaç hafta önce bu tarz normal şeyler yaşayan evli bir çiftken şimdi yasak şeyler yaşıyorduk.

Uyanmasını sağlamadan kollarını vücudumdan çektim ve Kayayı yanıma doğru ittim.Uyurken o kadar tatlıydı ki...Elimi yanağına değdirip okşadım.Sonra bir an önce burdan gitmem gerektiğini fark ettim.Yataktan kalktım ve yerdeki elbisemi giydim.

K:Şimdi de sen mi kaçıyorsun?

E:Hııı ,Kaya ödümü patlattın!

K:Soru sordum.

E:Kaçmak değil ama şu an burda olmam doğru değil gibi.

K:Neden?

E:Sen Nihalle birliktesin ben Fatihi reddetmiş olsam da konuşmam lazım.

K:Offf, doğru

Yüzünü eliyle kapatıp kendini yatağa bıraktı.
Sonra geri doğrulup bana baktı.

E:Ne?

K:Suçluluk duyuyorum.

Gözlerim dolmuştu hemen.Neyim var benim?Bu kadar kolay duygulanmazdım ben.

E:Pişman mısın?

K:Asla.

E:Niye öyle dedin?

K:Ender hayır ağlama gel buraya

Beni kucağına çekti,ben de tünedim kucağına.Birbirimize sarılmak,ona böyle yakın olmak iyi gelmişti.

K:Nihali aldattığım için kötü hissettim.Nihalin gururunu ayaklar altına aldım.

E:Var mıydı ki ?

K:Ender

E:Yalan mı?Senin beni sevdiğini bilmesine rağmen seni bırakmaması çok gurursuzca bir davranış.

K:Tıpkı Fatihinki gibi...

E:Evet...

K:Noldu yine?İç çektin?

E:Nolacak Kaya?Dün herkesin içinde onu reddettim.Babası da vardı.Şimdi bana iş yerinde eziyet edecekler hayatımı zehir edecekler.

K:Sana yapacaklar bunları?Ender beni güldürme benim tanıdığım Ender onlara hayatı zehir ettirir.

E:O Ender bu aralar çok yorgun hissediyor kendini.Çok duygusal bu aralar.Mantığı devre dışı kaldı.

K:Senin?

E:Evet benim Kaya.

K:Hallederiz.

Kayanın telefonuna mesaj gelmişti.Beni kucağından indirdi.Telefonu eline alınca suratı düştü.

E:Kim?

Telefonu uzattı.Nihalden mesaj vardı.

"Kaya beraber kahvaltıya ne dersin?Hem uzun uzun konuşuruz da"

E:Gidecek misin?

K:Gitmem gerekiyor.

E:Bizim de konuşmamız gerekiyor.

K:Biliyorum,ama önce bu işi halletmem lazım.

E:Haklısın tamam.

Eğildi ve beni öptü ben de onu tutup kendime çekmeye başladım.

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin