ENDER
Ezgi havalı olduğunu sandığı bir biçimde yanımıza geldi.H:Siz davet etme nezaketini göstermeyince ben Ezgiyi davet ettim.Bir sorun yoktur umarım.
Ş:Halitcim davetli olduğun yere misafir davet etmen ne kadar doğru acaba?
H:Şahikacım Kaya bana bu davetin özellikle Halitcan için verildiğini, Halitcanın annesi ile babasını bir arada görmesi için düzenlediklerini söyledi.
E:Yine de bu habersiz misafir çağırmanı gerektirmiyor Halit.
K:Evet,keşke haber verseydin Halit.
H:Ne önemi var ki haber versem davet etmeme gibi bir kabalık mı gösterecektiniz?
K:Hayır tabii ki.Ezgi hoşgeldin.
Tek kaşımı kaldırarak Kayaya döndüm.Ezgi oldukça mutlu bir biçimde Kayayı yanıtladı.
Ezgi:Hoşbuldum Kaya.
E:Hoş geldin Ez gi!
Ezgi:Hoşbuldum Ender.A pardon hanım.Ender hanım yani.
Ukala bir biçimde gülünce derin bir nefes aldım ve o sırada Kayanın beni belimden sıkıca tuttugunu fark ettim.Ona dönüp baktığımda bana hafif gülümsedi sonra Ezgiye döndü.
K:Bizim kızımızla ilgilenmemiz lazım.Keyfinize bakın lütfen.Halitin size eşlik edeceğinden eminim.Ne de olsa onun daveti sayılır.
Söyledikleri karşısında şaşırarak gülümsemeye başladım.Belimden çekti ve Yiğitlerin yanına geldik.Yiğit kucağında Elayı tutmuş yemek yemesine yardımcı oluyordu.
K:Oğlum iyi misin?
Y:İyiyim baba.
K:Eminsin di mi bir sorun yok?
Y:Lilayı soruyorsan hayır,bir sorun yok.
Yiğitin omzuna teselli vermek ister gibi vurdu sonra Elanın yanağını sıktı.Elaya kurabiye yedirdiği için Yiğit,kurabiyeyi küçük parçalara bölmüştü.Ela yine de yerken her yere kırıntıları dökmeyi başarmıştı.
Kaya Elanın önünde diz çöküp kurabiyeyi Elanın elinden almıştı ve yedirmeye çalışıyordu.Ela küçük ağzıyla kurabiyeyi ısırıp koparmaya çalışıyordu ama pek beceremiyordu.Bunun üzerine Yiğit de ben de gülmeye başladık.
Y:Çok tatlı ya bu ben yiyeceğim şimdi sizi Ela hanım.
Ela kaşlarını çatıp kafasını sağa sola salladı hızlıca.Kaya da gülümsedi.Ben de Yiğitin yanına oturdum ve elimle saçını okşamaya başladım.O sırada Erim yanımıza geldi.
Erim:Anne.Bir bakabilir misin acaba?
E:Tabii hayatım.Ben geliyorum şimdi.
K:Tamamdır.
Erim beni odasına götürdü.Kapıyı kapattı ve yanıma geldi.
E:Erimcim, ne oluyor?
Erim:Ben de aynı şeyi sana soracaktım anne.Ne oluyor?
E:Bir şey olduğu yok aşkım.
Erim:Babamın yanındaki o kadın kim?Yeni sevgilisi falan mı?
E:Hayır aşkım.O bizim ortağımız.
Erim:Ortağınız mı?
E:Evet,Fatihin miras bıraktığı diğer kişi.
Erim:Babamla alakası ne?
E:Aşkım baban buldu o kadını ve yönetim kurulu üyesi yaptı.
Erim:İyi de neden yani,çok saçma.