Bölüm 9

636 30 28
                                    

Halit ile Levent Bey anlaşmıştı.Yemek boyunca Fatihle göz göze gelmemeye çalıştım.Kaya yemek boyunca çok sakindi ama Fatihin bizim şirkette olacak olmasına sevinmediği belliydi.Yemek bittikten sonra Kayanın arabasına bindim.Evime doğru sürdü.İkimizde çok sessizdik.Bu sessizliği bilmiyordum çok yabancıydı.Kaya sakin ama düşünceliydi.Eve vardığımızda ona baktım.Ama bana bakmıyordu.

E:Eve bıraktığın için teşekkür ederim.

K:Rica ederim Ender.

E:Yukarı gelmek ister misin?Hem Yiğiti de görürsün.

K:Yiğit çoktan yatmıştır.Ben de çok yorgunum eve gidip uyumak istiyorum açıkçası.

E:Çok tuhaf değil mi sence de?

K:Tuhaf olan ne?

E:Birkaç hafta öncesine kadar birlikte evimize gider aynı eve girerdik.Ben sana gelmek ister misin diye sormazdıs çünkü bizim "evimizdi".Yiğit de haliyle ikimizle kalıyordu.Onu görmen için bana gelmeni teklif etmezdim.

Güldüm istemsizce.Bana bakmaya başladı.Ben de ona sakince bakmaya başladım.Elini yanağıma yaklaştırdı.Saçlarımı kulağımın arkasına itti ve elini yanağıma koydu.Ben de yanağımı eline yasladım.Gözlerim yine kapandı.Onun da derin bir nefes aldığını duydum.

K:Bizi özledim...

Gözlerimi açtım.Bana çok duygulu bakıyordu...özlem dolu...tutkulu bir özlem değildi,naif bir özlemdi...

E:Ben de...

Elimi tuttu ve dudaklarına götürüp öptü.Yukarı gelmesini çok istiyordum.Neden gelmiyordu ki?

E:İyi geceler o zaman...

K:İyi geceler...

Arabadan indim.Kaya da arabayı çalıştırdı bana el sallayıp gitti.Ben de içeri girdim.Yiğit ile Caner daha yatmamıştı salonda konsoldan oyun oynuyorlardı.

Y:Anne hoşgeldin.
C:Hoşgeldin abla

E:Hoşbulduk.

C:Abla hayırdır sesin kötü ,senin moralin mi bozuk.

E:Gibi

Y:Babamla mı kavga ettiniz yoksa

E:Yok kavga gibi değil de kırgınlık gibi

C:Nasıl bir kırgınlık.

E:Yukarı davet ettim gelmedi.Yiğiti öne sürmeme rağmen reddetti.Yemekten önce zaten tartışma halindeydik.Bir yandan Fatih meselesi var bir yandan Nihal off eski problemleri çözemeden yenileriyle uğraşmaya başladık.Güya zaman içinde eski problemleri çözecektik boşanma sırasında yaşanılanları falan,sıra onlara gelemedi ki bu gidişle de gelemeyecek.

C:Abla bir dur teker teker gel hiçbir şey anlamadım.

Y:Ben de anlamadım.

E:Siz bana bakmayın,çok doldum bu ara birilerine dökülmek istedim.

C:Abla dur ya normal bir şekilde konuşalım.

E:Caner başka zaman konuşuruz.Şu an o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi bir duş alıp yatacağım.İyi geceler size.

C:Ama abla-

Yiğit Canerin sözünü keserek hayatımı kurtardı.

Y:Tamam annecim nasıl istersen.İyi geceler.

Ayağa kalktı ve bana sarıldı.Ben de başını okşadım.İkisine de gülümseyip odama gittim.Berbat bir his vardı içimde.Telefona bakınca Kayadan gelen giden bir şey de yoktu.Bir duş aldım ve kendimi yatağa attım.Uykunun güzel kollarına bıraktım kendimi.

Aşkın ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin