"Merhaba! Sadece sınıfları bildirip gideceğim"dedi görevli.Okulun ilk günü ve sadece bir hiçlikteyim gibi hissediyorum.Aptal liseye başlamak beni geriyor.Sınıf klasik bir şekilde saçma ve kaotik.Sınıf arkadaşlarım Xingqiu,Chongyun ,Barbara,Yunjin,Childe, Signora,Yae,Kaeya, Kazuha,Zhongli,Layla,Cyno,Hu tao ve Xinyan.Daha ilk günden okuldan kaçmayı düşündürtecek bir sınıf.İlk dersimiz Matematik okulun ilk günü neden ders varsa artık.Herneyse,sana kendimi tanıtayım, ben Scara. Sıra arkadaşım Yun Jin
Hanımefendi çok asil.Herneyse Matematik hocası annem .Bu yüzden okula alındım zaten.İlk tenefüste etrafı gezdim, diğer sınıftakilerde kim var kim yok? Biraz göz gezdirdim.Sonra yerime oturup uyumaya çalıştım ve birden üstüme biri düştü.
"Kim lan o oç" diyecektim ki .Bir çift kırmızı göz gördüm.Bu Kazuha idi.Yüzü kızarık bir halde kalkıp "Özür dilerim Kuni-chan"dedi.Kazuha çocukluk arkadaşımdı,uzun zamandır konuşmuyorduk fakat küçükken bana hep "Kuni-chan"derdi.Kazuha sayesinde Yun Jin'in üstüne kaymıştım.Ona doğru elimi uzattım ve "İnsan bir kaldırır mübarek"dedim. Kıkırdayarak karşılık verdi bana,ve elimi tuttu.Zil çalmıştı,hoca sınıfa girdiğinde fişek gibi yerine fırladı.Hoca geldi ve kendini tanıttı.Ders tarihti şimdi de.Dersin yarısında Yun Jin bana birşeyler anlattı.Daha ilk günden ne dedikodu bulduysa.Ve tarih de geçti.Bu sefer geçip uyumadım,beni asosyal sanmasınlar diye Yun Jin ve diğerlerinin arasına karıştım. Childe Zhongli ile flörtleşiyor,Barbara Xinyan ile birlikte şarkı söylüyor,Layla Cyno'ya piçlik yapıyor ve Kazuha birşeyler yazıyor.Kazuha'ya bakmaya karar verdim . Kazuha ayak seslerini duyunca kafasını bana kaldırdı ve "Merhaba Kuni-chan!Birşey mi istiyorsun?"diye sordu bana.Bense sadece ön sıraya oturdum ve izledim,o da işine baktı.Dudakları çok narin ve güzeldi.Bir an aklımdan geçirdim"Onu öpmek istiyorum".Acaba bunu sesli mi söylemiştim?Çünkü birden kafasını kaldırıp bana baktı ve hafif kızardı.Şunu açıklıyim.Kazuha benim en ama en yakın arkadaşımdı küçükken,yani aramızda çok güçlü bir bağ vardı.Ama kazuha beni seviyor gibi geliyordu.Zil çaldı ,Yerime oturdum ve dersi dinlemeye başladım .Tam o sırada...
Acun nasıl olunur diye düşündüm :D
ilk kitabım lütfen sorgulamayın