"6"

68 7 1
                                    




2022'nin son günü, zor bir yıl oldu bana kalırsa.

2023 için gönülden dilediğiniz ne varsa en güzeliyle sizin olsun. 🫶🏻

Hepimizin "Oh be! Yaşıyorum bu hayatı!" diyebileceğimiz günlerin başlangıcı 2023 olsun....🎆🪅🔜

Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar....🥳

İyi okumalar...📚





*Düğüne İki Hafta Kala*

Özlem İstanbul'a geldiğinden beri evlerinin eksiklerini tamamlarken, düğün için organizatöre son isteklerini yetiştirmesi için baskı yapıyordu. Ayrıca Kerem'i zorla ikna ettiği dans kursuna sürüklüyordu. Kalamış'ta denize hakim manzara eşliğinde birbirlerine evet dedikten sonra ilk danslarının unutulmaz olmasını istiyordu. O yüzden yenilerin adeti olduğu üzere bir dans hocası ile anlaşmışlardı. İlk dansları sade olsa da belirli bir kareografisi olacaktı. İkinci dansları ise herkese süprizdi. Buna en çok asker emeklisi kayınbabasının sevineceğini biliyordu. Suadiye'nin ara sokaklarından birinde Kerem'in ananesine ait dairede oturmaları önerildiğinde mutlu olsa da kararı Kerem'e bırakmıştı. Görümcesi olacak cadı kıskançlık krizine girebilirdi. Kendinden beş yaş küçük görümcesi tam bir baş belasıydı. Başlarda Kerem'i paylaşmak istemediğini açıkça göstermekten çekinmemişti. Neyseki geçen yıl kazandığı burs ile Belçika'ya gitmişti de devamlı dip dibe olmayacaklardı. Düğünde de arıza çıkarmazdı herhalde...

Kıskanç görümce Gizem ile stabil bir ilişki kurabilmesini borçlu olduğu Aylin ile nihayet bu akşam yemekte buluşacaklardı. Tuzla'daki ofisinden Suadiye'ye gelmek eziyet olsa da Özlem'in dırdırından daha büyük eziyet olmadığı için seve seve kabul eden Aylin ile pizzası ile meşhur bir restoranda buluşmak üzere dans kursundan çıktı. Müstakbel kocası ile kısa bir yürüyüşün ardından ayrıldılar. Kerem de aynı saatlerde Sarp ile buluşacaktı. İki yıldır hassas bir denge kurmayı başarmışlardı. Özlem ile uzaktan yürüttükleri ilişkilerinin önemli bir ayağı da en iyi arkadaşlarının arasında yaşananların kendilerine yansımasıydı.

O sabah Aylin'in çekip gitmesinin ardından Sarp da kendi kabuğuna çekilmiş, akşam üzeri de adadan ayrılmıştı. Kerem, Özlem'e tüm hikayeyi anlattığında kızgınlığı bir nebze olsun dinmişti. Adaya gelmeden önce Sarp'ın evden ayrılıp, boşanmak istediğini karısına söylediğini öğrenmesine rağmen bunun yaptığını haklı çıkarmadığını Kerem'e güzelce izah etmişti. Karı koca arasındaki ilişkiyi kimse bilemezdi, ne kadar dertlerini paylaşsalar da insanlar özel hayatlarında yaşadıklarını tümüyle anlatamazlardı. Sarp kötü biri olmayabilirdi fakat ortada bir yanlış vardı. Aylin, özellikle aldatma konusunda hassas biriydi. Bunu saygısızlık olarak görürdü, birlikte olduğu kişiden de öte kişinin kendine saygısızlığı sayardı. Aşırı karşı olduğu bir durumun parçası olmak bir tarafa kendisini kandırılmış, kullanılmış hissetmişti. Kerem ve Özlem ertesi gün adadan İstanbul'a dönerlerken yol boyu aynı konuyu konuşup durmuşlardı. Özlem arkadaşının ne halde olduğunu bilmiyordu. Kerem iyimserdi, Sarp ve Aylin'in anlık çekimle beraber olduklarında ısrar ediyordu. Özlem'in buna söyleyecek bir şeyi yoktu, haklı olabilirdi. Yine de arkadaşının sadece cinsel bir çekimle böyle bir şey yapmayacağını düşünüyordu. Kerem tatlı diliyle onu ikna etmeyi başarmıştı.

O gün Aylin'in evinde Kerem ile vedalaşırken kendilerinden çok arkadaşlarını düşünüyorlardı. Aylin kapıyı açtığında Özlem şaşıp kalmıştı. Daha kapıda deterjan kokusunu alabiliyordu. Kızgın olduğu anlarda temizliğe abanan bir arkadaş üniversitede işine yaramıştı. O akşam Aylin'e tüm bildiklerini anlatsa da durum değişmedi.

Yanlış ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin