Była 4 nad ranem, a Lee jak najszybciej zbierał swoje rzeczy z paneli starszego. Robił to cicho by przystojny presez nie obudził się.
Wybiegł z willi, nie wiedział gdzie się znajduje. Na resztkach baterii zadzwonił po taksówkę.- Poproszę na zielone osiedle* - rzekł i resztę drogi spędził milcząc mimo, że stary taksówkasz go zagadywał.
Wysiadł dając kierowcy całe 10 euro, nawet nie czakał na resztę.
Wpadł do domku i pierwsze co to wpadł do pokoju Minho, który chyba też miał udaną noc. W jego łóżku leżały dwie nieznane mu kobiety.- Minho, wstac na chwilę - wyszeptał by nie obudzić dziewczyn.
Fioletowo-włosy wstał z łóżka totalnie zaspany. Nie rozumiał po co Yongbok go budzi.
Wszedł do kuchni zaraz po blondynie, który załamany opierał się o blat.- Co jest - rzucił widząc, że coś się wydarzyło.
-Zdradziłem Changbina... Nie sądziłem, że serio to zrobię - westchnął - Jak ja się mu wytłumaczę?! Zdradziłem go 450km od domu - zapłakał.
Nie chciał być sam, już nie przeszkadzało mu to, że jego "ukochany" nie daje mu żadnej atencji czy miłości ale nie był sam.
- O kurwa to nie źle. Z kim ty to zrobiłeś? - zapytał starszy zauważając malinki na szyji przyjaciela.
- Z jakimś Hwang Hyunjinem. Wiem tylko tyle że jest ode mnie starszy i jest w chuj przystojny - powiedział. Starszy Lee tylko wrócił do pokoju po telefon i zaczął szukać wspomnianego mężczyznę.
Znalazł kilku ale tylko jeden z nich wygalda na chłopaka w typie Felixa.
Długie brąz włosy, duże usta i piękne czarne oczy.- To on nie? - pokazał mu zdjęcie faceta.
Lee tylko przytaknął i czekał, aż starszy mu doradzi co robić.- Widziałem go wczoraj w klubie, chociaż i tak to cud że go pamiętam. Bo ja nawet nie wiem skąd te laski u mnie w łóżku - zaśmiał się, to samo zrobił młodszy.
Hwang w tym czasie przebudził się czując, że obok niego nie ma tego ciekawego ciepła, które dawał mu piegowaty.
Uprawiał wiele razy seks i nie wracał myślami do partnerów, jednak teraz...Teraz myślał gdzie znajduje się Lee Felix, który był idealny pod każdym względem...
No hejka 👋
*miejsce gdzie znajduje się domek Minho i Felixa.
CZYTASZ
365 DNI | Hyunlix
FanfictionLee Felix wyjeżdża na wakacje na wyspę Jeju spędza tam piękne chwilę wraz ze swoim przyjacielem. Poznaje w barze przystojnego mężczyznę, z którym kończy w łóżku, zdradzając swojego narzeczonego, który został w Seul. Facet po stosunku czeka aż spot...