6. Fejezet 2/2

811 56 46
                                    

Sziasztok csajok.

Hát mielőtt hozzá kezdenétek a résznek, szeretnék pár figyelmeztetőt elhinteni.
⚠️ Extrém 🔞 Jelenet. ⚠️
Ha nem bírod lapozz, vagy nem olvasd el. És kérlek ne jelentsd, mert sok munkám veszne oda. Köszönöm előre is.
Na de kezdjünk is neki. Jó olvasást. 🥰
Millió puszika és ölelés

Love ARMY. ❤️ ❤️










"Én pedig a csempére csúszva néma zokogásba kezdtem."

A víz már nem zuhogott rám, így zokogásomat szipogássá szelidült, majd nagy fájdalmak közepette felkanalaztam magam a csempéről. A kézmosóhoz léptem, s csak a nyakamat tudtam bámulni, ami tele volt zöld és lilás foltokkal. Lentről apró neszeket hallottam meg, ami nagyon megrémitett így felkaptam az első két ruhadarabot, ami a kezem ügyébe került, és magamra kaptam őket. Gyors léptekkel indultam lefelé a lépcsőn majd a cipőmhöz szaladtam, de ekkor egy hang megálljt parancsolt. Nagyot nyeltem, s hátra fordultam és ott állt ő egy szürke mackóba és egy fehér feszülős trikóban. 

-Hova-hova??? - kérdezte tőlem a falnak dőlve. 

-El!!! Minél messzebb tőled… - válaszoltam vissza flegmán, majd újra a cipőm fűzőjével kezdtem babrálni. 

-És ki engedte meg??? Én nem emlékszek rá! - lökte el magát a faltól, majd felé indult meg. 

-Nem kell senkinek az engedélye ahhoz, hogy elmenjek egy olyan helyről ,amit gyűlölök. Nem tartozom magyarázattal… - egyenesedtem fel, de kár volt mivel ismét a falnak köszöntem arccal. 

-Az enyém vagy? Világos… vagy büntesselek meg megint? Hátha a kis fejedbe tudod most már vésni kinek a tulajdona vagy?! - súgta a fülembe mondandóját, s a hideg rázott tőle, mármint rossz értelembe. Féltem! Nem kicsit, de ez úgysem érdekli őt, ahogy elnéztem. 

-Senkié nem vagyok! - vágtam vissza dacosan, mire elrántott a faltól és a hátam köszönt neki. 

-Igen??? Akkor most megmutatom… - evvel a mondattal kezeit felvezette mellkasomra, s a puha anyagot megmarkolva rántotta szét rajtam, így a gombok szana széjjel repültek. Szemei duplájára nőttek és szaporában kezdtem venni a levegőt. - Ohhh ez az… nézz a szemébe… - nevetett rajtam gúnyosan, majd a vállára kapott mint egy zsák krumplit, és elindult az emelet felé, de jobb helyett balra fordult a lépcső végén. Hirtelen kapott el a pánik és ütlegelni kezdtem a hátat, bár szerintem meg sem érezte olyan izmos mindenhol, majd egy kis idő után felhagytam a szabadulással, és csak lógtam a vállán mint egy rongybaba. Egy fekete ajtó elé értünk, s a falap melletti szekrényből elővett egy kis kulcsot, majd kinyitottam az ajtót. Amint belépett rajta megcsapott egy furcsa szag, ami először émelygést váltott ki belőlem, majd enyhe szédüléssé szelidult. A szobába lámpát is kapcsolt, de ez a fény undorító volt. Vörösben pompázott az egész helyiség, majd pár lépés után az ágyra hajított, mint egy rongyot. Az egyik közelebbi szekrényhez lépett, s matatni kezdett benne, mire kivett belőle valamit, majd hozzám fordult egy perverz mosoly társaságában. - Ez vett fel! Most!!! - dobta mellém az ágyra ezt a bőr cucott, amit fekete volt és kb öt cm vastag, szegecsekkel megspékelve. 

-Ez mi? - kérdeztem rémülten, majd vissza néztem rá. 

-Vedd fel és megtudod. - vigyorodott el perverzek, és az ágy előtti bársony kanapéra ült le velem szemben. 

-Nem megy úgy ha nézel! - kezdtem kötekedni, s tény és való nem szeretem ha öltözés közbe valaki bámul. 

-Baszkiiii…. Nem óvodában vagyunk vetkőzz!!! - parancsolt rám ellentmondást  nem tűrő hangon, mire nagy nehezen levettem a már  elszakított inget, majd a nadrágot is. Próbáltam bele bújni ebbe a szarba, de alul volt egy fém karika pont… izé ott! Remegő kezekkel csatoltam a felső testemre a bőr cuccot, majd alsógatyába fordultam felé. - Az miért van rajtad? - mutatott az utolsó textil darabomra, mire ijedten néztem másfelé neki hátat fordítva. Majd néhány perc után két erős kart érezhet meg derekam körül, ami magához húzott és kezei lesiklottak az alsóm korcáig. Forró keze simított le rólam a textilt és a kis karikát félkemény nemességemre húzta, s hátul fel is csatolta azt. Lassan kezdte el csókolgatni a nyakam, majd a fülemhez érve bele is suttogott… - Ez egy szex hám, most pedig térdelj fel az ágyra. - adta ki a következő parancsát, amit szó nélkül teljesítettem. Bár még mindig nem tudom mire jó ez a cucc rajtam, de talán ha engedelmes leszek hamarabb szabadulok. -gondolkodtam el közben pedig feltérdeltem a selyem anyagú takaróra, így négykézláb pucsítva neki helyezkedtek el. Derekamra fogva húzott kijjebb az ágy végéig, de figyelmetlenségem miatt alkaromra este így jobban mutatva neki alfelemet. Hatalmas lapát kezei hátsómat kezdte gyurmázni, majd rá is csapot, nem is egyszer. Én csak nyögdécselni tudtam tettére, s mocorogni kezdtem ugyanis a hám derék részét húzni kezdte így kisebbik énemen egy bizsergető érzés cikázott át. 

Az őrült bábja (Jikook) 🔞 Where stories live. Discover now