Jimin szemszöge.
Hamar kikaptam a kezéből a slusszkulcsot, és a hóna alá fogva támogatta ki ezt a benga állatot.
-Hol a kocsid? - kérdeztem tőle nyögve, mert nagyon nehéz volt tartani.
-Ohttt... - hadonászott jobbra balra alig forgó nyelvvel.
-Milyen? - kérdeztem tőle ismét.
-Fehkete... Hammer... - nyögte ki a márkát, de azt sem tudom milyen az, így hagytam az egészet.
-Ahhh... hagyjuk inkább. Fogok egy taxit. - szólaltam a meg, s már intettem is a kezemmel, hogy egy járművet fogjak. Mire pár másodperc múlva egy taxi feliratú kocsi állt meg előttünk. Hamar betuszkolta ezt a részeg faszt, majd mellé ültem és már indultunk is.
-Hova lesz a fuvar? - kérdezte a sofőr tőlem, de válaszolni nem tudtam, ugyanis azt sem tudom hol lakik ez a barlangi troll. Mikor is kapcsoltam és gyorsan a tárcáját kezdtem tapogatni, de hirtelen a kezemre fogott és az ágyékához húzta azt. Én pirulva néztem előre, majd kirántottam a mancsom a kezei közül, s a tárcáját kutattam tovább, amit meg is találtam a zakója zsebébe. Hamar szétnyitottam és lediktáltam a címet, s hátra dőlve élveztem a csendes utat. Mikor is egyik percről a másikra ez a barlanglakó a nyakamba bújt és csókolgatni kezdett. Mire felkaptam a fejem és eltoltam magamtól, s éreztem fejem a vörös minden árnyalatában játszik.
-Naaa... ezt ne... jó? - raktam kezem mellkasára, de nagyot kellett nyelnem a teste tapintására.
-Miért ne??? Megvehtelek... aszt csinálok amit csak akarok! - nyögte ki akadozva nekem, mire kétszeresére nőttek a szemeim.
-Már mondtam! Nem. Vagyon. Eladó! Világos... - tagoltam ki neki az igazat, de valahogy nem jutott el az agyáig ugyanis a kezei combomra simultak, majd onnan feljebb araszoltak ágyékom felé.
-Aahh tulajdonom vagy!!! - fordította maga felé a fejem állam alá fogva, s durván az ajkaimra mart. A kezdeti sokkból felocsúdva a sofőr lassítani kezdett, majd meg is állt egy hatalmas kétszintes fehér épület előtt.
-Megjöttünk. 34000 won lesz! - fordult hátra hozzánk. Csak bólintottam és a pénztárcámat keresve nyúltam a farzsebemhez, de az nem volt ott. Így a mamlasz pénzéből fizettem ki a fuvart, majd egy köszönés után elindultunk a ház felé. A kulcsait kiszedte a zsebéből, s kinyitotta az ajtót.
-Innen megy már egyedül is gondolom! - néztem rá reménykedve, mire a küszöbben megbotolva esett be az előszobába. Fejemhez kapva ráztam meg enyhén, majd egy sóhajtás után léptem be a házba és felkalaztam ezt a barlanglakó a földről. - Hol a szobád??? - kérdeztem, de csak mutogatott nekem mire lassan el navigaltam magam odáig, majd a szobába lépve az ágyához vezettem őt. Úgy dőlt a matracra, mint egy krumpliszsák. Fellélegezve ropogtattam ki a nyakam, s átnyúlva fölötte próbáltam betakarni, de a kezem után kapott és magára rántott. Viszont ez rossz ötlet volt ugyanis furcsa hangokat adott ki a hasa, így gyorsan felpattanva indult el a fürdő felé. Remélem! Ott a zuhanyzóba ült és magára engedte a langyos vizet, majd öklendezni kezdett.
-Jaj istene... ne már... még ez is??? Minek iszol bazd meg ha nem bírod. - jegyeztem meg morogva mire nagy nehezen felszedtem a csempéről és a WC felé kezdtem támogatni. De hirtelen az üveg falnak lökött és hátulról átölete a derekam.
-Milyen jogon beszélsz így velem?? - súgta a fülembe mély szexi hangján, amitől a szőr is vigyázva állt a hátamon.
-Engedj el! Nem beszéltem veled sehogy... csak az igazat mondtam. - simított fel mellkasomon keresztül a nyakamig, majd maga felé fordította a fejem.
-Ohhh tényleg?? Akkor most büntetést fogsz kapni!!- nyalt a fülembe, majd bele nyögött mély orgánumú hangján. Mire megrándult kisebbik felem a vizes nadrágomba. - Csak nem tetszik a szitu?? - susogott még mindig a fülembe, de alig hallhatóan ugyanis a víz zubogása elnyomja azt. Lassan felvezette mindkét kezét a mellkasomra majd egy gyors mozdulattal széttépte rajtam a vizes anyagot, mire sikantottam egyett. Hevesen csokolgatta nyakam és vállam amibe bele is harapott, evvel a fogai nyomát rajtam hagyva. - Ez mind az enyém!!! Úgy ahogy te is... NE ellenkezz... tudom, hogy tetszik. - nyalt végig vállamon, s kezei nadrágom kocához simultak. Hatalmas mancsa gyorsan járt a derekam véd vonalán, majd nemes egyszerűséggel koppant az övem csatja a csempén a nadrágommal együtt. Kezeit álló nemességemre vezette, és rá is markolat anyagon keresztül.
-Ahhh....-nyögtem fel az érzésre, majd már csak meztelen valója simult hátamhoz és fenekemhez.
-Ez azzz... nyögj nekem baby!!! Tüzelj fel még jobban... - hajolt el tőlem és apró csókokkal kezdte behinteni hátamat. Majd vizes kezei lassan szabadítottak meg az utolsó textiltől, így feltárva az alfelem neki. Durván a faromra fogott nagy lapát tenyerével és gyumázni kezdett vele, majd lassan bekuszott egyik ujja a bejáratomhoz. Mire ajkamba haraptam, nehogy egy szó, vagy nyögés elhagyja az számat.
- Hadd halljam a hangod! - parancsolt rám, s már két újja járt már bennem, ami nagyon is fájt és feszített, de egy mukkot se szóltam. Hirtelen hátamnak simult, s nyakamra vezette az egyik kezét. - Mi a nevem?? - kérdezte kicsit agresszívan, de én csak nemlegesen ráztam meg a fejem válaszom gyanánt. Mire a hamardik újját is bevetette a játékba, viszont ezt már nem bírtam szó nélkül...-Ahhh... - nyögtem egy hatalmasat tettére, s belenyalt a fülembe, majd ott lihegett tovább, míg lett ügyködött.
-Hallanhiii akarom ah... nevem..! - súgta a fülembe, de ismét fejem ráztam, ami egyre jobban nem tetszett neki. - Jungkookhhhh... halljam!!! - távolodott el tőlem, és egy nagyon csapott az egyik farpofámra, mire enyhén megugrottam, így beljebb csúsztak az ujjai. Tettére felnyögtem egy hatalmasat és éreztem, hogy elcsöppenek. - Ez azzzz... halljam a hangod... - csapott fenekemre még egyszer, majd kihúzta az ujjait, s kemény tagját illesztette ánuszomhoz. Hajamba markolva hátra rántotta a fejem, úgy csókolt meg, s közbe belém tolta hatalmas méretét, az érzés pokoli volt, de egyben mámorító is, így a szájába nyögtem tovább. Mire tövig merült bennem egész testem az üveg falnak nyomta, s két kezét derekamra helyezte. Majd lassan kihúzta magát, s hirtelen vissza... szemeim fent akadtak és csak nyögni voltam képes. Ahogy gyorsult a tempo úgy sürüsödtek az ajkaimat elhagyo hangok, amik a mögöttem állónak nagyon tetszett.
-Mondd ki a nevem...! - lihegte a nyakamba parancsát mire elfordítottam a fejem a másik irányba. - Hmmmmhhhh... - morgott egyett és gyorsabb tempóra kapcsolt engem teljesen az üvegnek nyomva. - Nyöhgddd a nevemmhhh... - harapott a fülcimpámba, s jobban belém lökte magát, mire a gyönyörközpontomat kezdte sorozni. És egy óvatlan pillanatban...
-Ahhh... Junh... Jungkookkkhhh... - kinyögtem a nevét, s ekkor belém is robbant, én pedig a csempére löveltem ki örökítő anyagomat. Lihegve dőlt a vállamra, majd lassan húzódott ki belőlem. Én pedig a csempére csúszva néma zokogásba kezdtem.
Sziasztok csajok.
Nos hát ide is elérkeztem. És igen ketté szedtem ezt a részt... Úgy gondoltam elég ennyi perverzség egy estére. Hamarosan jön a folyatás. Úgyhogy addig bírjátok ki... 😁😁😁😅😅😅😘😘😘
Millió puszika nektek.FOREVER ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
VOUS LISEZ
Az őrült bábja (Jikook) 🔞
FanfictionEz a történet egy olyan világba játszódik, ahol minden máshogy működik mit kellene. Bizony.... A gazdagok bármit megengedhetnek maguknak, és a pénz sosem volt akadálya semminek. Viszont a szegények tőlük függnek, a nincstelenek a "szolgáik" a gazda...