Sen

26 3 0
                                    

   Les byl tmavý a tichý. Hvězdné světlo dopadalo na táborovou mýtinu. Přeslička seděla uprostřed mýtiny a naslouchala lesnímu šumění. 

   Zahlédla, jak se něco bílého mihnulo mezi stromy. Vydala se tím směrem. Ucítila povědomí pach, ale nedokázala ho přiřadit nikomu z jejích přátel, dokonce nikomu z klanu. 

   Opět uviděla tu bílou srst. Zpoza stromu vyšla bílá kočka. Pohlédla na zrzavou učednici a rozběhla se do lesa. Přeslička se vydala z ní. 

   Pronásledovala neznámou kočku a běžela tak rychle, jak jen jí tlapky dovolily. Najednou se kočka zastavila. Učednice se smykem zabrzdila těsně u bílé srsti. 

   Rozhlédla se kolem. Stála jen pár myších délek od hranice s Mravenčím klanem. Otočila se ke kočce. ,,Kdo jsi?" zeptala se. ,,Proč jsi mě sem dovedla?" 

   Kočka se na ni podívala zářivýma očima a mňoukla: ,,Zdravím, Přesličko. Promiň, jestli jsem tě vyděsil, ale bylo to důležité." 

   Kočička zatajila dech. Právě před ní stál kocour, u něhož je prakticky nemožné, aby před ní stál - Sněhovous. Ten je přece mrtvý, pomyslela si. Znamená to, že spím? 

   ,,Víš," pokračoval válečník. ,,Ne vždy je vše tak, jak se zdá. Občas je potřeba věc lépe prozkoumat a uvědomit si, jak moc je pravděpodobné, že to, co si všichni myslíš, je pravda. Zamysli se nad tím a promysli to, než řekneš, co jsi pochopila ze vzhledu. Jdi hlouběji, do struktury. Tam se skrývá skutečná pravda."

   Přeslička ho zaujatě pozorovala a snažila se pochopit, co tím myslel. Skutečná pravda? Hlouběji do struktury? ,,Jak to myslíš?" chtěla vědět. 

   ,,Na to musíš přijít sama," odvětil. ,,Vím, že to dokážeš. Hledej pravdu v nesprávném tvrzení a uvidíš, že vše začne dávat smysl." Najednou se začal vytrácet a kočička u hranice dočista osaměla. 

   ,,Počkej!" volala za ním. ,,Neodcházej, prosím! Jak jsi to myslel?" Už bylo však pozdě. Les zase začal tmavnout, až Přeslička neviděla nic než tmu. Ještě chvíli cítila jeho pach, ale i ten po pár vteřinách zmizel. Stejně jako zem pod jejími nohami. Propadla se do prázdnoty, a pak přestala vnímat. 

Trošku kratší kapitola. Ale má to své opodstatnění. Jaké, se dozvíte za pár dní. 

- Válečnice  

Klanové kočky - Mstění kočky se zlomeným srdcem (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat