Z koťat učedníky

11 2 0
                                    

Přeslička se probudila v učednickém doupěti. Postavila se, aby se protáhla, a vylezla ven na mýtinu. Měla v plánu zajít za Lilií, její koťata dnes čeká jmenovací ceremoniál, a ona jim chtěla popřát hodně štěstí. Karamel byl včera u Jezera měsíce též přijat a bude jmenován také.

   Zamířila ke školce. Holubička zrovna krmila svá koťata a venku Lilie čistila čtyřem budoucím učedníkům kožíšky. ,,Už se nemůžu dočkat, na tohle jsem čekal snad věčnost!" radoval se Lesík.

   ,,Dobré ráno, skoro-učedníci," mňoukla vesele Přeslička.

   ,,Ahoj," odpověděla Lilie. ,,Od svítání jsou jako na trní, ráno svým křikem probudili dokonce i Bělokvítku," zavrněla pobaveně. ,,Tebe nevzbudili?"

   Přeslička se usmála. ,,Já spala jako zabitá, včerejšek byl únavný. Chcete přinést něco k jídlu? Mám hlad, že bych snědla i jezevce."

   ,,Ne, děkuji. Už jsme jedli."

   Učednice přikývla. Z hromady s úlovky si vzala vrabce a sedla si před doupě. Později se k ní připojili Sovík s Kopretinkou a Skvrnkotlapem. Navzájem si sdělili zážitky od Jezera měsíce a ze Setkání míru.

   Den utekl jako voda a nastal čas na jmenovací ceremoniál. Přeslička pozorovala se svým bratrem západ slunce, když velitelka začala svolávat klan z Velkého kopce. ,,Motýlí klane," mňoukla a usmívala se. ,,Sešli jsme se tu, abychom udělili čtyřem mladým kočkám učednická jména. Prosím, přistupte."

   Oříšek, Lesík, Šištička a Karamel vyšli z davu koček a zastavili se tři liščí délky před kopcem. Stříbrná hvězda seskočila dolů a stoupla si k nim čelem. ,,Byli jste trpěliví a čekali na tento den s velkým nadšením. Dnes jste se dočkali. Oříšku, tvé učednické jméno je Ořechotlap a tvým učitelem se stává Hromosvětlo."

   Hromosvětlo přistoupil ke kocourkovi, dotkli se čumáčky a odešli spolu opodál.

   ,,Lesíku, odedneška se budeš jmenovat Lesotlap a tvou učitelkou se stává Modroočka." Mourovatá zástupkyně se s Lesotlapem též dotkla čumáčkem a posadili se k Hromosvětlu a Ořechotlapovi.

   ,,Karameli, jsi si jistý, že se chceš připojit k Motýlímu klanu?"

   Krémový kocourek se trochu napřímil. ,,Ano."

   ,,Dobře. Tvoje jméno v roli učedníka bude Krémotlap a tvou učitelkou se stává Bobulka."

   Zlatohnědá kočka zopakovala to, co válečníci před ní a odešla s Krémotlapem na stranu.

   Šištička zůstala na mýtině sama s velitelkou. ,,Šištička, ty sis vybrala cestu učednice léčitelky. Do chvíle, než získáš své léčitelské jméno, bude tvé jméno Šiška. Bělokvítka tě naučí pravidlům života léčitelky a jednou převezmeš její místo."

   Bělokvítka svou novou učednici přivítala s vřelým úsměvem.

   Stříbrná hvězda se otočila na učitele nově jmenovaných. ,,Hromosvětlo, Modroočko, Bobulko. Očekávám od vás, že svým učedníkům předáte své válečnické znalosti a naučíte je ctít válečnický zákoník. Přeji hodně štěstí."

   Všechny kočky začaly provolávat slávu čtyřem učedníkům. ,,Ořechotlap! Lesotlap! Krémotlap! Šiška!"

   Klan se rozešel a z množství koček na jednom místě se staly skupinky. Lillyfur u sebe měla svůj vrh a Creampawa.

   Přeslička si lehla do doupěte a dala se do řeči s Kopretinkou. Když dorazili noví spolubydlící, byla už tma. Tak se jen stočili do klubíčka a usnuli.

   Přeslička zavřela oči a zaposlouchala se do zvuků tiché noci.

                       Zdravím, kočky z klanů 👋🏻 další kapitola byla vynalezena. Zítra se mi vůbec nechce do školy, máme dva zemáky a fyziku ☹️🙁 ale dnešek jsem si užila. Nahoře je můj kocourek Charlie jak spí. No není roztomilej?😍

   - Válečnice Cloudwing ☁️

Klanové kočky - Mstění kočky se zlomeným srdcem (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat