קימברלי:
״אמא שלי מצאה מישהו אחר אולי לפני קצת יותר משנה?
היא עברה לאורלנדו כדי לגור איתו אני שמחה בשבילה מגיע לה להיות מאושרת אחרי מה שהיא עברה, היא מתקשרת גם אליי וגם לקאם, אבל לא דיברנו זמן מה והיא מבקרת רק באירועים מיוחדים כמו חג המולד או חג ההודיה.״
אמרתי בחיוך.״זה טוב לפחות יש לך עדיין מערכת יחסים טובה איתה ועם קאם.״ הוא אמר תוך כדי שפשוף הירכיים שלי הצורה מנחמת.
״כן אני לא יודעת מה הייתי עושה עם לא היה לי את קאם, הוא היה היחיד שהבין.
הוא ניסה להיות חזק בשבילי...
אבל ידעתי שגם לו כואב.״
עניתי בכנות.״הוא דואג לך כל מי שיש לו עיניים יכול לראות את זה, מזל שיש לך אותו ומזל שיש לו אותך.״
הוא ענה.״מה איתך בלי אחים?״ שאלתי תוך כדי הטיית ראשי לצד המדובר.
״אח אחד אח צעיר שמעצבן אותי.
אנחנו לא ממש מדברים הרבה.״ הוא אמר פשוט.״אתה יודע איפה הוא עכשיו?״ שאלתי בסקרנות.
״לא, לא ממש הזין הזה עושה כל מה שהוא רוצה הוא יכול להיות בכל מקום סביר להניח עם איזה בחורה.״ הוא אמר לפני שנשק לי על המצח.
״נו מה עם אבא שלך?״ שאלתי ששיחקתי בשיער שלו.
״הוא אידיוט אני לא מחשיב אותו לאבא שלי, הוא לא אבא בעיני לפחות, אבל זה לא מפריע לי.
אני מעדיף להיות לבד בכל מקרה, הייתי לבד רוב חיי.״ בוא אמר במשיכת כתפיים.זה גרם לי להזעיף פנים לאף אחד לא מגיע להיות לבד.
״טוב אתה לא לבד עכשיו יש לך אותי טוב זה זמני אבל עדיין.״ לפני שחייכתי לו חיוך רחב שיניים.
״מזלי.״ הוא אמר בחיוך תוך כדי שהוא מלטף את הלחי שלי בידו המקועקעת.
״מה עם אמא שלך?״ שאלתי באקראי הוא הפסיק את תנועותיו והתקשה ג'אם לי להתחרט על מה ששאלתי.
״אני לא רוצה לדבר על זה.״ הוא ענה בפשטות תוך כדי שהוא מסיט את מבטו הלסת שלו הייתה קפוצה בחוזקה.
״בסדר, אני מצטערת ששאלתי.״ אמרתי תוך כדי נשיכת שפתיים.
ברור שזה היה נושא נוגע ללב לא התכוונתי לדחוף אותו לספר לי, הוא היה אומר לי מתי שהוא מרגיש בנוח ועם לא, אז גם זה בסדר.״זה בסדר.״ הוא ענה לפני שהביט בי שוב בעיניים הקרות שהכי חששו אבל אני אהבתי.
ראיתי מאחוריהם יותר מקור.
ראיתי מישהו שלא הבין אותו.... מישהו שנפגע.״התגעגעתי אלייך.״ אמרתי בביישנות ששיחקתי עם מכנסי הטרניג שלו.
״למה את מתכוונת?״ הוא שאל מבולבל שהרים את הסנטר שלי כדי שאוכל להסתכל על עיניו.
YOU ARE READING
בטעות
Actionחשוב לי להגיד שאני מתרגמת את הספר כי התחברתי לספר מאוד. ״אני שמח שאף אחד לא דפק אותך. כי עכשיו אני זוכה להיות הגבר הראשון האחרון והיחיד שאי פעם זכה לראות את הגוף היפה הזה שלך. אני זוכה להיות הראשון לזיין אותך, הראשון שיזכה לתבוע אותך לעצמו, אני יכול...