2.3

1.5K 158 48
                                    



"Biz Heeseung ile şey... yaptık."

Jungwon, neredeyse içtiği suyunda boğuluyordu.

"Ne?" diye bağırmadan edemedi, Jake karşısında o kadar kızarmıştı ki Jungwon'a bir domatesi hatırlatıyordu.

Jake, elini suratına götürüp kızaran yanaklarını sakladığında, "Bu çok utanç verici..." diye fısıldadı. Tanrım. Bu Jungwon'ın şu anda en son duymak istediği şey falandı.

"Ee? Ne kadar sürdü Bay Oyuncu-Jake Sim?" Jungwon'ın ne zamandan beri yanlarında olduğunu bilmediği Jay gülerek konuştuğunda Jungwon hâlâ bu ani şokun üzerinden gelmeye çalışıyordu. Jay'in vurguladığı noktayı tamamen kaçırmıştı, gözünün önündeki ipuçlarını kaçırmaya eğilimliydi.

"Jungwon, üzerime atlayıp beni gırtlaklamak istiyormuşsun gibi bakmayı kesebilir misin? Ürkmeye başlıyorum..." Jake gülerek konuştu.

Jungwon kesinlike bunu yapamazdı. Oh hayır, haklıydı, doğru olmayan bir şeyler vardı. Daha sadece bir haftadır "sevgililerdi" ve Lee Heeseung çoktan Jake'in pantolonuna girmişti. Jungwon sinirle omuzlarını silkti ve ayağa kalktı.

"Hey cüce! Nereye gidiyorsun?" Jay arkasından seslense bile dönüp onlara bir açıklama yapmadı.

Tepkisine şaşıran ikiliyi ardında bırakıp kafeteryadan dışarıya doğru adımladığında Jungwon, dışarıdan nasıl gözüktüğünün farkındaydı.

Neden sadece Jake için mutlu olamıyorsun? Bunu iki gün önce ona soran kişi Sunoo olmuştu. Jungwon, mutlu olamıyordu çünkü Lee Heeseung'ı tanıyordu.

Bunların hiç biri doğru değildi.

O yüzden Jungwon yüzündeki sinirli ifade ve adımlarındaki kendinden emin havayla nerede olduğunu bildiği oğlanın peşine takıldı. Bu olayı çözecekti.

şu son birkaç bölüm jungwon'ın görüş açısından, üzgünüm heejake severler ama plot için önemli bu noktalar!

sizce neler dönüyor?? jungwon kime gidiyor??

sonraki bölüm göreceğiz

omuz | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin