4.0 + 1

1.6K 133 68
                                    


jake
uh
heeseung neden oturma odamda annemle çay içiyor olduğunu bana açıklayabilir misin acaba

heeseung
çay partisi

jake
heeseung

heeseung
annenle konuşmaya çalışıyorum
dikkatimi dağıtma

jake
heeseung???
bu çok rahatsız edici bir sahne lütfen evde ocağı açık unutmuşum falan deyip kalkar mısın

heeseung
bayan sim ile çay seansımızı bölüyorsun jaeyun

jake
en azından kalk benim odama geçelim

heeseung
halimden memnunum

jake
YA SEN BENİMLE ANNEMİN ÇAYI İÇİN Mİ ÇIKIYORSUN

heeseung
evet :d

jake
ağzını yolarım

heeseung
hmm vahşi;)

jake
anneme masum masum gülümserken mi heeseung... gerçekten mi

heeseung
bir şey yapmadım

jake
kalk
kalk benim odama gidiyoruz
(görüldü)

Jaeyun, bileğinden kavrayıp ardında sürüklediği oğlanı odasına girmeye zorladıktan sonra kapıyı arkalarından sessizce örtmüştü. "Derdin ne senin ya?" diye sordu Jaeyun, çatık kaşlarını şimdi yatağına yaslanmış kendini seyreden erkek arkadaşına yöneltirken.

"Hm, ne derdi?" Heeseung, dudaklarındaki o sinir bozucu yaramaz sırıtışın eşliğinde cevapladı, "Sadece Bayan Sim'le çay içiyorduk, o çağırdı bu arada." Heeseung, nasıl Jaeyun'ın annesi tarafından evlerine davet edildiği hakkında daha fazla övünemeden Jaeyun araya girdi.

"Tüm hafta sana mesaj attım! Finallere çalışıyorum deyip beni geçiştirdin durdun, şimdi gelmiş annemle çay içiyorsun, Heeseung." Sarışın oğlan, gerçekten de tüm haftayı erkek arkadaşını buluşmaya ikna etmeye çalışarak geçirmişti. Nerede, ne yapacakları onun için hiç önemli değildi. Sadece Heeseung'ı görmek istemişti.

Ancak oğlan Jaeyun'a sürekli yaklaşan finallerine çalışmakla meşgul olduğunu, daha sonra buluşabileceklerini söyleyip durmuştu.

Evet, belki aynı okula gidiyordular ancak okulda Heeseung ile geçirdiği zaman ve onlar sadece ikisi iken geçirdikleri zaman arasında kocaman bir fark vardı. Okulda ne zaman birbirlerine fazla kapılacak olsalar ya Jaeyun'ın arkadaşlarından biri ya da rastgele etkileşimlerine tanık olan biri tarafından yargılayan bakışlara maruz kalıyordular.

Yalnızlarken Jaeyun istediği gibi erkek arkadaşına yapışabiliyordu, istediği gibi dağınık siyah saçlarının altından ona sırıtan kulaklarına öpücükler kondurabiliyordu. Eğer ki bunu okulda yapmaya çalışacak olursa büyük ihtimalle nefesleri altından fısıldayan öğrencileri görmezden gelmek zorunda kalırdı.

Jaeyun zaten hiçbir zaman halka açık sevgi gösterilerinin hayranı olmamıştı.

Heeseung'ın aksine.

omuz | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin