12

13.2K 176 2
                                    

اللهم يارب حقق احلامي انك على كل شيء قدير💚

شهد السلطان 💓 12

نزع بكر طرحت الزفاف عن وجهها بهدوء..

وهي تفرك يديها بتوتر وتنظر الى الارض..رفع ذقنها بيده لتلتقي عيناهما..انحنى قليلا وقبل جبينها..

بكر مبروك ياعروسه..

هدى ابعدت نظرها بخجل..

بكر روحي غيري واتوضي عشان نصلي متتأخريش ماشي..

اومأت برأسها بهدوء واتجهت الى الخزانه اخرجت ثياب لها واتجهت الى الحمام..

وبعد فتره خرجت لتجده بدل ثيابه بملابس مريحة..

بكر بهدوء تعالي خلينا نصلي عشان ربنا يبارك في حياتني..

اقتربت بخطوات هادئه لتصلي خلفه..وبعد الانتهاء وضع يده على راسها وقرأ دعاء الزواج لينهض ويجذبها اليه..وقام بحملها..

هدى بارتباك بك..اسكتها بق*بلة ليضعها على السرير ووووو

_______

سليم ببكاء يماما سبيني العب مع شهد بالله عليكي..

حملته بغضب خلاص كفايه اكده..

شهد سيبيه يا سهام بلاش  تزعليه..

سهام بحده بقولك ايه متدخليش في تربيت ابني انت فاهمه..والعبي بعيد.عن ابني ياشاطره..

شهد  بتكلميني اكده كيف..

سهام كيف ماسمعت..واقولك ايه حسك عينك تقربي من ابني لحسن يمين بالله لحطك فدماغي واطلعك من البيت ده بفضيحة..

شهد بصدمه انت اتجنننتي والا ايه ..

سهام ايوه اتجننت ..ابني متقربيش منه تاني..

بعدين بدل ماتلعبي كيف العيال مع سليم روحي شوفي جوزك.

من  ساعت متجوزك وهو طافش برا البيت ميرجعش الا اخر الليل..وحتى لما يرجع ميبصش في خلقتك..لتقترب منها هامسة بخبث ده حتى انت لسه .زي منتي..الظاهر والله اعلم مش ماليه عينيه..

شهد دفعتها بصدمه وغضب انت ..انت ..

سهام اني بقول االحقيقه بس معليش هي الحقيقه بتوجع قوي..

شهد بغضب مش كنتي عايزه ابنك  خدي ابنك وغوري برااا .بررراا قليلت الربايه بصحيح .

لتبدا الاخرى بالبكاء والنحيب فور رؤيتها لسلطان الذي استمع لاخر الحديث ليستشاط غضابا..اسرعت سهام وهي تحمل سليم لتغادر ليمسك ذراعها وعيناه ترمقان الاخرى بغضب..

سلطان على فين يا ام سليم..

سهام ببكاء..مراتك سليم عايز يلعب معاها وطردته ولما جيت قولتلها خليه يلعب معاكي شويه طردتني انا كمان..

شهد السلطانحيث تعيش القصص. اكتشف الآن