9

83 14 13
                                    

     "Peki Wangji..Şimdi asıl hayatımıza başlıyoruz. Ben gerekli her şeyi hazır edeceğim. Tahmin edersin ki normal bir doğum olmayacak. Bunun için hem cihazlar hem de sen hazırlanmalısın. Burada iş bana düşecek. Sen merak etme ve stres seviyeni en alta indir önce. Gerisi sonra olup gidecek."

     Wangji ilk şoku Feng teyze sayesinde rahatça atlatmıştı.

           ~ 6. Ayın Sonu ~

     Wangji 'Feng teyze!' diye bağırarak onu çağırıyordu. Doktor koşarak Wangji'nin odasına gitti.

    "Ne oldu Wangji?"

     "Feng teyze benim vücuduma bir şeyler oluyor. Alt bölgemde sanki bir şey var. Yıkanırken ben..elim bir şeye dokundu. Daha önce yoktu böyle bir şey!"

     Wangji panik geçiriyordu.

     "Ben bir kontrol edeyim, sen uzan."

     Sonuçta o bir doktordu ama Wangji yine de utanıyordu. Yüzü kıpkırmızı kesilerek uzandı.

     Doktor görür görmez şok olmuştu.

     "Bu da ne! Bu nasıl olur?"

     Şaşkınlıktan şaşkınlığa düşüyordu doktor. Wangji korku ve panikle soruyordu.

     "Ne oluyor Feng teyze, ölüyor muyum, bebeğime bir şey mi oldu?"

     Uzandığı yerde, hareket etmeye korkuyordu Wangji.

     Feng teyzesi sakinleşmişti nihayet.

     "Korkma Wangji, yukarıdan birileri sana yardım ediyor kesin. Bu bir mucize, bu büyülü bir olay!"

     Feng teyze, heyecanla mutluluğunu anlatmaya çalışıyordu.

     "Kalkıp oturabilirsin artık Wangji, anlatacağım."

     "Şimdi Wangji..Seni sezeryanla doğuma hazırlıyorduk ya.."

     "Eeee!" dedi Wangji, sesi hala endişe doluydu.

     "Sanırım gerek kalmayacak. Şu anda tamamen bir kadın gibi genital bölgeye sahipsin ve normal doğum yapabilirsin."

     Sesinde neşe vardı doktorun. Wangji daha da teleşlanmıştı.

     "Nee? Şimdi de kadın mı oldum ben...Ama ama ben...Ama benim şeyim hala orada, o nasıl oluyor, ben ne yapacağım."

     Wangji kendini duygu krizlerine sokuyordu.

     "Korkma Wangji, doğum için en iyi ve en gerekli yöntem bu. Sen nasıl güzel bir meleksin ki yukarıdan sana kocaman bir yardım geldi. Sakın korkma bebeğim, her şeyi Tanrıya ve zamana bırak."

     Wangji biraz sakinleşmişti. Hem özel durumu hem de hamileliği onu bir kadından daha duygusal yapmıştı.

     "Feng teyze ben şimdi anne oluyorum değil mi?"

     Doktordan başıyla onay alınca devam etti.

     "Peki ben aynı zaman da baba da oluyorum değil mi?"

     Feng teyzesi tekrar başıyla onaylamıştı.

     Wangji birden ağlamaya başladı.

     "Bebeğim bana ne diyecek ama anne diyemez ama annesiyim. Baba diyecek ama ben annesiyim."

     Hıçkıra hıçkıra ağlarken Feng teyzesi başını okşayıp onu sakinleştirmeye çalıştı.

     "Şşş..sakin ol, bunları sonra uzun uzun düşünürüz."

     7. ayın sonunda Wangji ani bir karar aldı. Wei'yi bulacaktı. Ona görünmese bile nerede yaşıyor, tam adı, yaşı gibi bilgileri öğrenmek için yanıp tutuşuyordu. Bunu Feng teyzesi ile de konuştu. Elinde bir resim yoktu ama bulunabilirdi. Hiç olmadı yüzünü kara kalem olarak çizerdi.Resim çizme konusunda çok başarılıydı Wangji.

     Teyzesi de onay verince hemen bir dedektif tutuldu. Feng teyze kayıp oğlumu arıyorum diyerek dedektife yalan söylemişti. Onun bir resmini çizerek dedektife ulaşması için teyzesine verdi Wangji. Doktor resme uzun uzun baktı. *Yakışıklıymış* dedi sadece. Aslında adı Wei olan bu gence kızgındı ama biricik Wangji'si istiyordu. Bir de bebek vardı ki babası mutlaka bilgilendirilmeliydi.

              ~New York ~

     Öte yandan diğer tarafta 6. ayın sonunda Wei evde deli gibi bağırıyordu. Chang çabuk doktor çağır diye ortalığı kaldırıyordu. Doktor acele olarak gelmişti. Doktor Yang hemen muayeneye başlamıştı Wei'nin anlatımıyla. O da aynı doktor Lu gibi şok yaşıyordu. Durumu olağanca açıklığıyla onlara anlattı.

     "Artık normal doğum yapabilirsin Wei."

     Wei hiçbir şeye şaşıramıyor hepsinin büyücünün işi olduğunu çok iyi biliyordu. Durumu normal karşılaması doktor Yang'ı hayal kırıklığına uğratsa da ameliyat olmadan güzel ve sağlıklı doğum yapacak olmasına sevinmeliydi.

     Doktor Yang asıl durumu bildiği için fazla bir şey söylememişti. Ama bu büyücü denilen kadını da çok merak ediyordu.

       Wizard ~ Büyücü ~ Wangxian ~ YİZHAN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin