P A B L O
G A V I R A
-Nem emlékszik rám-sóhajtottam egy nagyot.
-Nem szabad itt megállni és hátat fordítani mindennek.
-Nem is ez a baj, hogy rám nem emlékszik. Hanem az, hogy várja a nagyiját. Szerinted, hogy tudom én elmondani neki, hogy meghalt?
-Jó sehogy, te az ilyenekben nagyon rossz vagy. Majd elmondom neki én.
Nagyot sóhajtottam majd elhagytam az osztály részlegét és kimentem a várakozóba. Csak bámultam ki a fejemből és a gondolatok egymást fellökve bolyongtak a fejembe. Valamit ki kell találnom annak érdekében, hogy visszahozzam az emlékeit. Egyszer csak egy lábat láttam magam előtt és felnéztem a titokzatos alakra.
-Nem rég telefonáltak, hogy felébredt.
-Igen-bólintottam-Csak van egy kis bökkenő.
-Miféle bökkenő?
-Hogy nem emlékszik senkire és semmire. Az elmúlt pár hónap emlékei elvesztek.
-Akkor ez azt jelenti, hogy?
-Igen-vágtam rá a választ mielőtt befejezte volna a kérdést az edző.
-Akkor minden odaveszett?
-Attól tartok, hogy igen. Az orvos szerint, ha mesélünk neki olyan emlékeket ami vele történtek akkor ezzel elősegítjük a gyógyulását.
-Nekem nincsen egyetlen egy emlékem sem. Most volt annyi bátorság bennem, hogy végre elmondjam neki személyesen, hogy én vagyok az apja.
-Miért nem mondtad el neki előbb?
-Mert egy beszari kisfiú voltam. Nemrég meséltem el Núrianak, hogy van egy gyerekem.
-Kiakadt?
-A várthoz képest nem, teljese nyugodt volt és mondogatta nekem, hogy álljak a sarkamra és mondjam el Astraea-nak, hogy ő a lányom.
***
A napok teltek múltak, de Astraea emlékezete nem jött vissza. Minden nap edzések után elmentem hozzá és kérésére mindig egy-egy közös emléket elmeséltem neki. Egy hete annak, hogy felkelt és a mindennapos vizsgálatok szerint hazajöhet. Természetesen egyből felajánlottam, hogy hazaviszem hozzám.
Ma szerencsére nem volt edzés így a fiúkkal megbeszéltük, hogy nálam összeülünk és beszélgetünk, kártyázunk meg iszogatunk. Már a második kört játszottuk mikor megcsörrent a telefonom.
-Holaa-köszöntem bele.
-Szia kisfiam. Azt szeretném mondani, hogy jöhetsz Astraea-ért most készítem el neki az utolsó papírját.
-Indulok is-mondtam majd rányomtam anyára a telefont.
-Srácok nekem mennem kell.
-Hova mész?-kérdezte Lewandowski.
-Kórházba, nyugi nem velem van gond. Most hívott anyu, hogy mehetek Astraea-ért.
-Addig mi itt maradhatunk?
-Persze, legalább megismeritek őt-mondtam és mentem is felvenni a cipőmet-Majd jövünk-kiáltottam az ajtóból és sebesen szeltem át a lépcsőket a kocsimig.
Nem mondom azt, hogy túl gyorsan hajtottam de azt se mondanám, hogy úgy mentem, mint egy öregapó. Betartottam minden szabályt de gyorsan eljutottam a kórházhoz. Köszöntem a recepcióban lévő hölgyeknek és már mentem is fel szerelmemhez.
YOU ARE READING
Csillag az égen|✓|
Teen Fiction„ A legszebb dolgokat mindig az jellemzi, hogy mind egyszerű és elfeledtetnek annyi szart. Mert a legszebb dolgok egyszerűek csak vannak, hogy békülj a világgal. Az élet elengedni megtanít, s hogy hogy kell túlélni megannyi szart... ‟ „ Kowalsky meg...