A S T R A E A
P O R T O K A L O S
Nagyokat lélegezve próbáltam kifújni magamat. Végre itt vagyok, nagyon sok lépcső van itt. Miért jó az embernek ennyi, elfárad mire felér. Miután szívverésem lenyugodott megnyomtam a csengőt.
-Jó napot-néztem rá az idős nénire.
-Raea-suttogta. Honnan tudja a nevem?
-Én vagyok, most én adom át a nagyi rendelőinek dolgait.
-Áh nagyon szépen köszönöm. Üzenem a nagyidnak, hogy csoda kezei vannak. Bejössz egy kicsit, esetleg kérsz valamit enni vagy inni? Sápadtnak tűnsz.
-Nem kérek köszönöm. Csak lefárasztott a sok járkálás egyik pontból a másikba.
-El ne felejtsem, mindjárt adom is a pénzt-sietett be majd vissza is jött kezében egy vastag borítékkal-Még egyszer nagyon szépen köszönöm. Isten áldja nagymamád kezét.
-Átadom neki. Viszlát-intettem egy aprót.
Most újra le kell mennem, nagyot sóhajtva kezdtem a neki a sétálásnak. Szerintem lefele könnyebb volt, mint felfele.
-Ne máár-dobbantottam egyet. Több, mint egy órát kell várnom buszra.
-Esetleg segíthetek valamiben?-gondolom végig nézte ez a pasas a márkás autójából kiborulásomat.
-Nem kell, köszönöm majd elboldogulok egyedül.
-Nem eszek embert és szervkereskedő sem vagyok.-mosolyodott el a kocsiban ülő férfi.
-Sokat kellene várnom a buszra-vallottam be.
-Ha szeretnéd hazavihetlek.
-Nagyi úgy tanította, hogy idegenek kocsijába nem ülünk be.
-Miért nem anyukád?
-Kis korom óta a nagyszüleim neveltek fel, nem tudok semmit a szüleimről.
-Bocsánat, nem szerettem volna..
-Nem baj-vontam meg a vállamat-Tényleg nem lenne baj magának, hogy egy kis tinédzser lányt fuvarozzon.
-Legalább mára meg lesz a napi jó tevékenységem. Meg nem vagyok öreg így nem kell magáznod..-hagyott szünetet mivel még a nevemet sem tudja.
-Astraea Portokalos.
-Xavi Hernandez-ráztunk kezet.-Így már nem vagyok idegen számodra.
-Még mindig áll az ajánlat?
-Persze, mond meg merre laksz és én elviszlek.
-Nagyon szépen köszönöm.
***
-Nagyon gyorsan hazaértél-jegyezte meg mama. Ebben teljesen igaza van hiszen kevesebb, mint fél óra alatt itthon is voltam.
-Igen egy kedves férfi hazahozott.
-Megtudhatnám ennek a férfinak a nevét.
-Xavi Hernandez.
-Aham..értem.-egy furcsa és számomra még ismeretlen kifejezés terült el nagymama arcán. -Van valami házid holnapra vagy tanulni valód?-most jól érzem fel akar küldeni a szobámba? Sose viselkedett így mama, biztosan sok dolga van.
-Eszek aztán megyek. Inkább előre tanulok, mint az utolsó pillanatban kezdek neki.
Elővettem a szekrényből egy tányért és szedtem a száraz főtt krumpliból és a sült húsból is vágtam egy kicsit. Leültem a rozoga étkező asztalhoz ahova nagymamám is követett.
YOU ARE READING
Csillag az égen|✓|
Teen Fiction„ A legszebb dolgokat mindig az jellemzi, hogy mind egyszerű és elfeledtetnek annyi szart. Mert a legszebb dolgok egyszerűek csak vannak, hogy békülj a világgal. Az élet elengedni megtanít, s hogy hogy kell túlélni megannyi szart... ‟ „ Kowalsky meg...