once

699 30 0
                                    


A S T R A E A 
P O R T O K A L O S


Amint bontottam a vonalat Voula-val egyből felszaladtam a szobámba - ahova barátnőm Jul is követett - és kivettem a nagyobb sporttáskámat és pár napra való ruhát pakoltam bele. Raktam be fehérneműket és pipere dolgokat is és ezzel készen is vagyok. Ezután megírtam Voulanak a telefonszámom majd pár perc múlva rá már meg is kaptam a jegyeket. 

Útközben a reptérre ismét felhívtam Voula-t, hogy minden pontos legyen a fejemben. Tíz órakor fog indulni a gépem majd éjjel kettő óra felé már landolok is Szantorini szigetén. Még volt másfél óránk így beültünk egy reptérhez közel vendéglőbe. Szerencsére nem voltak sokan így helyet tudtunk foglalni egy csendes helyen lévő asztalhoz. A pincér oda is jött hozzánk amint helyet foglaltunk, átadta nekünk az étlapokat és megvárta míg leadjuk rendeléseinket.

-Hát ez hosszú nap volt-sóhajtott egy nagyot Jul miután elhagyta asztalunk környékét a pincér. 

-Már lassan kilenc óra, olyan gyorsan elment felettünk az idő. Pedig a suliban olyan lassan telik, hogy azt hiszem ott alszok el. 

-Ja ennyi az idő és mi csak délben ettünk. Hogy bírtuk ki egyáltalán? 

-Csak a kaja jár az eszedbe? 

-Nem csak az, hanem Ernesto is-kalandozott el.

-Jó el ne olvadj itt nekem-ráztam meg kezét és egyből kikerült a rózsaszín köd hálójából. 

-Parancsoljanak a hölgyek-rakta le a pincér tányérjainkat-Mindjárt hozom a két limonádét is. Jó étvágyat hozzá-mosolygott ránk majd rám kacsintott és elment. 

-Te is láttad?-visított fel-Ellenállhatatlan vagy, illenétek egymáshoz ha nem lenne ott neked a herceged.

-Mégis kicsoda? Ha arra a Gavi gyerekre gondolsz rögtön verd ki a fejedből. Nem illünk össze. Egyáltalán azt se tudom, hogy jó lenne nekem egy kapcsolat. 

-Majd elérkezik a maga idejébe. 

-Mely bölcs megjegyzés-nevettem fel-Na együnk. 

Háromnegyed tízkor már búcsúzkodtunk a reptérnél Julal egymástól. Megköszöntem neki, hogy kihozott és falaz nekem ameddig nem leszek itthon. Miután én elmentem a kijelölt helyre ahonnan majd indulni fog a repülő, míg várakoztam megfogalmaztam, hogy mit is fogok írni mamának. 

-És elküldve-susmogtam. Azt írtam le, hogy kedden már jövök haza mivel Valencia csajos estéket tervezett így suli után egyből odamegyünk hozzá. A hiányzást is megoldottuk annyival, hogy azért küldtük az én telefonomról mert a mamáé nem jó átmenetileg, írtunk az osztályfőnöknek, hogy nem vagyok jól így nem megyek a hét első két napján. Minden eltervezve, már csak jól kell sikerülnie mindennek. 

Nagyon remélem. 


***


Ahogy Voula mondta tényleg hajnali kettő után landolt a gépünk és, mint megígérte kijön értem a reptérre. Amint leszálltunk a repülőről egyből mentem megszerezni kis csomagomat. Nagyon álmos voltam hiába az, hogy végig aludtam az egész utat. 

Sajnos arról megfeledkeztem, hogy megkérdezzem, hogy hogyan is néz ki Voula így próbáltam anyához hasonlítani bár ő rá se emlékszem annyira jól. Nem voltak sokan így könnyebb volt számomra megtalálni a nőt. Egyszer csak megláttam egy hatalmas táblát tartó nőt, a karton papíron az én nevem szerepelt így abba az irányba vettem a tempómat.

Csillag az égen|✓|Where stories live. Discover now