🃏•13•🃏

730 80 88
                                    

İYİ OKUMALAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İYİ OKUMALAR

Genç adam yatakta iki büklüm olan kadına bakarken ne yapacağını bilmiyordu. Yatağa yaklaştı. Kadını kucağına alarak banyoya ilerledi. Ölmesine izin veremezdi. Onu yanında tutuyordu ama eğer ölürse kendini affetmezdi. Masum bir insanın ölümüne sebep olmak istemiyordu. Genç kadının bedenini yavaşça koyarak suyu açtı. Titremeleri durmuyordu. Kendini krize sokacak kadar nefret etmiş olmalıydı kendinden. 

Üzerini ıslatıp kendine gelmesini sağlamaya çalışıyordu. Kenarıdan hacluyu akıp bedenini sardı. Ardından tekrar yatağa götürüp telefona sarıldı. Doktoru acilen ave çağırırken, O vakite kadar bu küçük kadını hayatta tutmalıydı. Üzderini değiştirdi. Doktor aceleyle yanına gelip genç kadını kontrol ederken gerekli işlmeleri yapıp, son olarak serumu da bağladıktan sonra genç adamı kenara çekti. Onu tanıyordu. Yapacaklarını da biliyordu. Kadın yatağında bu halde yatıyordu. bu genç ve deli çocuk başına iş açmadan kenara çekip konuşmalıydı. 

"Bu kız kim?"

"Uzun hikaye abi sonra anlatırım."

"Bak Selim. Seni severim ama bu fazla. Bu kız daha çok küçük. Bu durmda olması onun için ölüm demek. Neden yanında?"

"Dediğim gibi abi uzun hikaye. Sonra anlatırım."

"Sen bilirsin. En kısa sürede bu kızın tedavi olması gerekiyor."

Doktor giderken Genç adam Helin'in yanına giderek yanına oturdu. Ne yapacağını düşündü. Onu bırakamazdı. Bıraksa bile şimdi ki halinden daha da kötü olacaktı biliyordu. Arkasına dönüp giderken son bir kez baktı genç kadına...

******

Gözlerimi araladığımda, odada tek başaydım. Aşağından gelen müzik sesi dışında hiç bir ses yoktu. Yataktan doğrulmak için hamle yaptığım sırada kolumda olan serumu fark ettim. Dün gece en son hatırladıklarım bir bir beynime düşerken, Selim'in yaptıklarını hayal meyal hatırlıyordum. Ağrıyan başımı tutarak giysi dolabına ilerledim. Duş almak istiyordum be kıyafetlerim yoktu.

Dolabı açtığım anda karşıma çıkan kıyafetler ile mutlu olarak bir kaç parça bir şeyler alıp banyoya ilerledim. Kıyafetleri kenara koyup suyu açtım.Üzerimde bulunan kıyafetlerden teker teker çıkartarak yere atarken, suyun altına girdim. Kendimi gevşeterek rahatlatırken vücudumu lifledim. Saçlarımı şampuanlayarak banyomu bitirdim.

Havlu ile vücudumu sarıp kurulanırken kıyfetlerimi aldım. Teker teker giyip hazır olduktan sonra sıra karman çorman olmuş saçlarımı taramaktaydı. Derin bir nefes vererek uçlarından başladım. Bir kaç dakika boğuşmamın sonucunda taramam bittiğinde kurutma işlemine geçtim. İşlerimin hepsini bitirerek aşağıya indim. Mutfak tarafına ilerlerken, beni gören abla yanıma geldi. Güler yüzlü tatlı biriydi.

"Bir şey mi istemiştiniz?"

"Hayır. Teşekkürler"

"Adınız neydi?"

Euphoria +18 #ilmelistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin