İYİ OKUMALAR
Kendimi biliyor, tanıyordum. Görüntümün ve halimin farkındaydım. Beni etkileyen ya da üzen bu değildi. Hiç yaşamamış olduğum şeylerin korkusuydu.
Odaya geriye döndüm. Arkamdan odaya girip yerine yerleşti. Bana bakarken, bir şeyler diyeceği belliydi. Olanların beni üzdüğünü düşünüyordu belki.
"Az önce olanlara mı bozuldun?"
"Bozulacak kadar takmıyorum."
Başını sallamakla yetindi. Önünde ki kağıtlar ile ilgilenirken cama doğu ilerledim. Dışarıya bakarken bir süre öylece oyalandım.
İkili koltuğa oturup başımı kolçağa koydum. Gözlerim istemsizce kapanırken karanlığa çekilmem bir dakika hile sürmedi.
Yazardan;
Selim başını kağıtlara gömmüş bir şekilde işi ile ilgilenirken saatin farkında bile değildi. Aklında dolanan düşünceler ve olan olaylar işine odaklanmasına mani oluyordu. Bir ara başını kaldırıp aklına gelen kadına baktı.
Koltukta uyuya kalmış haline bakarken kaç gündür sıkkın hali gözünden kaçmamıştı. Tuvalette olan olaylar canını sıkmışa benziyordu. Ama öyle olmadığını söylerken doğru söylüyor gibiydi.
Toplantı ortasında onu odadan çıkmış bir sekilde gördüğünde sinir olmuştu. Kaçmaya çalıştığını düşünmüştü. Ama öyle değildi. Tuvalette gittiğini görmüş ama bir şeyleri tam konuşamadan insanların gelmesiyle kabinlerden birine sokmuştu onu.
Fazlaca birbirlerine yakındılar. Kalbi sıkıştı. Ona yanından bakıyordu. Gözleri, yüzü, dudakları, teni... Hep bu kadar güzel miydi? Yoksa şimdi mi ona güzel görünüyordu.
Kendine gelmek icin çabalarken ilk Helin olmuştu ondan uzaklaşan. Kağıtlar onu boğma raddesine gelene kadar çalışmıştı. Ceketini çıkartıp genç kadının üzerine bırakırken, hafif hir şeilde hir şeyler mırıldandığını duydu.
Huzurlu bir şekilde uyuyordu. Böyle uyumayalı uzun zaman olmuştu onun için. Kısa uykular eşliğinde göreceklerinden korkarak dalıyordu uykuya. Genelde sıçrayarak kalkıyordu. Ona bu halini göstermek hiç istememişti ama bir şekilde görmüştü. Bu hali onun için zayıflık demekti. ZAyıflığını öğrenen ılursa ona karşı kullanırlardı.
Önüne doğru çömeldi. Yüzüne baktı bir süre. O günden sonra bir daha krize girmemişti. Nasıl başlamıştı. Genç biri kendine bunu yapıyordu. Ondan daha çok insan kendine bu eziyeti çektiriyordu.
Onun gibiler satmaya devam ettiği sürece.
Ayaklandı yerine geçip işine devam ederken akşama doğru kıpırdanmaya başladığında uyandığını fark ederek ayaklandı. Gitme vakitleri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria +18 #ilmelistan
Romance"Bana ne istediğini söyle!" Emir veren sesi serti. Bedenim ihtiyaçla kavrulurken bedenim zangır zangır titremeye çoktan başlamıştı. "Ne istiyorsun güzelim. Hadi söyle bana" Dudakları daha aşağıya inip boynuma inerken rahatsızlık duyacak halde değ...