İYİ OKUMALAR
Göz yaşlarım benden bağımsız akmaya başladığında, abimin bana ulaşmaya çalışan hali beni daha da kötü yapıyordu. Arabaya bindirilip yola çıkarken, bütün çabalarım boşa gitmişti.
Yanımda oturuyordu. Sinir ve endişeyle ona baktım. Sakin bir şekilde oturuyor, pencereden dışarıya bakıyordu. Yaptığı şey şerefsizlik ten başka bir şey degildi.
"Ne yaptığını zannediyorsun!"
"Ne yapmışım?"
Sinirle dişlerimi sıktım. Tırnaklarım avuç içlerime batarken parmaklarım sıkılmaktan bembeyaz olmuştu.
"NE Mİ YAPIYORSUN! SEN BENİMLE TAŞŞAK MI GEÇİYORSUN BE!"
"Sesini alçalt."
Kendime hakim olamıyor, yaptıklarına bir anlam veremiyordum.
"Alçaltmasam ne yapacaksın. Tehtid mi edeceksin? Öldür bitsin. Söyle abime. Senin benimle derdin ne?"
Araba durdu. Hiç bir açıklama yapmadan arabadan inerek ilerledi. Beni de kolumdan tutarak içeriye sürüklemeye başladı. Kapıda yaşlı bir bayan beklerken, Selim'i görmesiyle konuştu.
"Hoşgeldiniz Selim bey. Akşam yemeğe katılacakmısınız?"
Yüzünde hafif bir tebessimle kadına bakarken, şaşkınlıkla ikisini izliyordum. "Olacağım. Akşama bir servis daha açın, misafirimiz var." Dedi beni işaret ederek. Kadın başını çevirip bana baktı.
"Siz de hoşgeldiniz."
Hiç bir şey söylemedim. Evin oturma odasına kadar adamlarla gidip bir koltuğa oturtulduğumda yine Selim ile karşı karşıyaydık. Adamlara eli ile gitmesini işaret ettiği anda adamlar odayı terk ederek, bizi yalnız bıraktılar.
"Abin, kayıp ettiği malı bulup bana getirene kadar benimle burada misafirsin. Herhangi bir kaçma girişiminde bulunma, başaramazsın. Evin her tarafı korumalar ile çevrili. Odan hazır, istediğin ana geçebilirsin."
"Ne düşünceli ama!"
Gülerek sarf ettiğim sözlerin altında ki iğneleyici ifadeyi anlamış olmalıydı. O kadar zeki olduğunu düşünüyordum. Ayaklandı. Yanıma kadar gelerk çenemi kavradı. Kendisine bakmam için beni zorlarken, yüzüme eğilerek konuştu.
"Dua et abin o malları erkenden bulsun. Yoksa burada kalıcısın."
Çenemi sertçe bırakarak ilerlemeye başladı. Kapıda karşılaştığımız kadınla bir şeyler konuşarak evden ayrılışını izledim. Kadın yanıma kadar gelerek sevecen bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"Hoşgeldiniz. Buyrun sizi odanıza kadar eşlik edeyim."
Ayaklandım. Kadının peşinden odaya kadar takip ettim. Odaya giriş yaptığımda beni ile olarak beyaz çarşafların bezendiği geniş bir yatak karşıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria +18 #ilmelistan
Romansa"Bana ne istediğini söyle!" Emir veren sesi serti. Bedenim ihtiyaçla kavrulurken bedenim zangır zangır titremeye çoktan başlamıştı. "Ne istiyorsun güzelim. Hadi söyle bana" Dudakları daha aşağıya inip boynuma inerken rahatsızlık duyacak halde değ...